globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 900 SS - nepravidelný chod motoru
18.8.2009 v 17:10
První vstřikové SuperSporty od r.v. 1998 do cca 2000 mívají problém s nepravidelným během motoru mezi 3 a 4 tisíci otáček. Motor se v tomto režimu občas zakucká, prskne, je to jakoby vynechala jiskra nebo dodávka paliva. Je to poměrně běžný jev, na zahraničních fórech ducatistů je to častým tématem.
Také mě to docela trápí, zejména při jízdě v obci je to protivné, řadit aby se otáčky držely nad 4 tis. je docela opruz. (4000 na šestku = cca 120 km/h) Vypozoroval jsem, že čím je větší vedro, tím je to horší, ale vždy jen mezi 3 a 4 tisíci, nikdy výše.
Chtěl bych se zeptat, jaké s tím máte zkušenosti vy, případně jak to léčit?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900 SS - nepravidelný chod motoru

20.8.2009 v 11:32 | Nahoru | #1
Droppi> Souhlasím s tím, co jsi napsal. Moje porovnání tachometru a otáčkoměru říká že co 1000 rpm na šestku to 30 km/h. Tedy 4 tis. = 120 km/h, 5 tis. 150 km/h. atd. Pokud to kolegovi venakucera ukazuje tak moc jinej údaj a má origo zpřevodování, pak je nejspíš něco s budíkama - jedním, druhým, nebo oběma.

KN filtr ochudí směs, ale nejvíce tam, kde se průtok blíží limitu průchodu papírovým filtrem - tedy ve vysokých otáčkách s plně otevřenýma klapkama. Pod 4 tis. při malém otevření klapek (kdy to zaškube) to vliv skutečně mít nebude.

Na COčko taky moc nesázím, to je věc pouze volnoběhu a těsně nad ním. 3500 - 4000 už je moc vysoko.

Ještě k těm iridiovejm svíčkám: Nevěřím, že vyřeší tento konkrétní problém, ale mohly by trochu pomoci. I kdyby ne, rozhodně neuškodí. Mám s nima dobrý zkušenosti z druhýho biku. Včera jsem je osadil, byl už večer tak jsem nestihl projet. Jen jsem zkusil natočit. Studená bez sytiče chytla a hned krásně kulatě držela volnoběh, nezdechla. Se standardníma svíčkama neuskutečnitelné - a to nebyly ve špatném stavu, ani tam nebyly příliš dlouho. Kamarád na to má dobrou hlášku: Na ir. svíčkách nepřeskakujou jiskry, ale malý kulový blesky!

(reakce na) 900 SS - nepravidelný chod motoru

20.8.2009 v 15:33 | Nahoru | #2
Raptor.1> Na to, abych mohl jet v klidu na šestku, potřebuju alespoň 4000 ot., což je cca 140 až 150 km/h. Pokud tam těch 4000 nemám, tak to při otočení plynu škube. Nikterak zásadně. Je to prostě tím, že je podtočená. Rzohodně to neni to, co popisuješ v úvodu.

Pokud chceš naše SS porovnat, neni problém. Jsme v podstatě sousedi.

(reakce na) 900 SS - nepravidelný chod motoru

29.5.2014 v 18:57 | Nahoru | #3
Raptor.1> Celkem náhodou jsem zase zavítal do této diskuze.. Po jejím opětovném přečtení si musím vysypat popel na hlavu.
Co se týká přímé úměry mezi otáčkami a rychlostí, tak ta tam pochopitelně je - jedná-li se o jeden převodový stupeň. Tuhle "drobnost" jsem ale z nějakého důvodu v textu přehlédl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Vidlice Ducati 900 SS Topper 15 6.8.2015 v 15:29 Pepíno66
Náhon otáčkoměru - šnekový soukolí ... Ducati 900 SS t_freedom 3 3.12.2014 v 11:46 stráťa
Ducati SS900 SL [1, 2, 3] Ducati 900 SS VlastíkPlamínek 85 24.11.2014 v 17:00 Ďuričko


TOPlist