globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání
10.8.2009 v 17:51
Zdravím všechny,
mám takový problém který se již na mnoha diskuzích řešil, ale nikde jsem nenašel stejný popis závady se kterou se potýkám já. Jde o hlášku Fi na GSXR-600 K2, ale pouze za jízdy. Zkoušel jsem jí na stojánku hnát do 200km/h a nic. Jakmile vyrazím na silnici, tak se mi každou chvilku rozsvítí na palubce Fi a motorka zdechne. Po restartu opět frčí dál... Senzor primární škrtící klapky dává hodnoty které má, sekundární taky... Připadá mi, že to ale začne dělat až když se motorka zahřeje... je to také možná tím, že jí za studena nenakládám, ale jinak řadím 10-12 tisíc. Chcípne občas i při prudkém ubrání plynu (proto jsem také proměřoval TP sensor). Jelikož to dělá jen za jízdy, tak to tipuju na něco kolem proudění vzduchu... Zkoušel jsem přehodit i senzory tlaku vzduchu (airbox/atmosférický pod sedlem) a nic (tedy mám pocit, že to již nedělá tak často) Tak jedině, že je jeden z nich v loji, ale nevím jak je proměřit, bo co jako co... napadá někoho něco? Tedy kromě H1N1 :)
p.s. diagnostika na display hlásí 00, tedy žádná chyba...

díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

10.8.2009 v 18:43 | Nahoru | #1
má to palivové čerpadlo? Fi je vstřikování

(reakce na) Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

10.8.2009 v 18:47 | Nahoru | #2
poky1>

jojo, to má... ale ´právě jsem četl, že hláška Fi může být pro mnoho věcí... Vstřik teda nevim jak zkontrolovat... ale by mě překvapilo, že by neměli v chybových kodech oznámení o špatném vstřiku...

Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

10.8.2009 v 18:54 | Nahoru | #3
spíše vypálené kontakty v čerpadle, prostě nedostává benzín a proto chcípne, dělají to i Varadera, proto jsem se hned ptal zda to má čerpadlo

2 reakcí na tento příspěvek Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

10.8.2009 v 19:08 | Nahoru | #4
když o tom tak přemejšlím, vyčistils palivovej filtr?

(reakce na) Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

11.8.2009 v 06:46 | Nahoru | #5
poky1>

mám tam opravdu luxusně vyblejskanej filtr KN... a ty kontakty, to nevim, proč by to pak nedělalo na stojánku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

11.8.2009 v 06:49 | Nahoru | #6
poky1>

tak ted koukám, že jsi se ptal na palivovej :) tak ten je tam teda taky novej... to zase vylučuje ten restart jednotky... za jízdy jen vyp/zap a jede dál...
nebo nevylučuje?
Já už s toho asi taky budu vylučovat... ještě jsem se pořádně nesvezl :((

Naposledy editováno 11.08.2009 07:35:34

Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

11.8.2009 v 08:43 | Nahoru | #7
ext911: hele podari se ti nekdy dostat se do rezimu kdy stojis a sviti kontrolka FI? nevypinej zapalovani a proklemuj ten servisni konektor - klidne i s bezicim motorem... ono kdyz vypnes,proklemujes a zapnes tak i kdyz zavada pretrvava tak to nahlasi dost casto c00 ....

u toho senzoru klapky... (primarni) byla u tech motorek dost casto chyba takova, ze sice na zavrenej a otevrenej plyn ukazovali hodnotu co meli... ale problem je ze kdyz zavres, tak by mel odpor stejne rychle klesnout(nebo narust, uz si nepamatuju jak je to zapojeny), u tech vadnejch byl ale problem v tom ze odpor klesal pomalu, prestoze klapka uz byla zavrena...

ale to bych rekl ze to nehlasilo chybu - FI - proste se to jen uchlastalo po prudkem ubrani - klapka zavrena ale FI jeste lila benal...

jestli to zdechne i v jinejch rezimech tzn ne po ubrani a hlasi to pri tom fi tak je to porucha na zarizeni ktere je nutne pro jizdu - v servisnim manualu najde pri poruse kterejch senzoru to nejde natocit, pri poruse nekterejch to totiz normalne jede, jen to hlasi Fi a jede to treba blbe...

