globalmoto_kveten





Téma: Konstrukce současných motorů ve třídě 450ccm(4T).
 
15.11.2009 v 11:02
Dobrý den.
Prosím Vás rád bych se zeptal na obecný dotaz motorářského charakteru ohledně konstrukce motoru 4T strojů v kategorii 450cc,jehož širší špičku tvoří značky- Yamaha WR-F,Honda CR-F,Suzuki RM-Z,Kawasaki KX-F,Husaberg FE a KTM EXC-R atd. na:
1.Rozvod mají vždy řetězem?
2.Klikový hřídel mají uložený na kluzném či valivém uložení popř. jakým(kuličkovým,válečkovým atp.)?
3.Napínaní rozvodového řetězu mají hydraulickým napínáním zásobeným tlakem oleje z motoru,na principu vyšší otáčky=vyšší tlak napínáku,nebo jen mechnicky pružinou?
4.Druh ojničního uložení?
5.Ventilové vůle s mechanickým seřizováním či už hydrošteli?

V konstrukci motocyklových 4t strojů jsem laik a rád bych tak zjistil kde se současný trend nachází pro porovnání s 20let starými motocykly.Bohužel jsem tyto tech. údaje v prodejních prospektech nenašel.Děkuji za případnou odpoveď.

1 reakcí na tento příspěvek Konstrukce současných motorů ve třídě 450ccm(4T).

15.11.2009 v 18:12 | Nahoru | #1
Ojnicni ulozeni dole jehly nahore je casto jenom pouzdro.

(reakce na) Konstrukce současných motorů ve třídě 450ccm(4T).

15.11.2009 v 18:29 | Nahoru | #2
Joraell> on se ptal na ulozeni ojnice. Pist je snad vzdy v kluznym pouzdre.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist