globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
Zdravim Vas.Cez vikend som si bol konecne zajazdit na Slovakiaringu a vidim to tak,ze tento okruh ma bude bavit ,ale je mi luto tam nicit a nedajboze polozit moju srdcovku Sporta 1000 a preto by som si rad na dalsiu sezonu kupil nieco ine s cim by som sa vyblaznil na okruhu,ale zaroven by ma nevycvicila.Preto netuzim po silnych strojoch ako je GSX-R 1000 a jej podobne stroje,ale tak isto mi nic nehovoria ani 600 od Japoncov..hladam nejaky dvojvalec a zatial mi najlepsie vychadza 749,ale rad by som vedel vas nazor ,ze co dvojvalcove by ste mi doporucili..diky


Naposledy editováno 28.10.2009 22:12:21

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 20:09 | Nahoru | #121
GRASSEL> Čau pardále,kdo to napsal? Neřeš to,asi ho SPčko zlobilo natolik že ho potopil.Je to na druhé stránce tohohle vlákna.
Když sem napíšu že SPčko mám z ůplně jiných důvodů,tak mě místní střelci sežerou zaživa. Tak nějak se ho nevzdám a když někdy čtu ty bláboly tak je mě špatně.
Mám pocit že kolega co tohle vlákno založil se nestačí divit. Určitě si chce pořádně zablbnout a o tom zrovna RSV a SP je. Souhlasíš?

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 21:18 | Nahoru | #122
Mirek...od nas zo Slovenska mi praveze nedoporucuju SP kvoli jej zradnosti a toho ,ze dokaze poriadne nakopnut pri vyjazde..jaku mas ty s tym skusenost???

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 05:43 | Nahoru | #123

coffeeracer>Mirek...od nas zo Slovenska mi praveze nedoporucuju SP kvoli jej zradnosti a toho ,ze dokaze poriadne nakopnut pri vyjazde..jaku mas ty s tym skusenost???



Já mám např. zkušenost přesně opačnou.Stejně tak jak se tvrdí, že blbě podřadíš a jdeš na hubu.Nebudu tvrdit ,že je SPčko jak beránek, každopádně není záludný a mě už párktát i solidně podrželo.A díky větší váze a tvrdšímu podvozku se SPčku nechce ani moc na zadní ,takže rozkmitávání řidítek a následná koupě tlumiče řízení není vyloženě nutná..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 08:32 | Nahoru | #124

GRASSEL>je to tak Dádo, to odpřísáhnu na co chceš mám to vyzkoušený.


Věřím věřím Já GSX-R1000 nejel nemám srovnání a i kdybych ho jel stejně bych asi howno poznal.Tím Déja vu jsem myslel,že jsme v kruhu.....Budu objektivní..V2 ne-je-de! Ř4 ho převálcuje ve všech směrech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 08:54 | Nahoru | #125

DaliboRR>Věřím věřím Já GSX-R1000 nejel nemám srovnání a i kdybych ho jel stejně bych asi howno poznal.Tím Déja vu jsem myslel,že jsme v kruhu.....Budu objektivní..V2 ne-je-de! Ř4 ho převálcuje ve všech směrech.



trosku obecne tvrzeni ne? co srovnavas? stejne objemy? stejne objemy z hlediska pravidel SBK? tzn starsi R4 750 vs V2 1000? R4 1000 vs V2 1200? stejne roky vyroby?
jestli mas tu RR900 z roku razdva co mas v profilu muzem treba zkusit sprint nebo i kousek po okreskach proti TLS z podobneho roku razdva. Co ja mam zkusenost s timahle 900ccm farosema tak bys byl mozna celkem prekvapenej jak V2 nejede.... a co pak teprve srvnani s TLR, tam bys dostal i na maxspeed.....

pokud chces srovnavat soucasne stroje tak uz jaksi neni co... ctyrvalce jsou o par generaci napred, V2 uz vyviji jen DUC a ktm... a srovnani s temahle by zase pro V2 nebylo tak deklasujici...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 09:13 | Nahoru | #126
assassin> Hned po ránu a už tak nevrlý? Vždyť víš,že to je hlavně o rukách. SBK bych tu fakt netahal...vyšší objem V2 neobkecáš.Aby Troy s 999R stíhal Ř4 musel mít takové úpravy,že to bylo finančně už neúnosné.Proto šly V2 s objemem nahoru,ale to je známá věc.TL jsem několikrát deklasoval rozdílem třídy i v zatáčkách natož když se ukázala 300m rovinka,už mě nedohnal.Jediné čím mě dostal byl ten zvuk,ale jak jsem mu furt ujížděl tak slábnul Jinak TLR jsem jel jen kousek...hrozný kladivo pro masochisty

edit: Jinak můj fároš není z roku raz dva jak se mylně domníváš,ale z roku 1997 a k tomu čemu ho potřebuji mi zcela vyhovuje.

Naposledy editováno 02.11.2009 09:17:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 09:17 | Nahoru | #127

DaliboRR>assassin> Hned po ránu a už tak nevrlý? Vždyť víš,že to je hlavně o rukách. SBK bych tu fakt netahal...vyšší objem V2 neobkecáš.Aby Troy s 999R stíhal Ř4 musel mít takové úpravy,že to bylo finančně už neúnosné.Proto šly V2 s objemem nahoru,ale to je známá věc.TL jsem několikrát deklasoval rozdílem třídy i v zatáčkách natož když se ukázala 300m rovinka,už mě nedohnal.Jediné čím mě dostal byl ten zvuk,ale jak jsem mu furt ujížděl tak slábnul Jinak TLR jsem jel jen kousek...hrozný kladivo pro masochisty



ja nejsem nevrlej... jen mi obecne soudy prijdou takove.. no nic moc...

v zatackach deklasovat TL ... je vec pilota... asi neni nic v cem by mel starej faros navrch.. jedine maximalka...

to ze maji V2 vetsi objem ..to se tak delalo vzdy, proto se ptam jake motory srovnavas.. ty se stejnym objemem, stejne stare, stejny vykon, z jakeho hlediska je srovnavas?

ad TLS/TLR ... klasika, prijde mi to jako pohled lidi co nejeli nikdy ani na jednom a cetli o tom nakej chytrej test... reci typu TLS byl smejd TLR uz melo vyleceny nemoci.. TLS nejede, TLR je hrozny peklo.... ty podvozky jsou srovnatelne a motory taky... tech deset koni navic u TLR je tam proto ze jde ten motor vytocit vejs, do cca 8-9tis jedou 97TLS lip...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 09:28 | Nahoru | #128
DaliboRR> Jel jsem pouze FB 92´,ale počítam,že 96-97´bude v plusu jen o nějakých 10PS a můžu s klidem přiznat,že FB nejede nikde výrazně víc než TL,pokud jsi někoho předjel rozdílem třídy,což v běžnym provozu nevim co znamená,tak asi kolega moc neuměl,takže to není relevantní

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 09:28 | Nahoru | #129

assassin>ja nejsem nevrlej... jen mi obecne soudy prijdou takove.. no nic moc...

v zatackach deklasovat TL ... je vec pilota... asi neni nic v cem by mel starej faros navrch.. jedine maximalka...

to ze maji V2 vetsi objem ..to se tak delalo vzdy, proto se ptam jake motory srovnavas.. ty se stejnym objemem, stejne stare, stejny vykon, z jakeho hlediska je srovnavas?

ad TLS/TLR ... klasika, prijde mi to jako pohled lidi co nejeli nikdy ani na jednom a cetli o tom nakej chytrej test... reci typu TLS byl smejd TLR uz melo vyleceny nemoci.. TLS nejede, TLR je hrozny peklo.... ty podvozky jsou srovnatelne a motory taky... tech deset koni navic u TLR je tam proto ze jde ten motor vytocit vejs, do cca 8-9tis jedou 97TLS lip...


Tak TLR získá na pocitech větší brutality oproti TLS i díky kapotám..působí opravdu mostrózně a kámoš tam narval Vipery a ten zvuk to jen umocňuje.Jinak o rozdílech mezi TLS a TLR moc nevím.Jen na mě působí TLR subjektivně více nesmlouvavě.
Srovnávám stejné objemy,nemá cenu srovnávat SV650 vs. GSX-R1000 K2 By mě GRASSEL zabil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 09:36 | Nahoru | #130

DaliboRR>Tak TLR získá na pocitech větší brutality oproti TLS i díky kapotám..působí opravdu mostrózně a kámoš tam narval Vipery a ten zvuk to jen umocňuje.Jinak o rozdílech mezi TLS a TLR moc nevím.Jen na mě působí TLR subjektivně více nesmlouvavě.
Srovnávám stejné objemy,nemá cenu srovnávat SV650 vs. GSX-R1000 K2 By mě GRASSEL zabil



Utíkáš od tématu,vždycky napíšeš nějaké "moudro" ale nikdy ho neobjasníš,takovou egomasáž neuznávam,není to fér!Napsals,že 4V převálcuje V2 ve všech směrech jaké to jsou?Pístová rychlost?Váha motoru?Kroutící moment?Jaké?

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 09:36 | Nahoru | #131

DaliboRR>Tak TLR získá na pocitech větší brutality oproti TLS i díky kapotám..působí opravdu mostrózně a kámoš tam narval Vipery a ten zvuk to jen umocňuje.Jinak o rozdílech mezi TLS a TLR moc nevím.Jen na mě působí TLR subjektivně více nesmlouvavě.
Srovnávám stejné objemy,nemá cenu srovnávat SV650 vs. GSX-R1000 K2 By mě GRASSEL zabil



no ale v dobe velke slavy dvouvalcu se ctyrvalce delaly v 750 nebo max 900 ... tzn pokud chces srovnavat 1000ccm V2 a 1000ccm R4 tak musis srovnat motory ktere deli jedna generace vyvoje....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 09:36 | Nahoru | #132

Ďuričko22>DaliboRR> Jel jsem pouze FB 92´,ale počítam,že 96-97´bude v plusu jen o nějakých 10PS a můžu s klidem přiznat,že FB nejede nikde výrazně víc než TL,pokud jsi někoho předjel rozdílem třídy,což v běžnym provozu nevim co znamená,tak asi kolega moc neuměl,takže to není relevantní


Počkej...nehaním tu TL,naopak spolu s RSV patřila do mého výběru.Jinak RR 92´a 97´je rodíl nejen v 21ccm a 10PS.Je to úplně jinej bike.Jinak nevím jak na tom byl kolega...já ho nepíchal Píšu,že to je o rukách a co ti hlava dovolí.V běžném provozu to znamená,že za čtrvrou zatáčkou už jsem se mu ztratil.Ty by ses mi třeba na TL ztratil za druhou chápeš?Je to subjektivní.Ale já to tak mám odzkoušené a tak nebudu psát opak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 09:39 | Nahoru | #133

DaliboRR>Počkej...nehaním tu TL,naopak spolu s RSV patřila do mého výběru.Jinak RR 92´a 97´je rodíl nejen v 21ccm a 10PS.Je to úplně jinej bike.Jinak nevím jak na tom byl kolega...já ho nepíchal Píšu,že to je o rukách a co ti hlava dovolí.V běžném provozu to znamená,že za čtrvrou zatáčkou už jsem se mu ztratil.Ty by ses mi třeba na TL ztratil za druhou chápeš?Je to subjektivní.Ale já to tak mám odzkoušené a tak nebudu psát opak.



No jo Daibore,ale pak nemůžeš psát,že 4V převálcuje V2 ve všech směrech...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 09:39 | Nahoru | #134
DaliboRR> Ono srovnávat kdo komu ujede je celkem na nic, rozdíly v motorkách nejsou tak velký, je to jen o pocitu. Třeba moje vtr určitě bude o ničem, sériovej vejfuk, motor takovej měkčí, a takový tele nebo ktm s laďákama zas budou super úplně super, ale v přímce to pojede dost podobně. No ale o emocích ty motorky asi jsou

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 09:39 | Nahoru | #135

DaliboRR>Počkej...nehaním tu TL,naopak spolu s RSV patřila do mého výběru.Jinak RR 92´a 97´je rodíl nejen v 21ccm a 10PS.Je to úplně jinej bike.Jinak nevím jak na tom byl kolega...já ho nepíchal Píšu,že to je o rukách a co ti hlava dovolí.V běžném provozu to znamená,že za čtrvrou zatáčkou už jsem se mu ztratil.Ty by ses mi třeba na TL ztratil za druhou chápeš?Je to subjektivní.Ale já to tak mám odzkoušené a tak nebudu psát opak.



no jo ale na zaklade tehle zkusenosti usuzujes na to jak dobra je koncepce motoru... jezdil sem s kamosem kterej mel SLR650 ..udusenej jednovalec z dominatora.. a tady po okoli po okreskach nam za treti zatackou ukazal zada vsem... mymu TL i kamosove K1 i druhyho kamose 750k3 ...tzn jednovalece jede lip nez V2 i nez R4 ?

