mám takový problém který se již na mnoha diskuzích řešil, ale nikde jsem nenašel stejný popis závady se kterou se potýkám já. Jde o hlášku Fi na GSXR-600 K2, ale pouze za jízdy. Zkoušel jsem jí na stojánku hnát do 200km/h a nic. Jakmile vyrazím na silnici, tak se mi každou chvilku rozsvítí na palubce Fi a motorka zdechne. Po restartu opět frčí dál... Senzor primární škrtící klapky dává hodnoty které má, sekundární taky... Připadá mi, že to ale začne dělat až když se motorka zahřeje... je to také možná tím, že jí za studena nenakládám, ale jinak řadím 10-12 tisíc. Chcípne občas i při prudkém ubrání plynu (proto jsem také proměřoval TP sensor). Jelikož to dělá jen za jízdy, tak to tipuju na něco kolem proudění vzduchu... Zkoušel jsem přehodit i senzory tlaku vzduchu (airbox/atmosférický pod sedlem) a nic (tedy mám pocit, že to již nedělá tak často) Tak jedině, že je jeden z nich v loji, ale nevím jak je proměřit, bo co jako co... napadá někoho něco? Tedy kromě H1N1 :)
p.s. diagnostika na display hlásí 00, tedy žádná chyba...
díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání
2 reakcí na tento příspěvek Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání
tak ted koukám, že jsi se ptal na palivovej :) tak ten je tam teda taky novej... to zase vylučuje ten restart jednotky... za jízdy jen vyp/zap a jede dál...
nebo nevylučuje?
Já už s toho asi taky budu vylučovat... ještě jsem se pořádně nesvezl :((
Naposledy editováno 11.08.2009 07:35:34
u toho senzoru klapky... (primarni) byla u tech motorek dost casto chyba takova, ze sice na zavrenej a otevrenej plyn ukazovali hodnotu co meli... ale problem je ze kdyz zavres, tak by mel odpor stejne rychle klesnout(nebo narust, uz si nepamatuju jak je to zapojeny), u tech vadnejch byl ale problem v tom ze odpor klesal pomalu, prestoze klapka uz byla zavrena...
ale to bych rekl ze to nehlasilo chybu - FI - proste se to jen uchlastalo po prudkem ubrani - klapka zavrena ale FI jeste lila benal...
jestli to zdechne i v jinejch rezimech tzn ne po ubrani a hlasi to pri tom fi tak je to porucha na zarizeni ktere je nutne pro jizdu - v servisnim manualu najde pri poruse kterejch senzoru to nejde natocit, pri poruse nekterejch to totiz normalne jede, jen to hlasi Fi a jede to treba blbe...
tzn cidlo na barmetrickej tlak to nebude - jeho vada ti nezavre motor...
tlak v airboxu ma senzor? ja mam za to ze ne, ze je tam az senzor podtlaku v sacich hrdlech, podle nej jede volnobeh(do cca 4tis, male otevreni klapky) kdyby byl KO tak ti to v tomhle rezimu nebude makat...
navic to ze chyba hned zmizi vypada na nakej studenak/zlomenej dratek ... vzit servisni manual a jit postupne po vsech tech "hlavnich" senzorech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání
ext911>poky1>
tak ted koukám, že jsi se ptal na palivovej :) tak ten je tam teda taky novej... to zase vylučuje ten restart jednotky... za jízdy jen vyp/zap a jede dál...
nebo nevylučuje?
Já už s toho asi taky budu vylučovat... ještě jsem se pořádně nesvezl :((
vyp/zap mi gsxr k1 kdysi delalo kdyz sem mel volnej terminal na baterce:) ale palubka na chvilku komplet zhasla, ale tusim ze kontrolka Fi se rozsvitila...
vstriky maji urcite diagnostiku... ale jako vsechno co ta autodiagnostika prochazi - zkouma se jen otevrenej obvod/zkrat tzn pokud nakej senzor dava nesmyslny hodnoty tak to nepozna (u senzoru klapky v urcite mire jo)
kazdopadne to vidim ze se na chvili ztrati kontakt k nejake dulezite elektronicke soucasti - ulomenej kablik/ studenak...
ucpanej filtr/malej tlak cerpadla by delalo ze to sice za jizdy "umre" ale nerozsvitilo by se Fi....
