Téma: Rychlovka na kopec

21.9.2009 v 11:24
..a protože jsem strašně zodpovědný táta, tak jsem zrušil svůj plánovaný třídenní výlet do Alp...přece jenom má Lucka s dítkem hodně práce a tak jsem plány zrušil...ale jeden den, to už by snad šlo, ne?...v sobotu ráno budíček, snídaně, pac a pusu a v 8:45 směr jih, v 9:00 opouštím matičku Prahu-plánoval jsem sjet k Dunaji, možná kousek "za řeku" do kopců, vycházelo to na nějakých 700km a to se dá....jenomže jak tak jedu směr Písek, říkám si - což takhle to vzít na Pasov-hezký město, ne?...jenomže když jsem v Pasově a není ještě poledne, tak by přece byla škoda nehupnout na 15km na dálnici a zkusit maximálku...vrrr...hele-odbočka na Braunau..to vede po hezké rychlé cestě na Salzburg...to by byl hřích nezkusit...a Salzburg se dá objet na černo po dálnici vážně svižně až k Bad Reichendhall...a taková cesta do Loferu a Zell am See-no to prostě musím, to je přece nádhera jet tímhle údolím! ..Za chvíli budou tři hodiny..to bych měl být v poločase...volám tedy domů z...Bikers Pointu na Grossglockneru, že jsem trochu dál než jsem plánoval. Projíždím si "areál" k ledovci, sjíždím k druhé mítnici a pak zase zpět k první a pak ještě jednou nahoru. V 17:15 opouštím podruhé Bikers point a vydávám se směrem k domovu. U Zell am See mám trochu krizi, tak piju red bull a jím tabulku čokolády-mám vyzkoušené, že to vydrží tak 3 hodinky Za Salzburkem se stmívá a zbytek cesty se kochám noční jízdou. Na šumavě ještě pro jistotu druhý redbull a v jedenáct jsem doma...jsem šíleně unavený, před očima mžitky ale..jsem úplně šťastný..konečně jsem se letos kapánek projel

Ujeto 1022 km z toho 135km po dálnicích za celkových 14 hodin 15minut, celkové pauzy asi 1-1,5 hodiny. Náklady a spotřebu jsem nepočítal-uvidím na výpisu z karty ..v neděli jsme se byli s Luckou ještě projet do Krušných hor..malej už vydrží 3 hodiny bez jídla, tak se to trochu dá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlovka na kopec

21.9.2009 v 16:48 | Nahoru | #1

Ota_M>No, to já na chopperu takové vyjížďky na jeden den na tolik km nechápu. Raději si udělám čas na více dní a trasu si pěkně pokochám. Vždyť jsi namísto hor, lesů a krajiny viděl jen rozmazané šmouhy a sledoval jen tu šedivou silnici před tebou.

(reakce na) Rychlovka na kopec

21.9.2009 v 17:52 | Nahoru | #2

trinidad>..nojo..já bych se taky radši kochal 10 dní :) ale tak nějak letos není čas..ale něco málo jsem cestou zaregistroval-třeba to, že "glocku" byl tradiční závod traktorů, vyjíž´dka klubu Mini cooperů...hory a krásnou přírodu taky člověk nepřehlídne...ale uznávám-byl to prostě takový výkřik :))

No... taky bych chtěl takto vykřikovat...