globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
Zdravim Vas.Cez vikend som si bol konecne zajazdit na Slovakiaringu a vidim to tak,ze tento okruh ma bude bavit ,ale je mi luto tam nicit a nedajboze polozit moju srdcovku Sporta 1000 a preto by som si rad na dalsiu sezonu kupil nieco ine s cim by som sa vyblaznil na okruhu,ale zaroven by ma nevycvicila.Preto netuzim po silnych strojoch ako je GSX-R 1000 a jej podobne stroje,ale tak isto mi nic nehovoria ani 600 od Japoncov..hladam nejaky dvojvalec a zatial mi najlepsie vychadza 749,ale rad by som vedel vas nazor ,ze co dvojvalcove by ste mi doporucili..diky


Naposledy editováno 28.10.2009 22:12:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 20:30 | Nahoru | #91
..Roko..> JJ od spodu mají V2ky daleko lepší reakci na otočení plynem..To se mě střasně líbí..Ačkoli pocitově mi prostě 4vál přijde ,že táhne daleko víc v celým spektru otáček projev plynu od spodu až středu je gumovější..

Ahoj! Mě zas přijde že je takovej nijakej,jak jsem si zvykl na V2,tak mi je velmi nepřirozené takové to "nic" až do nějakých 7-8tis.ot.,jako by tam ten motor byl k ničemu...

Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 21:28 | Nahoru | #92
Ducati 1098

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 21:36 | Nahoru | #93
Ďuričko22> na čem ste to jezdili kucííí??? Prej do 7-8 nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 21:40 | Nahoru | #94
GRASSEL> R6 a GSXR6,čidla to mělo f poho

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 21:41 | Nahoru | #95
Ďuričko22> jo tak šestikila jo, tak to se omlouvám. Myslel jsem že mluvíte o litrech

2 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 22:46 | Nahoru | #96
Nebyl pro mě po těch kilometrech problém jít z 6ky na litra..Ovšem z litru sednou na šestku..Já nechci používat slovo nejede..Myslím ,že i 100koní zabalených v 600stech kubících je na silnici dost nato ,aby se dalo udělat solidní divadlo, ale pravdou je ,že od volnoběhu až po téměř omezovač jsem na tý šestce nenašel otáčku/min která by uspokojila mou litrovou rozmazlenost (co se týče motoru)jelikož Hornet kterýho sem tam ještě protáhnu má na 6ku výbornej motor ,ale hlavně má spoustu jinejch předností..Po sednutí na 954RR které bylo/je obohaceno na 158koní a 107Nm na zadním kole mi přišlo..Jak jsem psal táhlo to pocitově všude víc dokonce i od spodu ovšem rychlost tam něak nelezla a to pravý žůžo stejně přišlo až v 8tisících..Smál jsem se tomu jak to táhne ,ale jak neúměrně tomu to nezrychluje (do 8ti tísíc)..Komenty typu Honda nap*ču a 954RR sra*ka si nechte protože těmahle parametrama je dál jak sériový GSXR,R1 atd.. stejného data vzniku..Naopak kamoš se smál mímu VTR jak turbodieselácky se to projevuje

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 13:31 | Nahoru | #97
..Roko..> 158 kobyl na zadním kole??? Můžeš mi prosím tě napsat co v sobě ta 954rr má?!

nic ve zlým ale to že tam rychlost nelezla nemyslíš vážně že ne?! U litrovýho čtyřválce tam naopak ta rychlost skáče jak na běžícím pásu v číně minibiky a pokud má takovýhle parametry (čemuž nevěřím) měla ta 954rr tak to tam muselo bejt 299kmh rychlejš než u tvojí VTR 200kmh.

Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 13:34 | Nahoru | #98
a další věc je že slovo turbodieselácký bych použil spíš třeba u šestky jelikož ta ve spod nemá nic nic nic a najednou je tam všechno co ta motorka v sobě má např. R6R 07 na který jsem jel byla ve spod úplně mrtvá ale pak prásk a jelo to kolem jedenácti tisíc slušně.

u dvouválců bych to nazval spíš dieslem, kterej táhne ve spod ale nahoře umře.

2 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 16:54 | Nahoru | #99
Na Ř4ce zrychluješ stejně tak rychle ,ale máš pocit ,že ta motorka táhne tak 1-2x tolik než V2..Možná jsem to nedefinoval předtím úplně přesně ,ale jde oto ,že nato jak pocitově Ř4 táhne tak tomu neúměrně odpovídá zrychlení oproti tomu pocitu co máš na V2ce..Doufám ,že je to srozumitelný No ladil mu ji RFmoto (Radek Frank) a ty hodnoty jsou naprosto odpovídající podobné úpravě i na DKracingu..To by byla blbá náhoda nemyslíš?? Navíc i dle brzdy je 954RR v sérii výkonější jak GSXR stejného roku.. Vím jak to s těma grafama je, ale pokud to měřila jedna firma na jednom dynu platí pro ty stroje stejný podmínky..
S tím TDI jsi se trocha sekl, to co popisuješ je spíš chování 2taktu s přívěrou (ohledně 600ccm)
Diesel bez turba nejede nikde

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 16:59 | Nahoru | #100
..Roko..> zkus si někdy dát sprint s litrovým čtyřválcem a ujede ti hodně znatelně. A 954rr v serii vážně silnější než gsxr stejnýho roku není, to snad ani nemyslíš vážně?!

Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 17:00 | Nahoru | #101
to že 2V zrychluje stejně je naprostej nesmysl.

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 17:06 | Nahoru | #102
..Roko..> 158 koní na zadním kole u 954 se mi moc nezdá, to má moje ZX 12. Pokud je to pravda a podvozek stíha, tak to musí být mazec

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 17:08 | Nahoru | #103
1000rr 04-05 na letmím sprintu dostane od gsxr 1000 K1-2 na prdel.

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 17:12 | Nahoru | #104

..Roko..>...Po sednutí na 954RR které bylo/je obohaceno na 158koní a 107Nm na zadním kole mi přišlo.



Tohle je sci-fi. 185 koni ten motor bez vetsich uprav neda.
Tech 107Nm na zadnim kole je uplny nesmysl. Ta cisla cos uvedl plati na 99% pro motor, protoze 107Nm rekneme pri 10000rpm. dava tech priblizne 150koni

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 17:12 | Nahoru | #105

GRASSEL>1000rr 04-05 na letmím sprintu dostane od gsxr 1000 K1-2 na prdel.


déja vu

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 17:19 | Nahoru | #106
Sprint jsem si dával, z výjezdu ze zatáčky zhruba u mě na 2jáka kolem 6tis..Schválně jsem vyjel do levýhu pruhu abych se neschovával v pytli..Takže 2plnej furt odstup asi 3 metry krátce po zařazení za 3 jsem jej nepatrně začal stahovat než jsem házel za 4 jeli sme konstantě (furt tak 2-2,5 metru jsem byl za ním) po zařazení za 4ři mi začal dávat pápá lálá (popisuju to z mího pohledu) to bylo vs 954RR..S litrovým GSXR jsem měl možnost pouze na rychlostní silnici kde sme začali sázet plnej až kolem 180ti..Tam jsem byl schovanej ,zhruba od 240ti mi začal pomalinku poodjíždět a od 260ti mi začal ujížděť razantně..S tím kamošem s GSXR (k2) sme jezdili hodně ,ale jelikož měl na jaře nehodu tak to v zatáčkách a na výjezdech nehrotil..Stím GSXR vs 954RR se mrkni na DKracing..Netvrdím ,že je to pravda ,ale hodnoty naměřené 954rr se velice podobají těm co naměřil Frank..Takže pokud tyto hodnoty jsou dejmě tomu pravdivě tak hodnoty GSXR by měly být taky..A tam vidím že GSXR má sice víc Nm ale 3koně dolů (v sérii)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 17:20 | Nahoru | #107

DaliboRR> déja vu



je to tak Dádo, to odpřísáhnu na co chceš mám to vyzkoušený.

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 17:23 | Nahoru | #108
DaliboRR> Bubrak ti potvrdí to samé. O 1000rr se ví že těch 172koní nemá a gsxr 1000 k1 má 160 bez náporu. Tak jako tak bych tu nerad řešil čísla, mluvím o tom co jsem vyzkoušel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 17:29 | Nahoru | #109
..Roko..> hele nezastávám se ani jednoho ani 2v a ani 4v ale to co tu říkáš je naprostá blbost. Budu ti ujíždět od začátku do konce a ne žádný nad 240kmh.

Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 17:30 | Nahoru | #110
a 954rr se výkonem nemůže gsxr 1000 rovnat, 954rr nemá ani na r1 02 a na gsxr 1000 vůbec.

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 17:50 | Nahoru | #111

GRASSEL>..Roko..> hele nezastávám se ani jednoho ani 2v a ani 4v ale to co tu říkáš je naprostá blbost. Budu ti ujíždět od začátku do konce a ne žádný nad 240kmh.



Musíš si taky přečíst co píšu a né mezi řádky ,stím GSXR :já jel za ním, jeli sme konstantně 180 a pak sme začali tahat, díky větrnýmu pytli jsem se ho chvíli držel ,ale stejně mi pak ujel..Já vím ,že V2 na Ř4ku nemá jak výkonem tak váhou..Alespoň co se sériovejch nebo lehce upravenejch motorek podobnýho data výroby týče..Fárošovi jsem stíhal zhruba od 80ti do 200set a pak mi taky zamával..

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 18:00 | Nahoru | #112
Mě se hlavně prostě přestává líbit trend poslední doby výkon/váha a to ,že potkám nýmanda na K7če co letí po rovině na 5ku 299 a v serpentýnách se kolem něho přesypu jako by měl 125cu..Navíc každej máme něaký pocity, zkušenosti nezávisle na sobě a každej máme svoji pravdu..Takže si ji vymlouvat je asi nesmysl..Stejně tak je nesmysl bavit se otom která motorka je o sekundu agilnější a o 10km/h rychlejší..Už jen to ,že na GSXR posadíš chlapa co má metrák a na 954RR pojede borec se 70ti kilama (nebo naopak) a hned máš nesmazatelnej 30ti kilovej rozdíl..

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 18:30 | Nahoru | #113
..Roko..> nic ve zlým ale kdo se tu začal bavit kdo má navrh?! Já to rozhodně nebyl, já reagoval na to co je pro mě nesmysl

nehledě na to že každej tady píše jak ho serou rovinkáři ale 90% co potkám jsou právě rovinkáři ale i oni si myslej že si dávaj zatáčky já mám svědomí čistý a je mi jedno kdo si jak jezdí, aspoň se pobavím. Takže mi jsou u pr....

Naposledy editováno 01.11.2009 18:32:37

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 18:41 | Nahoru | #114
Čau RoKo,Ty jsi se rozvášnil . Napiš tomu slovenskému kolegovi ať si na okruh, pokud chce dvouvál vezme RSV nebo SP2 a zablbne si,píšu zablbne,ne udělá traťový rekord. A o tom to je. Cože? Měj se draku.....

Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 18:51 | Nahoru | #115
Psal jsem jen to s čím mám přímou zkušenost..Ohledně V2 - Ř4 jsem psal o pocitech ,který jsem měl když jsem to mohl srovnat..Teď jsem se jen pro zajímavost mrknul na pár čisel..A od 3,5 - 8tisíc ot/min mezi SP,954,GSXR skoro žádnej rozdíl není..Na silnici se projeví to ,že V2 je baculka ,ale motorem rozhodně v tom spektru otáček neztrácí..Já mám svědomí též čisté, kdybych chtěl lámat rychlostní rekordy určitě bych po V2 nesáhnul..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 18:54 | Nahoru | #116

mirektds>Čau RoKo,Ty jsi se rozvášnil . Napiš tomu slovenskému kolegovi ať si na okruh, pokud chce dvouvál vezme RSV nebo SP2 a zablbne si,píšu zablbne,ne udělá traťový rekord. A o tom to je. Cože? Měj se draku.....



Čao Snejku to víš unás na fóru se nic neděje a tady něco písneš a je to jak lavina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 19:03 | Nahoru | #117
..Roko..> ..Roko..> Čau,nestačím se divit Máš pravdu,tady je to o lidech. Hodně lidí,hodně názorů. Před chvilkou jsem byl u nás. Koukal jsem,že nás oslovili kolegové z Francie. Pojď pokecat k nám. Jinak ten příspěvek od 24letého kolegy, SP2 je špatná, tak ten jsem už rozdejchal.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 19:36 | Nahoru | #118

mirektds>..Roko..> ..Roko..>. Jinak ten příspěvek od 24letého kolegy, SP2 je špatná, tak ten jsem už rozdejchal.



kdo to napsal?! :\ :\ :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 20:04 | Nahoru | #119

GRASSEL>kdo to napsal?! :\ :\ :\



To nebylo na tebe..Tady to psal něakej borec s SV650de

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

1.11.2009 v 20:06 | Nahoru | #120

..Roko..>To nebylo na tebe..Tady to psal něakej borec s SV650de



A to mám zrovna na tuhle motorku (SV) stejněj názor jaky ty
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 rogyze 223 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 10 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 Wanislav 64 26.9.2022 v 17:19 assassin
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider


TOPlist