Naposledy editováno 28.10.2009 22:12:21
1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
2 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
GRASSEL>Každý motor má něco do sebe, když jsem měl ještě RSV tak mi litrový čtyřválce celkem razantně ujížděli na rovinkách takže jsem o to větší dýku musel jezdit v zatáčkách. Prostě jsem to pouštěl na zem jak jen to šlo. To ujíždění čtyřhrnků mě popravdě ale celkem sralo protože s nám atřeba jel kluk na R1 08, vůbec neuměl jezdit a jen rovinky davajcodáš takže to kolikrát bylo jako škatulata, chvilku vpředu já a na rovince tradá byl v prdeli. Na výjezdech jsem pocítil nadřazenost jen nad šestkami, litrový čtyřválce na tom byly úplně stejně. Co se mi ale líbilo byla úzká stavba prvního modelu RSV, to byla její přednost (999 je uzounká jak kolo). Mě osobně vyhovuje oboje, je prostě čtyřválec kterej mě bavit nebude a je stejně tak dvouválec kterej mě bavit nebude, nerozlišuju dvouválce a čtyřválce ale pouze motorku. Buď mě chytne nebo ne. Zajímavé je že dvouválec dává takovou pocitovou sílu, je takovej surovej. 4tyřválec je daleko rychlejší ale má uhlazenější nástup
Říká se "kudlu" ty dýko!!Neměl si v háji čidlo??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
Uvalak>1198 R
nesmyslna porizovaci cena.. a po tom co vim jak se Rkova duc sypala nikotynovi... asi bych si vystacil s Skem...
PrillerPips>Tady ty dědulové dávaj Brno za 2.12,5
Jinak já bych volil RSV vzhledem k poměru cena/výkon
Člověče, kde jsi sebral tenhle čas???!!
Co já si pamatuji, tak v BoxerCupu pod 2:16 na tom nejel nikdo a 16-17 jen střelci jako Barth, Panichi, Penzkofer, Mertens, Giabbani, Cooper nebo Hinterreiter, Michal Bursa na tom jezdil kolem destíky a besty měl lehce pod 18, střed pole jel kolem 2:20. Je to časově zhruba stejné s tím, co se jede v KTM Superduke Battle a pro nás nakedisty je to dobré srovnání a ukázka, kde je limit těhle našich Nakedových motorek
Naposledy editováno 30.10.2009 15:09:31
assassin>nesmyslna porizovaci cena.. a po tom co vim jak se Rkova duc sypala nikotynovi... asi bych si vystacil s Skem...
to je dost mozny, ja na supersportum stejne nevladnu, takze nemuzu soudit... me staci kdyz se svezu na naky sestce a sem vyplesklej radsi zustanu u endura/crossu. i kdyz nerikam, ze by me to netahlo, ale po silnici bych s tim urcite nejezdil a jezdit zavody na enduru a jeste k tomu na supersportu na to bohuzel nemam (zatim ) prostredky...
A nevím proč borec s SV650de říká o SP2ce že je špatný..Až na něm někdy pojedeš a dostaneš z něj maximum a řekneš nic moc ,pak smeknu a pokloním se do tý doby neremcej!
Naposledy editováno 30.10.2009 18:03:48
1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
Série starých litrů (do 03 vč) točí 10 a čtvrt na omezovači a kluci, co šli na závody nahoru s otáčkama pomocí jiných ŘJ a podobně, splakali nad výsledkem - všem se to vysypalo. Stará RSV nesnese ani +500 otáček navíc
1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
...výjimka by byla jen pokud máš cosworth motor (mille SP), ten točí myslim jedenáct a půl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
Ďuričko22>FiZzeR> Cosworth motor?Copak je to za zviřátko?