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 09:41 | Nahoru | #136
DaliboRR> Pořád ta stejná písnička:) ano je to tak, že na okruhu má dvouválec manko na rovinkách(přeci jen těch koni je tam méně)ale taková 1098 tam lítala pěkně. Ale třeba na silnicích je mi to fakt jedno, tam mě nějak nikdy nikdo nedeklasoval rozdílem třídy jak píšeš. A když se s dvouválem někam blížíš, tak lidi vyhlížej co že se to blíží za hromobití, vypadáš jako pán všech motorů, děti se tě bojí. To třeba zvuk 4 válu mi takové emoce rozhodně nepřináší. Takže tvoje tvrzení V2 nejede platí na ten okruh,ale tam jsem tak 2 krát do roka, takže mi to je u ......

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 09:41 | Nahoru | #137

Stev>DaliboRR> Ono srovnávat kdo komu ujede je celkem na nic, rozdíly v motorkách nejsou tak velký, je to jen o pocitu. Třeba moje vtr určitě bude o ničem, sériovej vejfuk, motor takovej měkčí, a takový tele nebo ktm s laďákama zas budou super úplně super, ale v přímce to pojede dost podobně. No ale o emocích ty motorky asi jsou



presne tak, jezdil sem na kamaradove VTR v serii a na svem "upravenem" TLS, pocitove docela velkej rozdil, ale jinak sme vsude jeli +- stejne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 09:42 | Nahoru | #138

Ďuričko22>Utíkáš od tématu,vždycky napíšeš nějaké "moudro" ale nikdy ho neobjasníš,takovou egomasáž neuznávam,není to fér!Napsals,že 4V převálcuje V2 ve všech směrech jaké to jsou?Pístová rychlost?Váha motoru?Kroutící moment?Jaké?


Moc čteš...já na nějaké číslíčka,tabulky ,grafy,údaje v TP a nevím co ještě moc nejsem.Když jedu s klukama co maj V2 a ujíždím jim tak to je pro mě rozhodující.A nějaká pístová rychlost,váha motoru,kroutící moment mě v tu chvíli opravdu nechává chladným...to je pro teoretiky.Nepotřebuji něco někomu objasňovat a masírovat si tu ego kolik jsem toho přečetl.Mě zajímá spíš to jestli to co píšu můžu obhájit na cestě.A co jezdím s bandou tak tam to obhájím kdykoliv a kdekoliv.Tečka!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 09:44 | Nahoru | #139

DaliboRR>Moc čteš...já na nějaké číslíčka,tabulky ,grafy,údaje v TP a nevím co ještě moc nejsem.Když jedu s klukama co maj V2 a ujíždím jim tak to je pro mě rozhodující.A nějaká pístová rychlost,váha motoru,kroutící moment mě v tu chvíli opravdu nechává chladným...to je pro teoretiky.Nepotřebuji něco někomu objasňovat a masírovat si tu ego kolik jsem toho přečetl.Mě zajímá spíš to jestli to co píšu můžu obhájit na cestě.A co jezdím s bandou tak tam to obhájím kdykoliv a kdekoliv.Tečka!



ja uz roky jezdim s klukama na pullitrovejch jednovalcich a mam co delat abych je na naky rovince dojel aspon tak abych je nztratil z dohledu...

takze ctyrvalce a dvouvalce stoji za hovno, nejlip jednou jednovalce

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 09:47 | Nahoru | #140

Ďuričko22>No jo Daibore,ale pak nemůžeš psát,že 4V převálcuje V2 ve všech směrech...


A proč ne když si to myslím a nic mě o opaku zatím nepřesvědčilo.Možná budu muset začít jezdit s jinýma dvouválistama aby jsem změnil názor.Zatím to je tak jak píšu,alespoň pro mě.A pokud v tom někdo vidí to že haním nebo plivu na V2 tak se šeredně plete.Tak to prostě není.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 09:49 | Nahoru | #141

assassin>ja uz roky jezdim s klukama na pullitrovejch jednovalcich a mam co delat abych je na naky rovince dojel aspon tak abych je nztratil z dohledu...

takze ctyrvalce a dvouvalce stoji za hovno, nejlip jednou jednovalce


Jóó? No tak tobě bych se ztratil za třetí zatáčkou Né...sranda.třeba jezdím se slabými kousky nebo jsem bezmozek...mě je to fuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 09:56 | Nahoru | #142
DaliboRR> ono záleží kde jezdíš, jestli to jsou táhlý otevřený zatáčky a rovinky tak je to jasný. Ale když je to silnice s hodně zatáčkama to kterejch není vidět a jsou ostřejší tak je to jiná.

Když nad tím přemejšlím vlastně i chápu proč každej 4v jezdí na rovinkách jak magor, ono totiž čím větší rychlost tím víc to řve. Na 2V je to prakticky naopak

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 10:06 | Nahoru | #143

Stev>DaliboRR> ono záleží kde jezdíš, jestli to jsou táhlý otevřený zatáčky a rovinky tak je to jasný. Ale když je to silnice s hodně zatáčkama to kterejch není vidět a jsou ostřejší tak je to jiná.

Když nad tím přemejšlím vlastně i chápu proč každej 4v jezdí na rovinkách jak magor, ono totiž čím větší rychlost tím víc to řve. Na 2V je to prakticky naopak


Hlavně Starý Hamry a Ecce Homo.Jistě budeš znát

Máš pravdu..opravdu ve vyšších točkách má Ř4 nádhernej sound a taky ono to furt a furt zrychluje..hodně návyková věcička tenhle Ř4

2 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 10:11 | Nahoru | #144
To nam ta uroven nejak klesla chlapci. Nejlepsi bude, kdyz se sejdeme 30. dubna na Slovakiaringu a nastavime tem prohlasenim zrcadlo.
Ten okruh jeste nikdo najety nema, takze to bude objektivni srovnani pilot1+moto1 vs pilot2+moto2.

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 10:12 | Nahoru | #145

Dawe02>To nam ta uroven nejak klesla chlapci. Nejlepsi bude, kdyz se sejdeme 30. dubna na Slovakiaringu a nastavime tem prohlasenim zrcadlo.
Ten okruh jeste nikdo najety nema, takze to bude objektivni srovnani pilot1+moto1 vs pilot2+moto2.



dobrý nápad, vlákno Cyborgů nám lehce upadlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 10:16 | Nahoru | #146
Dawe02> ještě mám uložený výsledky z lausitzu, rozdíl s jiříkovou 750 na suchu 2 vteřiny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 10:18 | Nahoru | #147

DaliboRR>Jóó? No tak tobě bych se ztratil za třetí zatáčkou Né...sranda.třeba jezdím se slabými kousky nebo jsem bezmozek...mě je to fuk



to ze me ujedes s prstem v nose je dost mozny, jezdim malo takze uz neni potrebny trenink.. to je docela znat... a nikdy jsem nebyl "nejlepsi v okoli" ...

ale ty "jednovalce" by te asi prekvapily... jestli me nekdy neco predjizdelo rozdilem tridy tak to byly tyhle krosky... ostatne s nama jeden cas jezdil kluk na ctyrkolce a na toho sem v zatackach taky nemel... taky jednovalec...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 10:21 | Nahoru | #148

Stev>Dawe02> ještě mám uložený výsledky z lausitzu, rozdíl s jiříkovou 750 na suchu 2 vteřiny



jj, verim. Jezdil jsi fakt dobre, ani na mokru ses nebal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 10:23 | Nahoru | #149
Dawe02> děkuju, no ale vypovídající ta hodnota není

edit: respektive je, říká že na motorce až tolik nesejde, proto mi přijde blbý někoho zrazovat od V2 na okruhu. Je pravda že by mohl být na 160 koňovým litru rychlejší, ale zároveň může bejt na tom V2 rychlejší než spousta ostatních na výkonějších motorkách. Ono je to navíc jedno, neživí to nikoho

Naposledy editováno 02.11.2009 10:26:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

2.11.2009 v 10:25 | Nahoru | #150

assassin>to ze me ujedes s prstem v nose je dost mozny, jezdim malo takze uz neni potrebny trenink.. to je docela znat... a nikdy jsem nebyl "nejlepsi v okoli" ...

ale ty "jednovalce" by te asi prekvapily... jestli me nekdy neco predjizdelo rozdilem tridy tak to byly tyhle krosky... ostatne s nama jeden cas jezdil kluk na ctyrkolce a na toho sem v zatackach taky nemel... taky jednovalec...


Je mi jasný,že "jednoválce" budou v utáhlých zatáčkách hodně rychlé,ale s tou čtyřkolkou už přeháníš,ne? Sakra assassine nemůžeš být zase tak pomalej kurwa..to mi neříkej Vždyť k tobě se tady někteří mladí i modlí jsi jeden z mála co ví o čem mluví,když na to přijde
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 rogyze 223 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 10 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 Wanislav 64 26.9.2022 v 17:19 assassin
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider


TOPlist