Takhle?
K otevření tohoto tématu mě přivedla diskuze na m.cz, tak co vy? Opakování matka moudrosti...
Další popis... a ještě tady!
Naposledy editováno 24.06.2012 20:48:53
1 reakcí na tento příspěvek Průvodce skupinovou jízdou
1 reakcí na tento příspěvek Průvodce skupinovou jízdou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce skupinovou jízdou
karf>nejsme opice. mluvíme na sebe interkomem
Možná jsem špatně nastavil otázku, tak znovu: Jezdíte ve formacích?
Sefo>Ty jo, těch signálů je teda ranec, to teda neděláme, my na sebe většinou řvem,ale teda moc bezpečný to skutečně neni, když jedou dva vedle sebe a řvou na sebe, to věšinou jen někde kde je rovinka a jede se pomalu...ve městě.
Při úpravách výfuků by musel mít člověk hlas jako zvon a druhý sundanou přilbu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce skupinovou jízdou
Jinak na délku kolony cik cak nebo had? Záleží asi na sehranosti a zkušenosti lidí
3 reakcí na tento příspěvek Průvodce skupinovou jízdou
Sefo>Ale to s tim, že by se mělo čekat, když se někdo zpozdí mezi autama je pravda, to mě vždy štve, když vidim jak ti předemnou ujížděj a na všechno kašlou, to pak ten poslední musí jet megapilu aby je dohnal
Jenze zas na druhou stranu je treba delat tem za mnou misto aby meli kam predjizdet. Kdyz nekdo predjede jedno auto a ceka na toho za nim, kterej ale kvuli tomu nema misto, tak to taky neni dobry. Proste to chce videt toho za mnou, ale zbytecne nevahat s predjizdenim. Po predjeti nejake skupiny aut je dobre trochu zvolnit aby dojeli ostatni.
1 reakcí na tento příspěvek Průvodce skupinovou jízdou
2 reakcí na tento příspěvek Průvodce skupinovou jízdou
1 reakcí na tento příspěvek Průvodce skupinovou jízdou
1 reakcí na tento příspěvek Průvodce skupinovou jízdou
s kamarády to mám tak někde mezi, všechno dle situace
myslím si, že tak na polovinu věcí každá skupinka časem přijde sama o sobě (při průměrné inteligenci, např. na cik-cak v kolonách)
Jinak kromě toho, co tam je popisované, tak jsme si s kamarády vymysleli jednu specialitku (tedy třeba to někdo používá, to nevím, zatím jsem se o tom nedočetl, my k tomu došli sami od sebe),
a to - že pokud není dobře vidět do protismeru, tak si ukazujem, že je protisměr volný. Prostě první předjede, třeba už je v zatáčce a vidí ven a ten za ním nepředjíždí, protože tam ještě nevidí, ale ten první mu ukáže ať jede, že je volno a navíc ten "signál" stále drží, dokud ten druhý nepředjede a nebo tam nevidí sám (z důvodu bezpečnosti). Samozřejmě že pokud se objeví v protisměru auto, tak přijde na řadu protisignál (jiné gesto), že jede auto, ať se ten vzadu uklidí do svého pruhu.
Jinak ten druhý to pak ukazuje třetímu atd. až bezpečně předjede celá skupina.
Např. když s kamarády dojedete kolonu aut v Alpských nepřehledných serpentynách, tak to neuvěřitelně zrychlí předjetí všech aut, někdy i celou skupinou najednou
PS: nepoužívejte to ale raději.
A už vůbec ne s někým, komu nevěříte.
Naposledy editováno 22.10.2009 13:25:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce skupinovou jízdou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce skupinovou jízdou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průvodce skupinovou jízdou
rancher>Motorkář Pohodář> Ale signál k předjíždění ovlivňuje i síla motorek,jestliže máš ve formaci i slabší motky, je lepší vybrat takové místo, kde i ten nejslabší předjetí v pohodě zvládne.
To jistě ano, pokdu se jedu projet s někým pomalejším a nepotřebuji si zrovna honit ego, tak i já předjíždím tam, kde to bude v pohodě i pro toho za mnou ... vše je to spíš o lidech, kteří na motorce sedí ...