motor z homologačního speciálu (Mille SP)... 996 ccm, větší vrtání, kratší zdvih (a tím daný vyšší otáčky), jiný hlavy válců (větší ventily a jen jedna svíčka na válec, jiný vačky), vylehčená klika písty ojnice atd... nevim jestli to byla jen upravená v990 nebo jestli to bylo něco úplně jinýho, každopádně tvrdili o tom, že to dává 145 koníků na kole. Kam se to hrabe na amanna, že
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
někdo ho prodává, za pouhých 2tis éček... SPčko bych bral (jak říkáš, voňafka a mohutná egomasáž) ale jinač... no, už pomalu šetřim na amanna, doufám že s tim moc brzo nesekne :\
[img]
Naposledy editováno 31.10.2009 11:16:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
Naposledy editováno 31.10.2009 12:30:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
[img] je tuze pěkná křivka každopádně když se dívám na vrcholy krouťáku a momentu, tak je to všecko šouplý přesně o 1000 oproti sérii
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
navrc6>Nikdy jsem se neučastnil diskusí na podobné téma,nicméně přispěju i já se svoji troškou zkušeností.. Mám RSV model 00,točí mi to 11400 a od 7 do 11tis. je to fakt mazec,něco podobného jako tady kdysi psal GRASSEL,taky jsem jel i na jiných RSV,ale žádná nebyla jako tahle,většinou byl ten motor podobnej jako kamarádova SP1 s ladákama,ale bez power commanderu,tzn. brutální spodek,ale jen do nějakých 8tis. potom ůnava... Objektivně a ze zkušenosti můžu říct,že mi na rovince do 220kmh neujede třeba ZX10r model 05..(a to mám usranejch 120hp na zadním kole) Obecně je to trošku horší v zatáčkách na výjezdu, kde většinou nechávám vyšší kvalt z důvodu poměrně necitlivé reakce plynu v případě otáček vyšších jak 7tis, v citlivosti na odezvu plynu mají zkrátka 4V výrazně navrch a rekl bych,že je to jejich zásadní výhoda!!! Přirovnal bych to,tak jako tady včera někdo, u aut TDI vs atmosférický benzínový motor,TDI má tak trošku charakter elektromotoru,on-off,respektive zátah-konstantní poměr-nic.. benzín je zkrátka mnohem líp dávkovatelnej asi tak jako 4V.. Souhlasí se mnou někdo?
JJ od spodu mají V2ky daleko lepší reakci na otočení plynem..To se mě střasně líbí..Ačkoli pocitově mi prostě 4vál přijde ,že táhne daleko víc v celým spektru otáček projev plynu od spodu až středu je gumovější..A když mrkneš na budíky tak vidíš že se toho taky moc s rychlostí neděje ,ale přitom to táhne (Ř4)..No a od 7-8 tis už je jasné, 4vál vyzouvá ponožky..Proto se mi líbí ten ne-brutální vršek V2ky jedeš rychle a přitom otom ani nevíš a to je přesně to co jsem hledal..Navíc bežnou svižnou jízdou netřeba nad 7tis a stejně na 6ku 5500 otáček letím 170km/h..Já si nejvíc srandy užívám od 3,5 - 5 až 6 tis otáček..Pro mě honení omezovače a atakování rychlostí +250km/h není..pro můj jízdní styl V2 nejlepší náčiní..(bavím se stále o motorech podobného roku výroby)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
navrc6>..Roko..> Jasně že máš recht,já taky jezdím většinou mezi 4-8tisíci, níž ne,protože je to ucukaný,a výš jen když někoho stíhám,nicméně je dobrý počítat s tím,že je ten vršek k dispozici a neumírá tak jako u většiny seriových 2V...
Já mám teda jen K&N a laufy 7mi tisících bouchnou saze a motorka letí k 10ti tísícům naprosto v poho..Necítíš takovej tah jako na 4válu ,ale zrychluješ v podstatě stejně..Akorát díky větší váze jak mě (98kg) ,tak stroje (222kg) do prudkého kopce už je deficit koní znatelný hodně..
Coffeeracer : přesně mapř. VTR SP má troufám si říct jeden z nejlepších sériových podvozků ve své třídě, lepší je jen RSV Factory..4vály kolem let 00-03 nemají podvozkově šajnu co to sportovní a tvrdý podvozek je Na silnici už je to sem tam i moc ,ale jakmile nahučíš po pěkným koberci mezi zatáčky, rychlejší, pomalejší, rovnější ,utáhlejší ,který jdou rychleji po sobě ,nebo pokud za každou z nich není 2kilometrová rovinka, vyhraješ si tak ,že i doma v posteli se budeš furt křenit Zase ,ale na hodně rychlé a táhlé zatáčky či rovinky nemají V2 proti 4válů prostě výkon..
Naposledy editováno 31.10.2009 20:17:23
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | rogyze | 223 | 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s |
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 10 | 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider |
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | Wanislav | 64 | 26.9.2022 v 17:19 assassin |
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 0 | 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider |
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 0 | 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider |