globalmoto_kveten





Téma: ***závodní mechanik***
 
10.8.2009 v 00:50
Dobrý den, je mi 16 let studuji na SPŠ automobilní a zajímám se o motorky, časem bych se chtěl stát profesionálním závodním mechanikem silničních motocyklů a tak bych chtěl někde začít, nějakou praxi ohledně motocyklů mám ale byl bych rád za každou nabídku v týmu nejlépe z Moravy kde bych mohl pomoci třeba jen ze začátku s čištěním řetězu (prostě ty základní věci) a časem bych se jistě zdokonalil! Budu vděčný za každou nabídku, či odpověď na muj mail: tom.kolco@seznam.cz
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek ***závodní mechanik***

10.8.2009 v 07:26 | Nahoru | #1


Začni doma na vlastním, zkušenosti nenajdeš...

///////////////

EDIT - Tím chtěl básník říci, že se nemusí vše rovnou okoukat, ale pokud je člověk šikovný, může začít sám, zkušenosti sám nasbírat a pak se prosazuje lépe, je tak ?

Naposledy editováno 11.08.2009 14:40:29

(reakce na) ***závodní mechanik***

10.8.2009 v 07:36 | Nahoru | #2
Raisidlo77> Proč se mu směješ? Je super, že má kluk takový proaktivní přístup.

K věci: nabídku nemám, nedám, jen chci přispět trochu svým úhlem pohledu (jsem takový šťoura a všude vidím rizika - taky to souvisí s mou prací).
Velkým rizikem je zde tvůj věk. Není ti 18 a tím pádem za tebe mají odpovědnost tví zákonní zástupci.
V případě že něco zkoníš, způsobíš škodu či se ti v areálu závodiště něco stane (nechci nic přivolávat, ale stát se může cokoli), nevím kdo za tebe vezme odpovědnost (jakože v takovém případě jdou žerty stranou a tví rodiče budou prskat).
Nicméně asi to jde nějak smluvně ošetřit, zajímej se i tímto směrem.

***závodní mechanik***

10.8.2009 v 09:25 | Nahoru | #3
Profesionálních mechaniků je po čertech málo. Týmy, které mají peníze na placení "zaměstnanců" jsou v podstatě jen na podnicích od Evropy výš (a to ještě ne všechny). Moje rada tedy nebude nic moc a navíc se nebude týkat přímo motorek:
1/ Musíš být výdělečně činný, vydělat peníze především přes zimu a přitom současně mít zaměstnání ze kterého se přes léto můžeš uvolňovat na pátky + sem tam na celý týden i déle. Když si pak vytvoříš reputaci prvotřídního mechanika, můžeš se ucházet o profesionální místo.
2/ Měl bys zvládat perfektně jazyky - hlavně angličtinu a němčinu. Šikovné ručičky ti budou nanic, když se s nikým v týmu nedomluvíš.

1 reakcí na tento příspěvek ***závodní mechanik***

10.8.2009 v 09:48 | Nahoru | #4
Já bych tě klidně vzal. Ale máš alespoň nějaké malé zkušenosti s motorkama?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ***závodní mechanik***

10.8.2009 v 11:41 | Nahoru | #5
Stoupagsi> TOMas83 mluvil o profesionálním mechanikovi - tedy placeném zaměstnanci po celý rok. Kolik dáš měsíčně?

***závodní mechanik***

10.8.2009 v 11:50 | Nahoru | #6
tohle by me bavilo a hodne ty jo skoda ze nemam skolu že je ja vul sel na prumku :(

(reakce na) ***závodní mechanik***

10.8.2009 v 12:42 | Nahoru | #7

docent>Stoupagsi> TOMas83 mluvil o profesionálním mechanikovi - tedy placeném zaměstnanci po celý rok. Kolik dáš měsíčně?



pochopil sem, že časem se chce stát profi mechanikem a že nyní chce začít nabírat praxi.

Dokud studuje a bydli s rodičema (předpokládám) a nemusí domu přinést XY tisíc aby zaplatil složenky, tak může klidně pracovat jen z nadšenectví a z vidiny lepší budoucnosti -> nebo třeba jen za ubytování a stravu při závodech - i ten litr co vylitne pri skromnem ubytovani a strave ctvrtek vecer az nedele vecer je ve studentskym rozpoctu sakra znat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ***závodní mechanik***

10.8.2009 v 14:08 | Nahoru | #8
docent> Já spíš myslel že chce někde začít. A nějaká menší praxe na závodech mu jen prospěje. Zjistí jak to chodí na závodech a tak.

***závodní mechanik***

10.8.2009 v 14:43 | Nahoru | #9
Nechci se vtírat, ale kdyby jste měl někdo zájem o vyučeného automechanika kterej by Vám mohl koukat pod ruce a pomáhat, tak jsem dávám taky svoji nabídku. Motorky mě vždycky brali, spoustu věcí si na nich dělám sám, ale to je tak všechno, netoužim bejt závodní mechanik (no i když), jen je to můj velkej koníček kterej mě neskutečně baví samozřejmě za to nečekám žádnou finanční odměnu.

Naposledy editováno 10.08.2009 14:43:52

***závodní mechanik***

10.8.2009 v 14:47 | Nahoru | #10
taky by me to bavilo a to ted nemam praci.Tomas na to jde dobre urcite,tak jak zacinaj ti nejlepsi mistri,kukacka za plotem-obcasna pomoc-az nevim kam se dostane.at se dari!

***závodní mechanik***

10.8.2009 v 15:06 | Nahoru | #11
pánové,když už šeci tak aj já
kdyby ste někdo o něčem věděli motky mě neskutěčně bavíja,rád sa učím
učil sem sa aj na mechanika jednostopých v Brně,ale když na to neni dostatek peněz,je zle,takže sem sa nevyučil :\
nehcic být závodní mechanik,jen se pomalu dopracovat do motodílny

(reakce na) ***závodní mechanik***

10.8.2009 v 16:22 | Nahoru | #12
Stoupagsi + Vilém> Tak, tak. Nejdřív okukovat a učit se. To jsem chtěl TOMasovi taky naznačit. Profesionální závodní mechanik je krásný sen a když bude mít štěstí, tak se mu to třeba povede. Ale reálnější je být mechanikem nadšencem. Přinejmenším se u toho musí začít. Já jezdím na závody sám - ne že bych neznal šikovné kluky, ale protože není moc lidí, co mají možnost nebo chuť udělat si čas. Mechanik, který přijede na každé druhé závody je nanic.

1 reakcí na tento příspěvek ***závodní mechanik***

10.8.2009 v 16:29 | Nahoru | #13
Kluci, na pristi sezonu bychom nekoho brali. Umite treba rucne prezout kola (instrumenty mame), pretesnit ventildekl, odvzdusnit brzdu, vymenit desky.... nebo se spise musite vse naucit predem?

2 reakcí na tento příspěvek ***závodní mechanik***

10.8.2009 v 16:42 | Nahoru | #14
My máve v teamu ducati,tak si dokážete představit jaká je to dřina mechaničit u nás. Ještě jeden problém v tom vidím já z mého pohledu. Přeci jen je to motorka a tomu mechanikovi musíš sakra věřit, takže předtím poznávací večírek.

(reakce na) ***závodní mechanik***

10.8.2009 v 16:44 | Nahoru | #15
pepazdepa-84> aby po tom vecirku veril ten chlapec jeste tobe

***závodní mechanik***

10.8.2009 v 20:56 | Nahoru | #16
hoši díkes za všechny rady vážně sem nečekal takový ohlas a sem za to rád že jste sem něco napsali

(reakce na) ***závodní mechanik***

10.8.2009 v 20:59 | Nahoru | #17

Dawe02>Kluci, na pristi sezonu bychom nekoho brali. Umite treba rucne prezout kola (instrumenty mame), pretesnit ventildekl, odvzdusnit brzdu, vymenit desky.... nebo se spise musite vse naucit predem?



umím a vím kdo to umí taky a taky hodně šikovnej kdyžtak PM

Naposledy editováno 10.08.2009 21:00:11

1 reakcí na tento příspěvek ***závodní mechanik***

10.8.2009 v 21:52 | Nahoru | #18
Vsem zacinajicim mechanikum dam jednu radu.

Serte na to

Naposledy editováno 10.08.2009 22:32:35

(reakce na) ***závodní mechanik***

10.8.2009 v 21:58 | Nahoru | #19
spalovac> sice máš pravdu, ale proč ničit ideály mladým?

***závodní mechanik***

10.8.2009 v 22:04 | Nahoru | #20
Tezko se dokaze mlady kluk zbavit zavodnich ambici az natahne tu atmosferu.

2 reakcí na tento příspěvek ***závodní mechanik***

10.8.2009 v 22:25 | Nahoru | #21
On žádný vševěd z nebe nespadl. Je to o tom chtít, nebát se zeptat, nebát se do něčeho pustit, nebát se, že něco skoním a když tak vymyslet jak to dát zase dohromady.

Při těch našich "přeborech kotěhůlek" potřebuješ umět se šroubovákem a gola sadou, imbusem, v ruce musíš mít cit/momenťák. Je dobře umět laminovat a poradit si, když část kapotáže zmizela v propadlišti dějin. Upět porovnat brejle a naučit se rovnat vidle nebo si udělat z dobrého mechanika vlastnícího zámečnickou dílnu se svářečkou Tig(hliník, titan ad.). Umět svařit plast cínovou pájkou, udělat na koleně těsnění z materiálu, který najdeš v popelnici, povolit ubroušený šroub, zachránit utřený závit do doby provedení perfektní opravy, přehodit destičky, včetně rozhýbání pístků během 5-ti minut, přezout ručně pneumatiky, včetně sundání kol z moto a vyvážení do 15 minut. Dále přitvrdíme = vědět co jeto předpětí, odskok a útlum ===poslouchat, porovnávat, nahrávat na "HD" , sáhnout si a umět v pravý čas použít, vědět jak funguje řídící jednotka, kam připojit notebook a jak si pohrát, vědět co kde a na jaké motorce je umístěno, jak to vypadá a jak se dá poznat, že to nefunguje....

Se nám to s našimi křížky kecá, viď Docente ad. . Je to holt doba než-li jeden tohle a ještě více posbírá. Na druhou stranu, když by Tomáš vstřebal, pochopil a dokázal použít živostní zkušenosti nějakých třech z nás vrtalů, přidal k tomu spolehlivost = asi by se mohl od hodiny živit minimálně jako hóóódně dobrý a vyhledávaný motocyklový mechanik široko daleko.

(reakce na) ***závodní mechanik***

10.8.2009 v 22:52 | Nahoru | #22
Franky> Jéééé, nazdar Franky. To je dobře, že ještě žiješ. Ale není to od tebe pěkné, že strašíš mladého adepta dřív, než k tomu pořádně přičichnul.

P.S. Já to nechtěl říkat, ale tys to vykecal. Špičkovej mechanik dokáže ve tři hodiny v noci vyléčit propálenej píst bordelem, co našel v popelnici. Teď jde o to, jestli to TOMase odradí nebo nabudí

***závodní mechanik***

11.8.2009 v 00:22 | Nahoru | #23
Zdary Docente!
Jsem opět nestihl Nepomucký trojúhelník-jsem ostuda. Na omluvu - dávám na Čt dohromady tu svojí hromádku po té, kdy jsem se s razil s nenadále brzdícím soupeřem.

To by byla - pane - pro Toma škola. Jelikož letos jedeme s polovičním rozpočtem /tedy prakticky za svoje/nové věci se kupují jen, když už je neopraví ani kouzelník.

1 reakcí na tento příspěvek ***závodní mechanik***

11.8.2009 v 10:36 | Nahoru | #24
Dalos76> Já se mu nesměju, ale nikdy by mne nenapadlo se cpát do závodů kvůli čištění řetězu apod. Mě je taky 17 (18), kdysi jsem začínal na Pionýru, pak opravoval sobě, dneska si kupuju levný motorky abych si na řadovým 4válu udělal motor sám, opravuju motorky lidem, není problém když někdo dojede a chce po dohodě na motorce nebo spojku na Baworáku" ...

... ale zkrátka dokud člověk "neumí", nešáhl bych do cizího. Dělat dělat dělat, sbírat zkušenosti, pak hledat... ale tisíc lidí, tisíc názorů

(reakce na) ***závodní mechanik***

11.8.2009 v 11:47 | Nahoru | #25
Raisidlo77> ale tady nejde o to že chce mazat řetěz...

když u někoho bude začínat, tak předpokládám že jezdec, případně už jeho stálý zkušenější mechanik ho nenechá třeba dělat na brzdách a podobně hned z fleku a ještě bez dohledu...prvně bude koukat, dělat jednoduchý práce na kterých se nedá nic zkazit, naučí se jak se dobře starat o motorku, umět motorku odstrojit, vše vyčistit a znovu poskládat. To budou první věci který by se měl učit dělat...a pak může pokračovat dál...

Myslím že je spousta lidí co se plácá po závodech a pomoc by uvítali...

Třeba to jednou někdo dotáhne stejně tak daleko jako Daniel Peták...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ***závodní mechanik***

11.8.2009 v 11:54 | Nahoru | #26

pepazdepa-84>My máve v teamu ducati,tak si dokážete představit jaká je to dřina mechaničit u nás. Ještě jeden problém v tom vidím já z mého pohledu. Přeci jen je to motorka a tomu mechanikovi musíš sakra věřit, takže předtím poznávací večírek.



No hele Pepo , asi tak..... možná lépe pravidelně mecha-ničit na Ducati než pravidelně ničit Yamahy ne??

(reakce na) ***závodní mechanik***

11.8.2009 v 11:57 | Nahoru | #27

Franky>On žádný vševěd z nebe nespadl. Je to o tom chtít, nebát se zeptat, nebát se do něčeho pustit, nebát se, že něco skoním a když tak vymyslet jak to dát zase dohromady.

Při těch našich "přeborech kotěhůlek" potřebuješ umět se šroubovákem a gola sadou, imbusem, v ruce musíš mít cit/momenťák. Je dobř



a kdyz se to jednoho krasnyho dne vsechno naucis... zjistis ze mas dost svejch starosti a na naky vrtani se ve volnem case po zavodech v motorce nemas cas:)

***závodní mechanik***

11.8.2009 v 12:22 | Nahoru | #28
Já bych to tak černě neviděl. Ať si udělá o tom svůj obrázek. Já mu dám šanci, tak ať se ukáže. Nějak začít musí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ***závodní mechanik***

11.8.2009 v 12:30 | Nahoru | #29
Marty> Jinstě na té mé Yamaze je asi i více práce než na Ducati, ale to je vždy totálka hihi Narozdíl od Ducati, kde to je kosmetika.

(reakce na) ***závodní mechanik***

11.8.2009 v 12:37 | Nahoru | #30

pepazdepa-84>Marty> Jinstě na té mé Yamaze je asi i více práce než na Ducati, ale to je vždy totálka hihi Narozdíl od Ducati, kde to je kosmetika.



To je fakt. Sám jsem včera laboroval nad obyčejným plynem asi hodinu .........
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist