globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Počet kotoučů na předním kole
9.9.2009 v 11:26
Zdravím borci, chtěl bych se zeptat na takovou věc, rád bych koupil Monstera 620 rok výroby 2005, ale když se dívám na borcovi obrázkym, na předním kole má jen levý brzdící kotouč, napravo není žádný, když se dívám na specifikaci tohoto modelu daného roku výroby, někde píšou že tam má být jeden a někde píšou double disc, čili že tam mají být dva. Když se podívám na youtube na videa této motorky roku výr. 2005, všichni tam vepředu mají disky dva.

prosím pomožte mi to rozlousknout, to se dalo při objednání u ducati nějak vybrat? Nebo je to nějaká havarovaná moto a opravená ta s tím jedním diskem vepředu?

Díky za rady, Kódl
Předchozí
1 2
Následující

Počet kotoučů na předním kole

9.9.2009 v 11:34 | Nahoru | #1
ducatista nejsem, ale myslím, že se dělaly levnější verze (myslí že to byly DARK) s jedním kotoučem od výroby..

Počet kotoučů na předním kole

9.9.2009 v 11:37 | Nahoru | #2
přesně tak ;) DARK verze neboli soušledyšn měly jen jeden kotouč

Počet kotoučů na předním kole

9.9.2009 v 11:45 | Nahoru | #3
c.j. má pravdu...dark měly matný černý lak a byly ochuzeny o nějaké další drobnosti

potkal jsem se i s "přestavbou" na dark po bouračce, páč to bylo levnější

1 reakcí na tento příspěvek Počet kotoučů na předním kole

9.9.2009 v 12:05 | Nahoru | #4
Jen ještě dodat, že verze Dark se dělala i ve verzi se dvěma kotouči, takže Dark nerovná se zákonitě 1 kotouč, ale co se rovná je Dark = 5 kvaltů (oproti standardním 6ti)

(reakce na) Počet kotoučů na předním kole

9.9.2009 v 12:12 | Nahoru | #5

Droppi>Jen ještě dodat, že verze Dark se dělala i ve verzi se dvěma kotouči, takže Dark nerovná se zákonitě 1 kotouč, ale co se rovná je Dark = 5 kvaltů (oproti standardním 6ti)



aneb co nám zbylo skladem :)

Počet kotoučů na předním kole

9.9.2009 v 12:16 | Nahoru | #6
Esly tam njemaž osnačeny "S" tag je to enem sjetnym kotučem !! Bo "ESKA " su stereo tag maju dfa !!

Počet kotoučů na předním kole

9.9.2009 v 12:32 | Nahoru | #7
Ducati s tema zakaznikama pekne vyjebava

Počet kotoučů na předním kole

9.9.2009 v 13:29 | Nahoru | #8
Plha se hlásí. "Co je Mlho?"Plha:"Já bych se chtěl zeptat, proč má jeden monster jden kotouč a druhý dva?Já tomu nerozumím".

Počet kotoučů na předním kole

9.9.2009 v 13:32 | Nahoru | #9
já ti tam ten druhej nějak přimounthuju, celkem mi to ted na linuxu šlo

2 reakcí na tento příspěvek Počet kotoučů na předním kole

13.9.2009 v 14:28 | Nahoru | #10
Chlapí dík za info :) chtěl jsem se zeptat, nedaří se mi start monstera aniž bych na tom musel sedět a mít boční stojánke sklopený :)
Chcu se zeptat, jde to nastartovat a nechat zahřát i opřené o boční stojan? zatím nevím jak, a když nastartuju bez boč. stojanu a dám to na boční stojan, čidlo vypne motor
Díky za rady!

(reakce na) Počet kotoučů na předním kole

13.9.2009 v 15:01 | Nahoru | #11
kodlisko> nutno koupit toto - mám a funguje to pak klasicky.... motor neběží jen v kombinaci stojan venku + zařazený kvalt.
Pak existuje ještě levnější varianta (nutná na okruh) - to jest odpojení stojánku a oblbnutí mašiny propojením okruhu stojánku => motor běží pořád bez ohledu na kvalty a stojánek. To jsem si udělal samodomo a mám to opravdu jen for race use only, jinak by to mohlo být o držku.

(reakce na) Počet kotoučů na předním kole

13.9.2009 v 18:14 | Nahoru | #12
kodlisko> Můžu potvrdit, že ta somodomo varianta o držku bejt může, ale díky bohu jsem se ještě nevyválel a to jí používám již 3. sezonu.

Počet kotoučů na předním kole

13.9.2009 v 21:35 | Nahoru | #13
Kurnik to mi hlava nebere proč inženýři z itálie toto nevyřešili už při výrobě a proč na tom musim sedět 2 minuty než se mi to zahřeje aspon na 50 stupňů To fakt na klasickém monsteru nejde mít to na stojanu s motorem v běhu?
Tamto bych asi ani nevěděl kam zapojit :) V manuálu píšou že je possible nastartovat i se stojanem když presunu clutch lever do pozice B a nastartuju ale co přesně tím myslí zatím nevím

1 reakcí na tento příspěvek Počet kotoučů na předním kole

13.9.2009 v 21:38 | Nahoru | #14
kodlisko> Jakože máš startovat se spojkou asi. Ale to je divný. Mám 620ku staršího data a startuju normálně. Asi jim zbylo na skladě pár těch udělátek, tak to máš na monsteru.

Startuješ se spojkou ne?

Edit> Aha ty máš 02.

Naposledy editováno 13.09.2009 21:41:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Počet kotoučů na předním kole

13.9.2009 v 22:18 | Nahoru | #15

RomanSS>kodlisko> Jakože máš startovat se spojkou asi. Ale to je divný. Mám 620ku staršího data a startuju normálně. Asi jim zbylo na skladě pár těch udělátek, tak to máš na monsteru.

Startuješ se spojkou ne?

Edit> Aha ty máš 02.


Romane, Romane, sice máš dva kotouče, ale jen 5 kvaltů, co?

1 reakcí na tento příspěvek Počet kotoučů na předním kole

13.9.2009 v 22:19 | Nahoru | #16
Roman má vždy o kolečko víc

(reakce na) Počet kotoučů na předním kole

13.9.2009 v 22:31 | Nahoru | #17
illMedvědGuzzin> V tomto případě míň...

1 reakcí na tento příspěvek Počet kotoučů na předním kole

13.9.2009 v 22:57 | Nahoru | #18
Tak to já mám na Monsteru 600 stojánek kterej se sám nesklápí, ale musím ho sklopit nožně, a mám na tom kontrolku stojánku (výstražnej trojúhelník) která mě má na to jako upozornit, ale kdybych na to zapoměl, můžu se s ním klidně rozjet, prostě když tam narvu kvalt, tak se to nevypne, což není asi úplně košér, ale nedělá mi to problémy. A kámoš na Monsteru 750 to má zase tak že se mu stojánek sklápí sám když tu mašinu zvedne, kontrolku už to nemá, ale to mi příjde docela blbý, když to nečekáš a ono se to sklopí, no a na 916 je to stejně jako na Monsteru 750, takže už si taky zvykám , ale žeby to měl Monster 620 tak že se to nedá nechat běžet na neutrál na stojánku? To mi příjde jako blbost, takhle moc by to u Ducati snad nesprasili, nehrabal se v tom už někdo? Přece to nejde abys nemohl nechat tu mašinku zahřát na stojanu... :\ Jinak nejlíp to mají asi udělaný Yamahy, tam to na neutrál se stojánkem běží, ale když ho nesklopíš a dáš tam kvalt, tak se to vypne, no ale pořád je to jenom Japončík...

(reakce na) Počet kotoučů na předním kole

13.9.2009 v 23:14 | Nahoru | #19

DMC.motobiker>Tak to já mám na Monsteru 600 stojánek kterej se sám nesklápí, ale musím ho sklopit nožně, a mám na tom kontrolku stojánku (výstražnej trojúhelník) která mě má na to jako upozornit, ale kdybych na to zapoměl, můžu se s ním klidně rozjet, prostě když tam narvu kvalt, tak se to nevypne, což není asi úplně košér, ale nedělá mi to problémy. A kámoš na Monsteru 750 to má zase tak že se mu stojánek sklápí sám když tu mašinu zvedne, kontrolku už to nemá, ale to mi příjde docela blbý, když to nečekáš a ono se to sklopí, no a na 916 je to stejně jako na Monsteru 750, takže už si taky zvykám , ale žeby to měl Monster 620 tak že se to nedá nechat běžet na neutrál na stojánku? To mi příjde jako blbost, takhle moc by to u Ducati snad nesprasili, nehrabal se v tom už někdo? Přece to nejde abys nemohl nechat tu mašinku zahřát na stojanu... :\ Jinak nejlíp to mají asi udělaný Yamahy, tam to na neutrál se stojánkem běží, ale když ho nesklopíš a dáš tam kvalt, tak se to vypne, no ale pořád je to jenom Japončík...


No tak neřekl bych, že to tak nemá jen Yamaha, ale asi většina motorek...Alespoň těch japonských... To jen vy pořád musíte mít něco extra, až je to ma škodu... Ale vy si to určitě zdůvodníte tak, že je to originální a když ji miluješ, není co řešit...To i kdyby to nejezdilo, tak je to prostě Ital ...
Vlastně u tebe jsem to nedávno četl...Motorka nejela, ale vůbec to nevadilo...

1 reakcí na tento příspěvek Počet kotoučů na předním kole

13.9.2009 v 23:18 | Nahoru | #20
BlackSabbath> No jasně! Pro mě je stokrát lepší dívat se na nejedoucí 916 , než jezdit na rejži , a lepší tlačit Ducati, než jet na R1, to snad chápeš né? No a pořád mi to nejezdí, ale už se to drží alespoň na volnoběh , ale i tak stejně je to ale skvělá motorka...

Jo a já nejsem Italofil, mě stačí když to není mašina z Asie...

Naposledy editováno 13.09.2009 23:20:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Počet kotoučů na předním kole

14.9.2009 v 01:25 | Nahoru | #21

DMC.motobiker>BlackSabbath> No jasně! Pro mě je stokrát lepší dívat se na nejedoucí 916 , než jezdit na rejži , a lepší tlačit Ducati, než jet na R1, to snad chápeš né? No a pořád mi to nejezdí, ale už se to drží alespoň na volnoběh , ale i tak stejně je to ale skvělá motorka...

Jo a já nejsem Italofil, mě stačí když to není mašina z Asie...


Tak to já se radši svezu, když už mám tu motorku... Pokud možno bez poruchy a je mně celkem jedno, kde byla ta motorka vyrobena.

Počet kotoučů na předním kole

14.9.2009 v 01:32 | Nahoru | #22
A nemas tam treba o valec min, kdyz je to ta odlehcena verze???

Počet kotoučů na předním kole

14.9.2009 v 08:05 | Nahoru | #23
maj tam bejt čtyři, vzádu dva

Počet kotoučů na předním kole

14.9.2009 v 08:33 | Nahoru | #24
Já mám verzi s dvěma kotouči vepředu a 5 rychlostí :) a se stojánkem na zemi to startnout nejde ale co už nevadí je to krásný stroj :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Počet kotoučů na předním kole

14.9.2009 v 10:19 | Nahoru | #25

BlackSabbath>Tak to já se radši svezu, když už mám tu motorku... Pokud možno bez poruchy a je mně celkem jedno, kde byla ta motorka vyrobena.


No tak jasně , to chápu , já jen mluvím za sebe, motorku nemám na ježdění, na to mám kolo , motorku mám takovou co se mi líbí a baví mě, a kdybych si koupil Japonce, možná by jezdil pořád , ale kčemu by mi to bylo když se mi nelíbí, má blbej zvuk a je (PRO MĚ) o ničem? Proto mám tu Ducati 916, jen to chce ještě vychytat pár detailů a bude to opět lahoda a paráda...

kodlisko> Hm , tak to je divné :\ , esli voni tam zrovna nevymetali sklady...

Naposledy editováno 14.09.2009 10:21:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Počet kotoučů na předním kole

14.9.2009 v 10:21 | Nahoru | #26

DMC.motobiker>No tak jasně , to chápu , já jen mluvím za sebe, motorku nemám na ježdění, na to mám kolo , motorku mám takovou co se mi líbí a baví mě, a kdybych si koupil Japonce, možná by jezdil pořád , ale kčemu by mi to bylo když se mi nelíbí, má blbej zvuk a je (PRO MĚ) o ničem? Proto mám tu Ducati 916, jen to chce ještě vychytat pár detailů a bude to opět lahoda a paráda...


Jasně, každej máme to svoje... Taky se často handrkujeme s Romanem, ale to je právě to pěkné, že se každému líbí něco jiného a všichni nemáme stejné motorky...

Naposledy editováno 14.09.2009 10:22:08

1 reakcí na tento příspěvek Počet kotoučů na předním kole

14.9.2009 v 10:51 | Nahoru | #27
BlackSabbath> Jo jo , a vo tom to je...

No a já jsem si tou 916 prostě splnil svůj sen a pořídil jsem si svůj DreamBike! Ale musíš vzít v potaz že je to r.v. 1994 a jako první série to mělo určitě svoje chyby, plus ještě po těch letech už se na tom občas může něco posrat , já to ale neřeším, jak si sám říkal to heslo: "Když jí miluješ, není co řešit... ", tak to je přesně ono, když mě nechala stát na dálnici, ani mě to nijak nerozhodilo, stejně je to skvělá motorka...

Ale ten stojánek na tom Monsteru 620 by mě taky štval, motorky nechávam na stojánku zahřívat běžně, a mezi tím se vždycky oblíkam, ani se mi nechce věřit že by to u tej Ducati až takhle sprasily :\ , přece udělat to jako na Japoncíh by pro ně neměl být větší problém , nebo to alespoň měli nechat jak to je...

Jinak na jakou mašinu si přestoupil po SV650, na čtyrvál???

(reakce na) Počet kotoučů na předním kole

14.9.2009 v 12:17 | Nahoru | #28
DMC.motobiker> No tak máte zahřívat jízdou...To je stejně nejlepší...
Ano, přestoupil jsem také na takovou svou nejvyšší vyčytenou metu...Po skvělém SVčku je to GSXR...

1 reakcí na tento příspěvek Počet kotoučů na předním kole

14.9.2009 v 12:48 | Nahoru | #29
BlackSabbath> Aha , tak to jsem se s tím čtyřválem docela trefil co?

No jízdou, ono třeba můj Monster za studena moc dobře nereaguje na plyn :\ , a vůbec, prostě nejlepší je to nechat nastartovaný na stojánku , mezi tím si zapnu bundu, zavážu šátek, nasadím ochranou helmu , sednu, a jedu, a pak ještě zahřívam tou jízdou, ale těch prvních pár vteřin stačí na to aby se zvýšil volnoběh a šlo to po plynu, na 916 bych to už sice řešit nemusel, protože ta reaguje na plyn a má volnoběh dobrej i za studena, ale taky jí chvilku nechám zahřát na stojánku, už jen proto že studená žere víc oleje než kámošovo R1 , což se na dvouvál nesluší... A ve městě pak stejně víc jak 3000 RpM nepoužiju!

Naposledy editováno 14.09.2009 12:50:34

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Počet kotoučů na předním kole

14.9.2009 v 16:28 | Nahoru | #30

BlackSabbath>Romane, Romane, sice máš dva kotouče, ale jen 5 kvaltů, co?


To se na menší ducatky dávalo. Ale pořád lepší než SV. Škod ajen že máš gsxr, teď už si z tebe nemůžu utahovat.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 Jakub6390 4 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390
Oprava nádrže Ducati Monster 620 Jura.Olc 10 11.7.2023 v 10:07 Jura.Olc
Monster 620 2004 - indikator zaraze... Ducati Monster 620 Danek_kwak 3 13.3.2023 v 13:24 Danek_kwak
Suché mazání řetězu [1, 2] Ducati Monster 620 BigMonster 59 3.3.2023 v 23:58 Julip2
Jaky starter pro Ducati Monster M620 Ducati Monster 620 BigMonster 8 3.5.2022 v 13:45 honzabiker


TOPlist