BTW, rozsviti se urcite na displeji napis FI? nebo jen ledka.. protoze to ze to z nakeho duvodu zdechne tak to hned rozsviti ledku... to ze za to muze vstrikovani signalizuje LED+ napis FI ....
1 reakcí na tento příspěvek Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání
no zhasne motor, ale LCD normálně jede dál... tedy nemá ztrátu elektřiny... ale teď se hrabu v manuálu a koukám, že mám asi vážně blbě dané to náklonové čidlo, neb ho mám v ose motorky, tedy by to opravdu mohlo bejt ono... páč mám pocit, že na rovince se mi to ještě nestalo... jelikož mám motorku na chatě a dostanu se tam jednou měsíčně, tak už vím zase prd :)
a s tou ledkou si taky nejsem jistej, jestli svítí taky, ale Fi naskočí 100%
to vyvolání chyb s natočením vyzkouším, to sem nepruboval... každopádně dík
a dočetl jsem se v manuálu, že pokud máš blbě seštělovaný TP senzor, tak je před tou chybou C00 pomlčka která má být na prostředku... pokud je nahoře nebo dole, tak se musí shodit sensor a vyštelovat dokud nebude na středu... volnoběh na 1300 otáček!!!
což je taky velmi zajímavé...
víkend mažu na barák, tak provedu úpravy a následné testy a dám vědět
jojo, teď jsem na to taky koukal do manuálu, mají na tom jen šipku jakou stranou má být nahoru, takže to může být asi ono, tak ho zkusím otočit na náklony a dám vědět... a jestli jo, tak jsem promarnil polovinu sezony :(
dík
1 reakcí na tento příspěvek Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání
2 reakcí na tento příspěvek Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání
je to tam proto aby se ti vypnul motor kdybys někde spadnul a neběžel bez oleje naprázdno
Naposledy editováno 11.08.2009 11:22:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání
OK, vyzkouším... myslel jsem původně, že Japonci mysleli na naší bezpečnost a udělali to proti tomu, aby nás nezranilo točící se koleso když spadneme...
Já jim dám, celé to odpojim a poletim...
dikdik
status_quo>buď nebo odpojit a proklemovat to poznáš podle toho kdy to pojede a kdy ne..
je to tam proto aby se ti vypnul motor kdybys někde spadnul a neběžel bez oleje naprázdno
mam za to ze ma nejakej ohmickej odpor... tzn ze nejde sproste proklemovat - musi se tam dat urcitej odpor...
kazdopadne to tohle cidlo byt muze...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání
ext911>status_quo>
OK, vyzkouším... myslel jsem původně, že Japonci mysleli na naší bezpečnost a udělali to proti tomu, aby nás nezranilo točící se koleso když spadneme...
Já jim dám, celé to odpojim a poletim...
dikdik
viz vyse, nestaci jen odpojit ani jen propojit....
kdyz je OK tak s nim nebejva problem... vetsinou je to tim ze ma jinou nez seriovou polohu (melo by byt svisle a sipka na nem nahoru) ruzne dobastleny tam bejvaj po padu pripadne po tom co se nekdo vrtal v podsedlaku a spatne ho namantoval zpatky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání
no právě, což jsem udělal... stavím ji na okruh a sundal jsem všechny plasty, poodpojoval jsem zbytečnosti a tohle čidlo jsem jen tak přidrátoval (šipkou nahoru) ale když jsem viděl ten nákres v manuálu, tak jsem ho evidentně přidrátoval tak, že musí vypínat v kopcích :)
Dám ho do správné polohy a uvidíme... taky by to na měl mohly označit, kdo to má vědět, že... nebo jsem to přehlédl :(
A s toho plyne, že nevím, esli to bylo tim čidlem a že jsem si zase nezajezdil... tak doufám, že jste si to užili...
nyní spym
Mějte krásné dny a otáčkoměr do maxima!!!
1 reakcí na tento příspěvek Chybová hláška Fi pouze za jízdy včetně chcípání
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 | Jawista1234 | 31 | 15.4.2023 v 21:31 Milos1 |