tzn cidlo na barmetrickej tlak to nebude - jeho vada ti nezavre motor...
tlak v airboxu ma senzor? ja mam za to ze ne, ze je tam az senzor podtlaku v sacich hrdlech, podle nej jede volnobeh(do cca 4tis, male otevreni klapky) kdyby byl KO tak ti to v tomhle rezimu nebude makat...

navic to ze chyba hned zmizi vypada na nakej studenak/zlomenej dratek ... vzit servisni manual a jit postupne po vsech tech "hlavnich" senzorech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

11.8.2009 v 08:50 | Nahoru | #8

ext911>poky1>

tak ted koukám, že jsi se ptal na palivovej :) tak ten je tam teda taky novej... to zase vylučuje ten restart jednotky... za jízdy jen vyp/zap a jede dál...
nebo nevylučuje?
Já už s toho asi taky budu vylučovat... ještě jsem se pořádně nesvezl :((



vyp/zap mi gsxr k1 kdysi delalo kdyz sem mel volnej terminal na baterce:) ale palubka na chvilku komplet zhasla, ale tusim ze kontrolka Fi se rozsvitila...

vstriky maji urcite diagnostiku... ale jako vsechno co ta autodiagnostika prochazi - zkouma se jen otevrenej obvod/zkrat tzn pokud nakej senzor dava nesmyslny hodnoty tak to nepozna (u senzoru klapky v urcite mire jo)

kazdopadne to vidim ze se na chvili ztrati kontakt k nejake dulezite elektronicke soucasti - ulomenej kablik/ studenak...

ucpanej filtr/malej tlak cerpadla by delalo ze to sice za jizdy "umre" ale nerozsvitilo by se Fi....

BTW, rozsviti se urcite na displeji napis FI? nebo jen ledka.. protoze to ze to z nakeho duvodu zdechne tak to hned rozsviti ledku... to ze za to muze vstrikovani signalizuje LED+ napis FI ....

1 reakcí na tento příspěvek Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

11.8.2009 v 09:22 | Nahoru | #9
hele a nemohl bys mít blbě daný náklonový čidlo? kámošovi to dělalo přesně to samý měl ho blbě umístěný a když na tom člověk jel tak to prostě chcípalo přesně jak popisuješ člověk promáčknul chcípák a zase se to chytlo

Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

11.8.2009 v 09:28 | Nahoru | #10
asi to je kravina, ale tohle se mi stalo po cestě na slovensko na dálnici, včetně fi, protože byl volnější kontakt na baterce,chcíplo to, rozsvítila se kontrolka, protože se to mezitím zase spojilo a ještě za jízdy jsem nastartovat a jel dál.

(reakce na) Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

11.8.2009 v 09:49 | Nahoru | #11
assassin>

no zhasne motor, ale LCD normálně jede dál... tedy nemá ztrátu elektřiny... ale teď se hrabu v manuálu a koukám, že mám asi vážně blbě dané to náklonové čidlo, neb ho mám v ose motorky, tedy by to opravdu mohlo bejt ono... páč mám pocit, že na rovince se mi to ještě nestalo... jelikož mám motorku na chatě a dostanu se tam jednou měsíčně, tak už vím zase prd :)

a s tou ledkou si taky nejsem jistej, jestli svítí taky, ale Fi naskočí 100%

to vyvolání chyb s natočením vyzkouším, to sem nepruboval... každopádně dík

a dočetl jsem se v manuálu, že pokud máš blbě seštělovaný TP senzor, tak je před tou chybou C00 pomlčka která má být na prostředku... pokud je nahoře nebo dole, tak se musí shodit sensor a vyštelovat dokud nebude na středu... volnoběh na 1300 otáček!!!
což je taky velmi zajímavé...

víkend mažu na barák, tak provedu úpravy a následné testy a dám vědět

(reakce na) Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

11.8.2009 v 09:51 | Nahoru | #12
status_quo>

jojo, teď jsem na to taky koukal do manuálu, mají na tom jen šipku jakou stranou má být nahoru, takže to může být asi ono, tak ho zkusím otočit na náklony a dám vědět... a jestli jo, tak jsem promarnil polovinu sezony :(

dík

1 reakcí na tento příspěvek Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

11.8.2009 v 10:43 | Nahoru | #13
když to čidlo vyřadíš a proklemuješ (myslím)tak by t mělo přestat je to rtuťovej spínač

(reakce na) Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

11.8.2009 v 11:16 | Nahoru | #14
status_quo>

tedy prostě odpojit?

