Téma: A jsem v prdeli

17.11.2009 v 20:51
Zdravim, v nneděli jsem jel na trojku po zadním,docela daleko asi 200metrů a pak poslední vrknutí bylo moc,motorka se začala překlápět,tak jsem zaklapl,pomalu se vracela na obě kola,ale padala taky do strany,odrazil jsem se pravou nohou,takže jsem to ustál,ale za jakou cenu,v tomhle případě by byl lepší pád.Koleno v prdeli,přetrhaný vazy a bůh ví co ještě,to se dozvim na začátku prosince na rezonanci.Takže dobrý zakončení sezony.

18.11.2009 v 16:44 | Nahoru | #61
Taky se teda musim puchlubit je to samozřejmě z kola

[URL= na to koleno neni možný kleknout,stalo se mi to na jaře,skákal jsem a skočil sem do hromady kamenů :D kolu se nic nestalo,mě jen to koleno a naraženej bok

Naposledy editováno 18.11.2009 16:47:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A jsem v prdeli

18.11.2009 v 17:07 | Nahoru | #62
DUTOHLAV> ahoj,já jsem se rozbil o den dřív tzn. v sobotu. Přehnal jsem to na jednom skoku
a vypadnul z motorky rentgen nic neukázal ale CT prozradilo 3 kosti v háji. Jsem
už po operaci, mám tam šrouby a na nějakou chvilku taky vystaráno
ještě že je už konec sezony a do začátku se to snad vyléčí
Tobě přeji brzké uzdravení a ať se vše zahojí na 100%

2 reakcí na tento příspěvek A jsem v prdeli

18.11.2009 v 17:31 | Nahoru | #63

Vazy v koleni sem mel z fotbalu.Nic prijemnyho.Tak pul roku budes mit koleno slaby po operaci.Musis hodne jezdit na kole potom

Naposledy editováno 18.11.2009 17:44:18

18.11.2009 v 17:50 | Nahoru | #64
drn.wrn: Takhle vyhožený klouby,...kyčle, nebo rameno,...to je nepředstavitelná bolet.Tvojí kyčel si dokážu přdstavit.Já měl před několika lety vykloubený rameno a k tomu zlomený dvě žebra,...jsem myslel, že bolestí chcípnu, že to je moje poslední chvilka.Fakt jsem větší bolest nikdy nezažil.Jak píšeš,...sebemenší, jen milimetrovej pohyb,...a nepříčetnej jsem všem nadával do čuráků a ať mě nechaj, nebo že pojdu.A to už bylo v nemocnici.Já si to moc nepamatoval, páč jsem krz ty žebra nemohl dejchat a kolaboval jsem, ale prej jsem všem nepříčetně nadával a řval bolestí.Do dneška s tím ramenem mám problémy. Jinak všem klukům tady co jsou rozšvihaný,...ať se brzo uzdravíte a vše proběhne bez komplikací.

18.11.2009 v 18:02 | Nahoru | #65
drn.wrn> co motorka ?

18.11.2009 v 18:10 | Nahoru | #66
Matess727x> jak rikas kdyz mi sahla na tu nohu zenska ze sanitky tak sem ji serval at vypadne,porat sem jenom kurvoval.Ono nic jinyho cloveku nezbyva kdyz vi ze to je v prdeli.Ty vykloubeniny boli jako prase.Nejhorsi bylo to,jak si me prendavali z lehatka na lehatko.

Zebra sem jeste zlomeny nemel.To musi byt taky celkem na picu

18.11.2009 v 18:13 | Nahoru | #67
motorka mela jen par odrenin.pristala na me.To asi pomohlo.WR vydrzi vsechno

18.11.2009 v 18:23 | Nahoru | #68
drn.wrn> vidle , kolo v pohodě ? To bourat na KTM tak bych měnil půlku mota

Naposledy editováno 18.11.2009 18:23:39

18.11.2009 v 18:41 | Nahoru | #69
predni kolo najelo pekne,zadni kolo uz ale bylo v jine stope a prisel vyhazovak.sam sem se ale divil ze motorka je ok.kdyz sem se vratil z nemocnice tak sem se jel na to misto podivat.jeste byla videt ta stopa v trave.stacilo par centimetru na stranu a menil bych vidle i kolo.a treba by masina zustala na miste a potom me netrefila.Ale to je treba.proste se to stane.Muzu byt rad ze sem nedostal do hlavy.To bych asi nerozhejbal.

18.11.2009 v 19:56 | Nahoru | #70
jizda po zadech,vzdy s nohou na zadni brzde,preji brzke uzdraveni,me se rok co rok vraci zanet do kloubu u palce na noze,nemuzu nosit zadne boty jen pantofle jak to boli,pro zmenu jsem v toboganu nechal nohu a motorce nalozil plnej.O sroubech v rameni ani nemluvim jak to boli pri zmene pocasi.Proste k motocrosu tohle patri.

18.11.2009 v 20:48 | Nahoru | #71
FUJ!!to mám štěstí že se mi ještě nic nestalo ,když to tu čtu asi prodám mašinu i bike a začnu hrát šachy!!!
Mrzáci.....Get well soon!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A jsem v prdeli

18.11.2009 v 20:49 | Nahoru | #72

Jindramx>Taky se teda musim puchlubit je to samozřejmě z kola

a proto jsou chrániče kolen NAPROSTEJ základ bez čeho nikdo nevyjede...

18.11.2009 v 21:00 | Nahoru | #73
Scrappy.Loved> no spíš uvažuju jestli nekoupím ortézy asi se ta investice sakra vyplatí

18.11.2009 v 22:31 | Nahoru | #74
chrániče, krunýře, ortézy to všechno moc pomáhá
- ale jak tady už někdo psal - každej pád je prostě trochu jinej
A ať už to je důsledek lidské blbosti, nebo téměř neuvěřitelné souhry náhod,
výsledek pádů bolí.
Z minulejch havárek vím jak to bolí bejzbolovou holí - a koleno a kotník to je jako hnus
Letos sem měl na zranění štístko (ťuk,ťuk,ťuk) ale můj anděl strážnej je asi schwarcenegr - pomazlit se s 250kilama železa ve více než stokilometrové rychlosti je pro somálce docela máslo .

Všem co štěstí neměly přeju

PS: Na všem zlým je něco dobrý - aspoň je srůstání mimo sezonu

18.11.2009 v 23:03 | Nahoru | #75

drn.wrn>Ahoj chlapi, ja jsem pred 3 mesicema valil pres horizont,za horizontem bordel na hromade(pneumatiky napusteny betonem-sloupky na plot).Ten sem tak v 60 preletel a kopla me prdel.Po 2 frontflipech(spis kotrmelcich:))mi pristala masina na noze.Byla to takova mrda ze mi to vyhodilo kycel.Tu bolest nejde ani popsat.Kazdej minipohyb se nedal vydrzet.Tak me kamosi nalozili do sanitky, v nemocnici me uspali a nahodili.6 dni v nemocnici a 2 mesice sem behal o berlich.Ted pomalu zacinam zase jezdit.

To buď ešte rád, že si dopadol ako dopadol. Mne kyčel napravili, ale CT na druhý deň ukázalo, že je z kyčelního kĺbu odlomené, takže späť na operačnú sálu a do konca života tam mám titánovú skrutku. V nemocnici som strávil mesiac a o barlách ďalšie dva. Odvtedy prešlo asi 5 rokov, ale tá noha už stojí za hovno.

19.11.2009 v 06:52 | Nahoru | #76
smeford> Taky Tobě přeju uzdravení. Kámoši byli ve Voticích, když se to v sobotu stalo. Uteče Ti to jak voda, uvidíš. Jdu 26. na sundání sádry a na vánoční pojo snad s klukama vyrazím

19.11.2009 v 10:05 | Nahoru | #77
smeford> Děkuju,tobě samozřejmně taky brzké uzdravení.Já byl na rentgenu,kosti dobrý,ale ostatní se ukáže,až to splaskne na rezonanci.Doktor řikal,že vazy v prdeli na 100procent,no tak uvidíme.

19.11.2009 v 10:21 | Nahoru | #78
Mimochodem bez chráničů ani ránu,tohle fakt nezanedbávám,mam dobrou helmu,leat breace,nebo jak se to píše krunýř,ledvinák,lokty a kolena a dobrý boty a to beru vždy,bez toho bych nejel a jezdim s camel backem,to myslim může taky pomoct.

19.11.2009 v 10:28 | Nahoru | #79
DUTOHLAV> Souhlasím plně s Tebou, jezdím taky ověšenej jak vánoční stromeček, boty jsem vyměnil za bezpečnější. Ale na Tvůj úraz by asi žádné chrániče nepomohly. určité riziko bude vždycky Držím pořád palce. Dokonce i ten na tý zlomený pajzně. Už to jde trošku

Hele takle moc držím. Aktuální foto

[URL=

Naposledy editováno 19.11.2009 10:40:22

19.11.2009 v 10:35 | Nahoru | #80
vlk123> Dík,možná by pomohla jenom ortéza,možná,ale byla to bomba na tu nohu,že nevim,možná by jen zmírnila následky.

19.11.2009 v 10:45 | Nahoru | #81
DUTOHLAV>
Rozsah Tvého zranění pozná až doktor. Ale při té rychlosti by asi už nic nepomohlo. Nevím. Je to otázka. Já jsem pořád mudroval, jak se mi to zápěstí mohlo zlomit při tak "malé" rychlosti,vlastně jenom při položení motorky do boku v těch bramborovejch brázdách, když jsem ustál dost horších pádů.

Naposledy editováno 19.11.2009 10:51:01

19.11.2009 v 18:32 | Nahoru | #82

Scrappy.Loved>a proto jsou chrániče kolen NAPROSTEJ základ bez čeho nikdo nevyjede...

Já chrániče nosim normálně,ale tohle sem jel "jen ke kámošovi" no pak přecejenom sme jeli kravit na kolech,ale přecejen to bylo furt "jentak" do tý doby než sme našli pěknej skok

19.11.2009 v 19:07 | Nahoru | #83
Bez chráničů ani ránu to je jasný, můj brácha má taky koleno v prdeli.Driftoval s motkou na trávě, zadní kolo se seklo o kámen a už letěl.Jak vyhodil pravou nohu, křup a bylo vymalováno. Ortézu si samozřejmě koupil až po úraze a od tý doby má s tím kolenem problémy.Stačí aby někde blbě šláp na pravou nohu, když se zachraňuje před pádem a je to zpátky a ještě k tomu jezdí na KLX300 a ta nemá startér, tak si to koleno pravidelně nechtěně procvičuje Jinak všem pohmožděným přeji rychlé uzdravení

19.11.2009 v 19:12 | Nahoru | #84
Kettty: Jak je brácha spokojenej s KLX300?

19.11.2009 v 20:39 | Nahoru | #85
DUTOHLAV> rozhodně nejsem žádnej doktor ale přijde mi divné, že to nezjistili hned
já to měl kotník oteklý a rentgen neukázal nic a to jsem na něm byl dvakrát za sebou,
tak mě poslali na CT a v tom tunelu se to hned ukázalo... 3 kosti zlámané
každopádně přeji aby ten doktor neměl pravdu a vazy byly v pořádku

20.11.2009 v 07:32 | Nahoru | #86
smeford> dnes jedu k jinému doktorovi,co se na kolena specializuje,tak potom povim víc.Jinak ten minulý řikal,že když je to takhle čerstvý,oteklý a zalitý krvý,tak další vyšetření nic neukáže.Nevim,píšu co mi řekl doktor,tak snad věděl co dělá.Nejlepší by byl doktor House,ale to neni ortoped .

20.11.2009 v 08:35 | Nahoru | #87
DUTOHLAV> Je to obvyklý postup, buď v klidu, tak se to obvykle řeší.

20.11.2009 v 08:43 | Nahoru | #88
Matess727x> čus Matess, spokojenej je maximálně.Já jsem ji chtěl původně taky, ale bohužel je to dost nedostatkový zboží, tak jsem nakonec sáhnul po Husce a nelituju.Před Huskou jsem měl KLX250 r.v. 1994.KLX300 je lehká jako kolo, ovladatelná a hlavně je to držák a relativně bezúdržbová motka.Motor má cca. 30Koní což není moc, ale pro běžnýho uživatele to bohatě stačí alespoň člověka tolik neutahá při těch našich akcích Jediná její nevýhoda je že nemá starér, ale to není na závadu pokud maš v cajku pravý koleno

22.11.2009 v 09:37 | Nahoru | #89
Tak jesm byl v pátek v nemocnici u dobrýho doktora a výsledek,křížový vazy,postraní vazy,meniskus,a pravděpodobně i nějakej zadní vaz,to nejde ted ještě říct na 100 procent,koleno totalně v hajzlu,musim říct,že tohle jsem nečekal,zvažuju že se na všechno vyseru,ještě uvidim,ale neni mi už 20.

22.11.2009 v 12:12 | Nahoru | #90
DUTOHLAV> tak to je špatný , ještě se to stane při nevelkym extremu ,co dělá skoro každej.
přeju rychlé a úplné vyléčení .