nemáte někdo zkušenosti se zadním tlumičem na TLku, mám origo rotační a najednou přestal tlumit. Co se s tím dá dělat? Spraví to nafoukání tím ventilkem (pokud jo tak na jaký tlak) nebo se musí řešit něco jiného? Dá se tam eventuelně naroubovat i jiný system tlumení? Předem díky za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič TL1000S
pokud bych tam dával ten tlumič jen na bok, máš nějaké označení typu? Na kolik tě vyšel a je tam možnost nastavení? Za ty rotační je to celkem ranec. Ještě bych mrknul i na ten origo co s ním vůbec je, ale doufám, že tam na mě nic nevybafne :o), každopádně, pokud bych tam dal ten boční, tak se i nějaké to kilo ušetrí. Nevíš náhodou doporučený tlak na který ho foukat? K ventilku je přístup jen když je to celé venku a zkoušet to 20krát od oka se mi zrovna nechce. Na netu jsem našel jen nastavení toho tlumení.
Díky za info.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič TL1000S
ohlins a maxton to maj klasicky jako na vsech ostatnich centralech...... prej sou na jizdni vlastnosti lepsi ale ja to od sebe nepoznam.....
jinak u toho rotacniho..... tak tim ventilkem se dodava asi jen tlak do exúanzky... drzi to jen teplotni roztaznost oleje...takze pokud tam je aspon nakej tlak nemelo by to mit vetsi vliv...... zkusim jeste neco najit na netu nebo vecer doma, v praci nemam zadne materialy az na serv. manual tam si asi nic nenasel co?