Kdysi jsem si takto dělal vidle na Erefu-9vítce, kde jsou vidlice klasický a bylo to v pohodě.
Má někdo zkušenost a poradí, jak na to?
Jestli u těch USD neni zapotřebí, např. nějakej specielní vercajk ap.
Podle manuálu je tam zapotřebí spec. nářadí, ale to je v manuálu skoro u všeho...
Nejlépe někdo, kdo dělal už konkrétně vidle na Busu, ale princip u těch USD bude asi u všech stejnej, nebo hodně podobnej...(stejný budou mít beztak Telata a ost. GSX-era...)
Případně doporučte rovnou gufera a osvědčenej olej(chtěl jsem vzít např. gufera "Ariet" z E-shopu, kde nakupuju vše na motorku,ale pak se doslechl,že Ariet nebrat, že nejsou kvalitní...)
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek USD vidle-výměna oleje+gufer ???
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |