globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
Zdravim Vas.Cez vikend som si bol konecne zajazdit na Slovakiaringu a vidim to tak,ze tento okruh ma bude bavit ,ale je mi luto tam nicit a nedajboze polozit moju srdcovku Sporta 1000 a preto by som si rad na dalsiu sezonu kupil nieco ine s cim by som sa vyblaznil na okruhu,ale zaroven by ma nevycvicila.Preto netuzim po silnych strojoch ako je GSX-R 1000 a jej podobne stroje,ale tak isto mi nic nehovoria ani 600 od Japoncov..hladam nejaky dvojvalec a zatial mi najlepsie vychadza 749,ale rad by som vedel vas nazor ,ze co dvojvalcove by ste mi doporucili..diky


Naposledy editováno 28.10.2009 22:12:21

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 11:36 | Nahoru | #61

assassin>...co ma ctyrvalec dalsiho za vyhodu kdyz pominu ten max vykon a diky nemu a vyssi dosazene rychlosti?



Snadnou obsluhu, protoze strategie razeni je u ctyrvalce v rade ta nejjednodussi.

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 13:14 | Nahoru | #62
Každý motor má něco do sebe, když jsem měl ještě RSV tak mi litrový čtyřválce celkem razantně ujížděli na rovinkách takže jsem o to větší dýku musel jezdit v zatáčkách. Prostě jsem to pouštěl na zem jak jen to šlo. To ujíždění čtyřhrnků mě popravdě ale celkem sralo protože s nám atřeba jel kluk na R1 08, vůbec neuměl jezdit a jen rovinky davajcodáš takže to kolikrát bylo jako škatulata, chvilku vpředu já a na rovince tradá byl v prdeli. Na výjezdech jsem pocítil nadřazenost jen nad šestkami, litrový čtyřválce na tom byly úplně stejně. Co se mi ale líbilo byla úzká stavba prvního modelu RSV, to byla její přednost (999 je uzounká jak kolo). Mě osobně vyhovuje oboje, je prostě čtyřválec kterej mě bavit nebude a je stejně tak dvouválec kterej mě bavit nebude, nerozlišuju dvouválce a čtyřválce ale pouze motorku. Buď mě chytne nebo ne. Zajímavé je že dvouválec dává takovou pocitovou sílu, je takovej surovej. 4tyřválec je daleko rychlejší ale má uhlazenější nástup

2 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 14:53 | Nahoru | #63
1198 R

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 15:01 | Nahoru | #64

GRASSEL>Každý motor má něco do sebe, když jsem měl ještě RSV tak mi litrový čtyřválce celkem razantně ujížděli na rovinkách takže jsem o to větší dýku musel jezdit v zatáčkách. Prostě jsem to pouštěl na zem jak jen to šlo. To ujíždění čtyřhrnků mě popravdě ale celkem sralo protože s nám atřeba jel kluk na R1 08, vůbec neuměl jezdit a jen rovinky davajcodáš takže to kolikrát bylo jako škatulata, chvilku vpředu já a na rovince tradá byl v prdeli. Na výjezdech jsem pocítil nadřazenost jen nad šestkami, litrový čtyřválce na tom byly úplně stejně. Co se mi ale líbilo byla úzká stavba prvního modelu RSV, to byla její přednost (999 je uzounká jak kolo). Mě osobně vyhovuje oboje, je prostě čtyřválec kterej mě bavit nebude a je stejně tak dvouválec kterej mě bavit nebude, nerozlišuju dvouválce a čtyřválce ale pouze motorku. Buď mě chytne nebo ne. Zajímavé je že dvouválec dává takovou pocitovou sílu, je takovej surovej. 4tyřválec je daleko rychlejší ale má uhlazenější nástup



Říká se "kudlu" ty dýko!!Neměl si v háji čidlo??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 15:02 | Nahoru | #65

Uvalak>1198 R



nesmyslna porizovaci cena.. a po tom co vim jak se Rkova duc sypala nikotynovi... asi bych si vystacil s Skem...

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 15:08 | Nahoru | #66

PrillerPips>Tady ty dědulové dávaj Brno za 2.12,5
Jinak já bych volil RSV vzhledem k poměru cena/výkon



Člověče, kde jsi sebral tenhle čas???!!

Co já si pamatuji, tak v BoxerCupu pod 2:16 na tom nejel nikdo a 16-17 jen střelci jako Barth, Panichi, Penzkofer, Mertens, Giabbani, Cooper nebo Hinterreiter, Michal Bursa na tom jezdil kolem destíky a besty měl lehce pod 18, střed pole jel kolem 2:20. Je to časově zhruba stejné s tím, co se jede v KTM Superduke Battle a pro nás nakedisty je to dobré srovnání a ukázka, kde je limit těhle našich Nakedových motorek

Naposledy editováno 30.10.2009 15:09:31

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 15:18 | Nahoru | #67

assassin>nesmyslna porizovaci cena.. a po tom co vim jak se Rkova duc sypala nikotynovi... asi bych si vystacil s Skem...


to je dost mozny, ja na supersportum stejne nevladnu, takze nemuzu soudit... me staci kdyz se svezu na naky sestce a sem vyplesklej radsi zustanu u endura/crossu. i kdyz nerikam, ze by me to netahlo, ale po silnici bych s tim urcite nejezdil a jezdit zavody na enduru a jeste k tomu na supersportu na to bohuzel nemam (zatim ) prostredky...

Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 18:03 | Nahoru | #68
assassin : jak jsi psal..Když jedu s litrovýma 4válama (a to mám deficit 200 závodních kubíků) podobnýho data výroby a nezaspím na výjezdu z točky tak se v závětří dá držet na 3jáka což je do 200-210km/h a hodím 4 před sebou slyším jen kvílení 11tis, 12tis a dostávám sbohem..Ale je pravda ,že když na výjezdu nezaspím a nenechám otáčky pod 5tisícama jsem schopnej 4válu funět chvíli za krk..

A nevím proč borec s SV650de říká o SP2ce že je špatný..Až na něm někdy pojedeš a dostaneš z něj maximum a řekneš nic moc ,pak smeknu a pokloním se do tý doby neremcej!

Naposledy editováno 30.10.2009 18:03:48

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 19:45 | Nahoru | #69
Nikdy jsem se neučastnil diskusí na podobné téma,nicméně přispěju i já se svoji troškou zkušeností.. Mám RSV model 00,točí mi to 11400 a od 7 do 11tis. je to fakt mazec,něco podobného jako tady kdysi psal GRASSEL,taky jsem jel i na jiných RSV,ale žádná nebyla jako tahle,většinou byl ten motor podobnej jako kamarádova SP1 s ladákama,ale bez power commanderu,tzn. brutální spodek,ale jen do nějakých 8tis. potom ůnava... Objektivně a ze zkušenosti můžu říct,že mi na rovince do 220kmh neujede třeba ZX10r model 05..(a to mám usranejch 120hp na zadním kole) Obecně je to trošku horší v zatáčkách na výjezdu, kde většinou nechávám vyšší kvalt z důvodu poměrně necitlivé reakce plynu v případě otáček vyšších jak 7tis, v citlivosti na odezvu plynu mají zkrátka 4V výrazně navrch a rekl bych,že je to jejich zásadní výhoda!!! Přirovnal bych to,tak jako tady včera někdo, u aut TDI vs atmosférický benzínový motor,TDI má tak trošku charakter elektromotoru,on-off,respektive zátah-konstantní poměr-nic.. benzín je zkrátka mnohem líp dávkovatelnej asi tak jako 4V.. Souhlasí se mnou někdo?

Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 07:08 | Nahoru | #70
Já bych Ti hlavně doporučil vyměnit otáčkoměr, protože 11400 otáček u RSV je dobrá hovadina

Série starých litrů (do 03 vč) točí 10 a čtvrt na omezovači a kluci, co šli na závody nahoru s otáčkama pomocí jiných ŘJ a podobně, splakali nad výsledkem - všem se to vysypalo. Stará RSV nesnese ani +500 otáček navíc

Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 08:58 | Nahoru | #71
11400 je ůdaj z měření na dynu,já to na doraz většinou netočím ,ale asi máš pravdu,protože původní majitel už jednou měnil přístrojovku

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 10:09 | Nahoru | #72
V tom případě je chyba v dynu. Mně třeba otáčkoměr ukazuje asi 10.600 při odstavení, na Dynu samozřejmě těch cca 10.200 jak píše výrobce

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 10:19 | Nahoru | #73
deset a čtvrt točí 98-00 (bez šmikání drátku u řj, pak viz 01-03), 01-03 točí deset a půl.

...výjimka by byla jen pokud máš cosworth motor (mille SP), ten točí myslim jedenáct a půl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 10:42 | Nahoru | #74
FiZzeR> Cosworth motor?Copak je to za zviřátko?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 10:50 | Nahoru | #75

Ďuričko22>FiZzeR> Cosworth motor?Copak je to za zviřátko?



motor z homologačního speciálu (Mille SP)... 996 ccm, větší vrtání, kratší zdvih (a tím daný vyšší otáčky), jiný hlavy válců (větší ventily a jen jedna svíčka na válec, jiný vačky), vylehčená klika písty ojnice atd... nevim jestli to byla jen upravená v990 nebo jestli to bylo něco úplně jinýho, každopádně tvrdili o tom, že to dává 145 koníků na kole. Kam se to hrabe na amanna, že

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 10:58 | Nahoru | #76
FiZzeR> Amannem bych taky nepohrdnul ale ten koswors by byl voňavější,to jich bude asi jako šafránu že?Blok teda zůstal Rotax?To přidá na hrdosti...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 11:14 | Nahoru | #77
Ďuričko22> jj, Mille SP bylo prej cca 150ks... tak kolik bylo těch motorů nevim (bez narážek )

někdo ho prodává, za pouhých 2tis éček... SPčko bych bral (jak říkáš, voňafka a mohutná egomasáž) ale jinač... no, už pomalu šetřim na amanna, doufám že s tim moc brzo nesekne :\

[img]

Naposledy editováno 31.10.2009 11:16:00

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 11:21 | Nahoru | #78
Fizzer>
Ten modrej rám té millce fakt sluší.

Naposledy editováno 31.10.2009 11:21:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 11:30 | Nahoru | #79
Plejba jr.> Hovno tomu rozumím,jen jsem vycházel z tohoto-

[img]

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 11:31 | Nahoru | #80
.

Naposledy editováno 31.10.2009 12:30:41

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 11:59 | Nahoru | #81
.

Naposledy editováno 31.10.2009 12:30:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 12:13 | Nahoru | #82
FiZzeR> jj,rozumim 1.,rozumim 2.,rozumim 3.

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 12:30 | Nahoru | #83

Ďuričko22>FiZzeR> jj,rozumim 1.,rozumim 2.,rozumim 3.



no, ten internet je tu tragickej pět minut se to načítá, pak to vyhodí chybu a jestli se to má odeslat znova...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 12:40 | Nahoru | #84
[quote]navrc6>Plejba jr.> Hovno tomu rozumím,jen jsem vycházel z tohoto-

[img] je tuze pěkná křivka každopádně když se dívám na vrcholy krouťáku a momentu, tak je to všecko šouplý přesně o 1000 oproti sérii

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 13:02 | Nahoru | #85
FiZzeR> čert ví co v tom je,nějakej ital s tím jezdil okruh,ale nejspíš hoby,každopádně je tam eprom na 96kw,kn filtr a laděná koncovka,nic víc,ale rozhodně táhne moc pěkně,taky má docela málo najeto a kámoš ze servisu co už jí jezdí 7let říkal,že to byl mazel,třeba to vrací za vděk..

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 13:18 | Nahoru | #86

Uvalak>1198 R



1198R neexistuje Ale překlep se stane

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 15:44 | Nahoru | #87

navrc6>Nikdy jsem se neučastnil diskusí na podobné téma,nicméně přispěju i já se svoji troškou zkušeností.. Mám RSV model 00,točí mi to 11400 a od 7 do 11tis. je to fakt mazec,něco podobného jako tady kdysi psal GRASSEL,taky jsem jel i na jiných RSV,ale žádná nebyla jako tahle,většinou byl ten motor podobnej jako kamarádova SP1 s ladákama,ale bez power commanderu,tzn. brutální spodek,ale jen do nějakých 8tis. potom ůnava... Objektivně a ze zkušenosti můžu říct,že mi na rovince do 220kmh neujede třeba ZX10r model 05..(a to mám usranejch 120hp na zadním kole) Obecně je to trošku horší v zatáčkách na výjezdu, kde většinou nechávám vyšší kvalt z důvodu poměrně necitlivé reakce plynu v případě otáček vyšších jak 7tis, v citlivosti na odezvu plynu mají zkrátka 4V výrazně navrch a rekl bych,že je to jejich zásadní výhoda!!! Přirovnal bych to,tak jako tady včera někdo, u aut TDI vs atmosférický benzínový motor,TDI má tak trošku charakter elektromotoru,on-off,respektive zátah-konstantní poměr-nic.. benzín je zkrátka mnohem líp dávkovatelnej asi tak jako 4V.. Souhlasí se mnou někdo?



JJ od spodu mají V2ky daleko lepší reakci na otočení plynem..To se mě střasně líbí..Ačkoli pocitově mi prostě 4vál přijde ,že táhne daleko víc v celým spektru otáček projev plynu od spodu až středu je gumovější..A když mrkneš na budíky tak vidíš že se toho taky moc s rychlostí neděje ,ale přitom to táhne (Ř4)..No a od 7-8 tis už je jasné, 4vál vyzouvá ponožky..Proto se mi líbí ten ne-brutální vršek V2ky jedeš rychle a přitom otom ani nevíš a to je přesně to co jsem hledal..Navíc bežnou svižnou jízdou netřeba nad 7tis a stejně na 6ku 5500 otáček letím 170km/h..Já si nejvíc srandy užívám od 3,5 - 5 až 6 tis otáček..Pro mě honení omezovače a atakování rychlostí +250km/h není..pro můj jízdní styl V2 nejlepší náčiní..(bavím se stále o motorech podobného roku výroby)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 17:43 | Nahoru | #88
..Roko..> Jasně že máš recht,já taky jezdím většinou mezi 4-8tisíci, níž ne,protože je to ucukaný,a výš jen když někoho stíhám,nicméně je dobrý počítat s tím,že je ten vršek k dispozici a neumírá tak jako u většiny seriových 2V...

Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 18:34 | Nahoru | #89
..zaujimava debatka ..popravde ja nehladam ako tu uz niekto pisal najrychlejsiu motorku ani nechcem nahanat najlepsie casy ani netuzim natierat litrom niekolko sekund....chcem sa naucit poriadne jazdit na okruhu,zabavit sa na motorke,vychutnavat si tu jazdu bez stresu ,ze ma niekde vykopne a zaroven chcem motorku podobnu tej mojej,ze ked pridem do zakruty tak ma ani litre nevedeli predbehnut ,ale krasne som sa vyhraval so silnejsimi masina vonkajskom..skor mi ide o podvozok ako o silu motora.Dakujem za vase odpovede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

31.10.2009 v 20:16 | Nahoru | #90

navrc6>..Roko..> Jasně že máš recht,já taky jezdím většinou mezi 4-8tisíci, níž ne,protože je to ucukaný,a výš jen když někoho stíhám,nicméně je dobrý počítat s tím,že je ten vršek k dispozici a neumírá tak jako u většiny seriových 2V...



Já mám teda jen K&N a laufy 7mi tisících bouchnou saze a motorka letí k 10ti tísícům naprosto v poho..Necítíš takovej tah jako na 4válu ,ale zrychluješ v podstatě stejně..Akorát díky větší váze jak mě (98kg) ,tak stroje (222kg) do prudkého kopce už je deficit koní znatelný hodně..

Coffeeracer : přesně mapř. VTR SP má troufám si říct jeden z nejlepších sériových podvozků ve své třídě, lepší je jen RSV Factory..4vály kolem let 00-03 nemají podvozkově šajnu co to sportovní a tvrdý podvozek je Na silnici už je to sem tam i moc ,ale jakmile nahučíš po pěkným koberci mezi zatáčky, rychlejší, pomalejší, rovnější ,utáhlejší ,který jdou rychleji po sobě ,nebo pokud za každou z nich není 2kilometrová rovinka, vyhraješ si tak ,že i doma v posteli se budeš furt křenit Zase ,ale na hodně rychlé a táhlé zatáčky či rovinky nemají V2 proti 4válů prostě výkon..

Naposledy editováno 31.10.2009 20:17:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 rogyze 223 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 10 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 Wanislav 64 26.9.2022 v 17:19 assassin
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider


TOPlist