2 reakcí na tento příspěvek Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

11.8.2009 v 11:21 | Nahoru | #15
buď nebo odpojit a proklemovat to poznáš podle toho kdy to pojede a kdy ne..
je to tam proto aby se ti vypnul motor kdybys někde spadnul a neběžel bez oleje naprázdno

Naposledy editováno 11.08.2009 11:22:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

11.8.2009 v 11:54 | Nahoru | #16
status_quo>

OK, vyzkouším... myslel jsem původně, že Japonci mysleli na naší bezpečnost a udělali to proti tomu, aby nás nezranilo točící se koleso když spadneme...
Já jim dám, celé to odpojim a poletim...

dikdik

(reakce na) Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

11.8.2009 v 12:01 | Nahoru | #17

status_quo>buď nebo odpojit a proklemovat to poznáš podle toho kdy to pojede a kdy ne..
je to tam proto aby se ti vypnul motor kdybys někde spadnul a neběžel bez oleje naprázdno



mam za to ze ma nejakej ohmickej odpor... tzn ze nejde sproste proklemovat - musi se tam dat urcitej odpor...

kazdopadne to tohle cidlo byt muze...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

11.8.2009 v 12:03 | Nahoru | #18

ext911>status_quo>

OK, vyzkouším... myslel jsem původně, že Japonci mysleli na naší bezpečnost a udělali to proti tomu, aby nás nezranilo točící se koleso když spadneme...
Já jim dám, celé to odpojim a poletim...

dikdik



viz vyse, nestaci jen odpojit ani jen propojit....

kdyz je OK tak s nim nebejva problem... vetsinou je to tim ze ma jinou nez seriovou polohu (melo by byt svisle a sipka na nem nahoru) ruzne dobastleny tam bejvaj po padu pripadne po tom co se nekdo vrtal v podsedlaku a spatne ho namantoval zpatky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

11.8.2009 v 12:16 | Nahoru | #19
assassin>

no právě, což jsem udělal... stavím ji na okruh a sundal jsem všechny plasty, poodpojoval jsem zbytečnosti a tohle čidlo jsem jen tak přidrátoval (šipkou nahoru) ale když jsem viděl ten nákres v manuálu, tak jsem ho evidentně přidrátoval tak, že musí vypínat v kopcích :)
Dám ho do správné polohy a uvidíme... taky by to na měl mohly označit, kdo to má vědět, že... nebo jsem to přehlédl :(

(reakce na) Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

21.8.2009 v 22:58 | Nahoru | #20
tak jsem se těšil... otočil jsem čidlo do správné polohy, pořádně přidělal (tedy drátem který byl na dosah) doplnil palivo.... otočil klíčkem a nic! Zdechla mi baterie, ale tak, že totálně. Tedy jsem ty dva krásné slunné dny poslouchal, jak jezdí ti druzí...

A s toho plyne, že nevím, esli to bylo tim čidlem a že jsem si zase nezajezdil... tak doufám, že jste si to užili...

nyní spym

Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

4.9.2009 v 09:48 | Nahoru | #21
Tak to bylo tim spropadenym čidlem!!! To jsme ale lojza... tedy bacha na to, náklonové čidlo nesmí být v ose s motorkou! Musí být tak, aby (při pohledu shora) bylo tou delší stranou kolmo na osu motorky! Není to na něm nakreslené, je tam pouze šipka, kterou stranou má být nahoru a když to někdo rozbastlí (třeba jako já) tak se taky muže pěkně nadřít, než na to přijde (třeba jako já?)

Mějte krásné dny a otáčkoměr do maxima!!!

Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

4.9.2009 v 17:56 | Nahoru | #22

1 reakcí na tento příspěvek Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

4.9.2009 v 17:58 | Nahoru | #23
Asyg tjy to pyše , še jesdyž jag " FIČA "!!

(reakce na) Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání

14.9.2009 v 13:35 | Nahoru | #24
Dina>

ano, jezdím jako ďas! Tedy ďasně!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1


TOPlist