paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Olej v prostoru kliky
21.9.2009 v 19:17
Zdravím všechny příznivce 2 taktů a prosím o radu. Jak je možné, že se dostane do prostoru kliky olej z převodovky? Mám za to, že kliku maže olej, který je v benzínu. Když jsem sundal válec a píst a protočil kliku, vypadá to jak kdyby byla v olejové lázni.
www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/dvoutaktni-motor/

Naposledy editováno 21.09.2009 19:20:07

1 reakcí na tento příspěvek Olej v prostoru kliky

21.9.2009 v 19:23 | Nahoru | #1
Gufera na klice

(reakce na) Olej v prostoru kliky

21.9.2009 v 19:31 | Nahoru | #2
maras> Díky

Olej v prostoru kliky

21.9.2009 v 19:32 | Nahoru | #3
Když si to budu chtít vyměnit, co všechno budu muset sundat abych se dostal ke klice a k těm guferum? Válec a píst je už dole

Naposledy editováno 21.09.2009 19:33:23

Olej v prostoru kliky

21.9.2009 v 19:33 | Nahoru | #4
Nejpravděpodobněji tak, jak píše MARAS. Může také sáknout mezi kartery, ale spíš to první.

1 reakcí na tento příspěvek Olej v prostoru kliky

21.9.2009 v 19:36 | Nahoru | #5
Podivej se kolik mas oleje v prevodovce abys mel jistotu ze je to opravdu to co je ve valci. No a pak to muzes rozpulit, vymenit gufera (doporucuju aj loziska na klice), a bacha na klikovku, v zadnym pripade nepouzivat kladivo nebo neco podobnyho !!!

(reakce na) Olej v prostoru kliky

21.9.2009 v 19:43 | Nahoru | #6
mata616> Na 100% je to ten olej z převodovky. Nešlo mi to startovat a když jsem to sundal, tak byl celej prostor válce zastříkanej tím olejem. Když jsem válec sundal a pomocí nakopávačky lehce otáčel ojnicí, vypadalo to jak když se to v tom oleji koupe.

Olej v prostoru kliky

21.9.2009 v 19:57 | Nahoru | #7
A co to je za mašinu? Třeba na jawkách to většinou musíš rozpůlit celý, aby ses dostal na těsnící labyrint. A skládat potom motor zpátky zas taková sranda néni, jeden motor jsem myslel že snad ani nesložim. A to jsem to měl různě v mrazáku a na kamnech

Jo už to vidim, suzuki 250. No pokud to kluci v japonsku udělali šikovně, tak to půjde i bez půlení, ale těžko říct no

Naposledy editováno 21.09.2009 19:59:28

Olej v prostoru kliky

21.9.2009 v 20:01 | Nahoru | #8
No ja sem to delal jenom na aprilce padesatce, tam je to celkem "easy" neb tam nezavazi prevodovka

Olej v prostoru kliky

22.9.2009 v 15:12 | Nahoru | #9
Známý měnil gufero na DT 125 a motor půlit nemusel, jenom bylo třeba stáhnout rotor zapalování...ale to není ten samý případ jaku u rm...mu to sálo vzduch, tobě olej takže gufero na druhé straně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 9 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 0 12.2.2024 v 18:50 tomashroz
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... Blackwhitee 3 8.11.2022 v 10:13 Marcel69
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist