globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
5.11.2009 v 13:18
Mel jsem na tom jet v pondeli, ale kvuli pocasi jsem to musel odlozit na stredu.
Sotva jsem na tom odjel a zacalo prset

Takze zde jsou chronologicky moje dojmy:
1. Je pomerne vysoka a dost siroka. Kretensky maly rejd.
2. Ty mody B, STD a A - no to je asi vtip Pan od Yamahy mi tam dal STD, ze to bude pry bezpecnejsi. No mne to vic bavilo na tom A B je asi pro.... ja nevim pro koho.
3. Cukani v nizsich otackach - mne to bavilo Nemam s tim zadny problem, cely zivot jezdim na cukajicich motorkach, aspon je citit, ze se tam neco deje, ze to uvnitr zije.
4. Motor - do 7000 otacek je to line hovno Potom to jede, ale zas takova divocina to neni, jak nekteri rikali. Trojku a ctyrku do omezovace, prijemne zrychleni, ale je to zaroven strasne hodna motorka. A je treba ji drzet hodne v otackach. : (a to nekteri rikaji, ze ta R1cka ma silny spodek....co potom jine litry?? jsou to dole jeste vetsi mrtvoly??)
5. Zvuk - uzasna vec, hodne navykove. Ale pouze tak do strednich otacek. Pak mi ten zvuk az prilis pripominal dvouvalce, a ty ja jaksi nemam rad
6. Podvozek: uzasna stabilita i pri +250km/h. Brzdy - nevim, nezkousel jsem na mokrem asfaltu.
7. Ochrana proti vetru a desti - nic moc A to jsem pomerne nizky. Navic pro mne ta nadrz je idiotsky tvarovana a kdyz jsem zalehnul, tak jsem poradne nevedel, jak tam drzet hlavu. Vyssi plexi by asi pomohlo.
8. Mam dojem, ze to jaksi hodne topilo na pravou pulku sedla.
9. Celkova ergonomie - super!! Mam dojem, ze bych na tom mohl jezdit stovky km denne. Posez celkove (az na tu hlavu) je hodne dobry. Nevim, co vsichni maji s tim, ze sporty jsou nepohodlne.

Celkove hodne fajn motorka. Zmenil bych pouze toto:
-vyssi plexi
-jiny zvuk nad 7000 otacek
-trosku jinak tvarovana nadrz
-aby to melo trochu vetsi spodek..

Ale jinak je to velmi fajn motorka, je zabavna, takze se na motorky jeste nevyseru.

[URL=

1 reakcí na tento příspěvek ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

5.11.2009 v 14:43 | Nahoru | #1
Tak ty grafy mluvi za vse, a to psali o ZX10 ze dole nejede. R1 09 ma mozna silnejsi spodek, ale ve smyslu silnejsi nez starsi R1. Efekt tam bude spis z toho bigbangu nez ze by to fakt dole jelo. Vyhoda zustava trakce, ale pro konkurenceschopnost se do ni musi jeste dost nasypat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

5.11.2009 v 14:52 | Nahoru | #2

Bubrak ZX10R>Tak ty grafy mluvi za vse, a to psali o ZX10 ze dole nejede. R1 09 ma mozna silnejsi spodek, ale ve smyslu silnejsi nez starsi R1. Efekt tam bude spis z toho bigbangu nez ze by to fakt dole jelo. Vyhoda zustava trakce, ale pro konkurenceschopnost se do ni musi jeste dost nasypat.



přesně, to máš jako s dvouválcema. Dvouválec má pověst tahouna ve spod ale nakonec se pravda má tak že litrový čtyřhrnky táhnou stejně odspodu jako dvouválec akorát že u dvouválce vnímáš ten pocit jinak a reakce ve spod je stejná, akorát taková surová.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1192, 1193] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35790 Dnes v 21:01 Ozzy_
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 2 Dnes v 17:28 kokoška.
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist