globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nechápu S4R
8.8.2009 v 20:06
tak sem se dnes po dlouhém ukecávání dočkal půjčení duc duc S4R. moc děkuju jiřince no a už končeně můžu napsat: DVOUVÁLCE SOU JEBKY, JEBKY, JEBKY jako svezení úžasné, ovladatelnost, brzdy.. no bomba, ale ten pojebaný, cikánský nesmysl do V, co oni prodávají jako do L je úplná katastrofa a zabilo to super motorku!!! motor je hnusně tvrdý (to bych ještě sežral), pod 4 skoro nefunguje (a že krouťák, ha ha, kde? asi mu neřekli, že je to litr ), nutí to řidiča jezdit furt kudlu, furt to střílí jak z děla a rambajz to dělá jak prase, no hotový magnet na policajty a oštěpaře s vidlama u silnic... to se mi to celkem i líbí.. už teda ne. zlaté GSXR a to je úplně na pi.. motorka, ale... člověk si může vybrat jak pojede a néé, že si motorka bude něco diktovat...

jen pro srovnání, jel sem nedávno na BMW R1100S a to je skoro čtyřválec a kdysi na TLS a jak je to zběsilá obluda, tak svezení na tom je celkem normální, krom toho, že to vůbec nebrzdí..

toš tak a do mě polomotoráci a špageťáci.

teď mě napadlo, na co to je. po práci dojedu každý den na trampa, budu tam hodinu sedět a mlet kraviny, tak si to dám 10x a bo to tam znám a mám to tam celkem najeté, tak všechny ty neduhy nějak obalamutím a svezu se. ale jinak... fuj tajksl


Naposledy editováno 08.08.2009 20:18:25

1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R

9.8.2009 v 11:16 | Nahoru | #31
to je aspoň recenze

(reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 11:20 | Nahoru | #32

Laďa.s>to je aspoň recenze



Aj mě sa to lůbí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 11:22 | Nahoru | #33

Dr.Ďuričko22>Mam to ted brát hlavne tak,že promluvil majitel Transalpa



A tím jsi chtěl říct nebo naznačit co?

(reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 11:26 | Nahoru | #34

Sefo>tak když jezdíš 100 kmh na 6 tak di do píči



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 11:35 | Nahoru | #35
Repulsion> dyť ty víš,všichni enduristi jsou stejný...maj svý prakticky dálníky na který se všechno vleze,všechno to uveze,všude to vyjede...a přes to nejede vlak To pak není divu,že padaj hesla jako jsi použil o příspěvek výše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 11:45 | Nahoru | #36
Dr.Ďuričko22>Samozřejmě, že cendura jsou praktické motorky - obzvláště do našich podmínek. Ale na to jsem poukazovat nechtěl. Měl jsem na mysli, že "praktičnost" není u většiny lidí rozhodovacím kritériem - i u těch cendur - kolik tady už bylo příspěvků typu: "chci starší cenduro, ale Transalpa ne, když už, tak Afriku" - přestože, pokud se člověk opravdu nechystá na expedice po rozvojových zemích, je TA praktičtější. Nebo na co si spousta lidí stěžuje u Hond obecně? Že jsou "takové hodné až nudné" (tedy praktické) - že nemají "charizma". Taky není určitě sporu o tom, že polokapota je praktičtější než naháč. O "praktičnosti" chopperů/cruiserů na našich silnicích se vůbec nemusíme bavit... Takže by se dalo dokonce konstatovat, že čím je motorka praktičtější, tím méně je pro značnou část obce motorkářské atraktivní. A není to vůbec překvapivé. Motorka je pro většinu z nás především záležitost silně emotivní, nikoliv racionální. Já mám taky pořád sto chutí pořídit si ještě cruisera nebo naháče (nejlépe oba dva)

PS: No a abychom se vrátili k původní otázce: Je-li tedy monster "motorka na okolo komína", tak je to prostě její primární určení a je to naprosto v pořádku. Ostatně většina lidí tady jezdí hlavně okolo komína...

Naposledy editováno 09.08.2009 11:47:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 11:58 | Nahoru | #37
Lexa999> R1100S má "hodný" projev 6kového 4válcu a to se budu hádat. kdyby sis sedl na tu S4R a pak na R1100S tak ti to hned docvakne. a malé SV do toho vůbec netahej. to je úplně jiná liga

(reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 12:00 | Nahoru | #38

Sefo>tak když jezdíš 100 kmh na 6 tak di do píči



tak na motorce, rozuměj čtyřválci jezdím aj 70, někdy aj 50..

(reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 12:36 | Nahoru | #39
Repulsion> Jo,jo,jo...rozhodně jo...jo až za hrob...chci říct:Souhlas Psal jsem to spíš jako konstatování,aby případný zajemce vzal v potaz i ten aspekt kterej me na te motorce vadil,pže né každý při koupi motorky zvažuje všechny úhly pohledu a pak může být zklamán...

(reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 12:38 | Nahoru | #40

Dolík....>Lexa999> R1100S má "hodný" projev 6kového 4válcu a to se budu hádat. kdyby sis sedl na tu S4R a pak na R1100S tak ti to hned docvakne. a malé SV do toho vůbec netahej. to je úplně jiná liga



jasný a kdo má pochybnosti,doporučuji okusit motor vozu Oltcit 11R Club

Nechápu S4R

9.8.2009 v 14:02 | Nahoru | #41
Jo S4R to je vě a sehnat ještě S4RS tak to by bylo nejvíc nejlepší niky nejde srovnávat dvouválec a 4válec. je to někde jinde stejně jako třeba 3 válcovej truimph a tak jak sem tu četl nejde srovnávat kapota s naháčem!!!zdar.

Nechápu S4R

9.8.2009 v 14:34 | Nahoru | #42
pro Ducati se člověk musí narodit, to obyčejnej smrtelník nepochopí Ač zastávám názor, že GSXR je jeden znejlepších bajků co se kdy vyráběl(měl jsem K1,K2,K4 a pojel jsem K6,K7), tak monster je pro mě srdeční záležitost, měl jsem teď 696ku, a těším se na 11Ku To ale musí mít člověk v sobě, jinak píše věci jako Dolík

Nechápu S4R

9.8.2009 v 18:51 | Nahoru | #43
Já mam S2Rko 800 a asi pak přijde na řadu S2Rko 1000 páč s takovym brutem jako jo S4Rko bych přítulku nevozil.. Ono by to chtělo jet tvrdě, já pak taky a ta by mě ze zadu umlátila.. A ještě ke všemu mi vadí ty chladiče.. Tak radši vzducháče..

Nechápu S4R

9.8.2009 v 20:47 | Nahoru | #44
však jsem říkal, srovnávat r1100s a nějakou šestku ve čtyřválci....to je přesně to porovnání k banditu, můžu říct, že boxer je hoooodně jiná liga

1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R

10.8.2009 v 14:53 | Nahoru | #45
Tehle chytraku je vsude plno,nastesti si s4r koupej jen fandove jako ja. a rejze je pro mne nuda, a ze to jede jako vsechno dopredu.

Nechápu S4R

10.8.2009 v 16:06 | Nahoru | #46
Já taky nechci vypadat jak kacíř principielně odsuzující V2 ) či konkrétně "kult" jménem Ducati, aaaale... Prvně se mi dostal do ruky Monster 750. Já si myslel že je rozbitej nebo že si soudruzi dělají srandu. Ten projev: pod 2500 vůbec nefunguju, do 5000 zrychluju asi jako moje starý čtyřválcový GSX-F se špatně naladěnejma karbecema. Od těch 5000 by tomu eFko tvrdě ujelo. Monster na zátahu nepřidá a po 8000 otáčkách umřel.

Nu co říkal jsem si, třeba blbej kus a vlaštovka nedělá jaro. Tak se mi pak dostala do pařátů menší verze SS ikony od Duc, a to 748. Kráska na pohled. Natěšeně sednu, jak mi 750ccm agresivního dvouválce ukáže kdo je pánem na palubě. Zbraň a kladivo na japonský vyhoněný 4válcový šestky, co je zadupe do země krouťákem skoro od nuly. A ejhle, skoro to samé, jen v lepším podání. Do 7 tisíc zrychlení o maličko (pocitově) silnější než zx-636 z roku 06 kterou jsem běžně jezdil, ale pak se to nedalo srovnávat. Když duc lítala pod plným kotlem, tak mě na ninje stačilo točit do cca devíti, max 10 tisíc. Podotýkám že ninja točí 15 500 a tam jsou teprv ty správný věci, v 10 000 teprv chytá dech.. takže kde jsou ty vychvalovaný klady? Já je prostě nenašel...

Nechápu S4R

10.8.2009 v 18:02 | Nahoru | #47
každýmu sedí něco jinýho, takže kdo podporuje 2V, tak je jasný, že v motodabazáci u něho trčí nějakej 2V, kdo zase tvrdí že je to líný, tak jezdí po dálnici 300km/h na svej r1pyčovole a podobných 4V, má sjetou gumu na plátno pouze uprostřed a neví k čemu jsou slidery na kombi

(reakce na) Nechápu S4R

10.8.2009 v 20:51 | Nahoru | #48

Shark2>Tehle chytraku je vsude plno,nastesti si s4r koupej jen fandove jako ja. a rejze je pro mne nuda, a ze to jede jako vsechno dopredu.



hele ty fando, nebyli sme spolu náááhodou před 2 rokama na WSBK v kempu?

Nechápu S4R

10.8.2009 v 23:52 | Nahoru | #49
[img]

Ducati slabší kubatury moc nejdou,ale přeci jen se dočkala v roca 1997 kdy Paolo Casoli ve třídě Supersport 600 byl mistr na 748.
To jen tak pro obhajobu

Nechápu S4R

11.8.2009 v 11:25 | Nahoru | #50
to Dolík.... : jak jsi sám nazval svůj příspěvek...."Nechápu S4R" - z toho si nic nedělej, bohužel k Vaší smůle je Vás víc.......nebo bohudík

Nechápu S4R

12.8.2009 v 11:13 | Nahoru | #51
každej něco nechápe,já například nechápu,na co je čtyřválec,do auta málo,do motorky moc

Nechápu S4R

14.8.2009 v 00:24 | Nahoru | #52
Na sbk nee a ani jinde. Ale proste jsou motorky ktery nejsou pro vsechny. a kazdymu se libi jinej projev. a tak je to dobre. me nijak neoslnuje hladkej az nudnej projav 4valce. jinac ani nic.

(reakce na) Nechápu S4R

14.8.2009 v 07:31 | Nahoru | #53

DawidER5>uved to na pravou míru,takže nechápeš ducatí dvouvály,to byli mrdky vždycky


Jsem rád že to říkáš, protože kdyby měl kdejakej lulin jako ty Ducnu, vůbec bych z ní neměl takovou radost

Jinak samozřejmě máte pravdu že 748 na šestky nestačí, za prvé je to motorka koncepčně z roku 1994 a za druhé 97 koní (u biposta) na dnešní šestikila opravdu stačit nemůže.

1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R

15.8.2009 v 14:23 | Nahoru | #54
Kdysi jsem chtel monstra a hodne lidi me rikalo,ze je to o nicem jizda,ze ten zatah je nezabavnej

(reakce na) Nechápu S4R

15.8.2009 v 17:20 | Nahoru | #55
Spieke> nejlepší cesta ke skvělé motorkce je neposlouchat hodně lidí.

1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R

17.8.2009 v 04:35 | Nahoru | #56
Monster jen okolo komina? No monster 600 - akce transPublic Cup - 1500Km za vikend...... jojo jen okolo komina

(reakce na) Nechápu S4R

17.8.2009 v 20:53 | Nahoru | #57
Morb...> ehm, no. já sem se bavil o motorce s MOTOREM, né o skůtru.

Nechápu S4R

18.8.2009 v 00:23 | Nahoru | #58
dneska jsem se povozil kousicek na S2R 800..
nevim, jaky to ma vykon, ale nijak brutalni to teda neni
ale vic z dnesniho dne jsem si zapamatoval, ze v polsku se smi jezdit pouze na endurech na XTcku tam necitim nic.. na te Ducati KAZDOU nerovnost..

7 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R

18.8.2009 v 01:34 | Nahoru | #59
no já jsem zas nikdy nepochopil údajnou zábavnost 4 válů. ani B-king mi nepřišel zábavnej, ani trochu. a co je u 4-válů víc? nic. ani to tvoje gsx-r 1000. jel jako kráva pořád víc a víc. jako nukleární pohon, trolejbus, tramvaj, ventilátor, pořád stejný, žádnej propad, žádná špička, stále stejný drtící tah. jednička 150, dvojka 180, trojka 210, čtyřka 240. to má bejt jako zábava???
A ty dnešní prkenný brusy 4 in-line patří na okruh, ne do běžnýho provozu. Chápu GTR 1400, K 1200 GT, GSX 1400 i toho Bandita 1250 ale nepochopim někoho kdo si koupí na českou okresku Ninju 10 nebo R6 například. hromada těhle "sportovců" pak jede při prvnim oteplení v kraťasech a keckách 250 po státovce nebo se motaj bezcílně po městě a snažej se na sebe upozornit. pak se mu mrkneš na zadní gumu a má tam 3cm rantl. k smíchu. nechci generalizovat, existujou i normální rozumný motorkáři na brusech (a doufám že jich je většina), ale rejže s Rkem v názvu kokoty prostě přitahuje a je fuk jestli jde o R1/6, GSX-R 600/750/1000 nebo CBR, Ninja-R atd. Vyklidněnej týpek co nejezdí aspon párkrát za rok na okruh si tohle nekoupí. zato 21ti letý pako jo.
Lidi co jezděj velkoobjemový 2-vály už to maj v hlavě většinou srovnaný. nejde jim o rychlost absolutní (to by si koupili 4 vál), ale o prožitek z jízdy. stejně bych to ale ještě rozdělil na rejži a špagety. těžko ti SV1000 zprostředkuje zážitek z jízdy jako Tuono nebo S4R/RS. a tím nechci říct že SV je špatná motorka, to určitě ne. problém je v tom, s jakou filozofií ta motorka byla postavená. TL mělo být kladivo na 916. Ale nepovedlo se. Zdála se jim moc zlá tak z ní udělali SV. levně postavenou pseudosportovní motorku pro masy s kdysi zlým motorem. asi něco jako oktávka RS. Ale nebudu se do toho zamotávat, chci jen vysvětlit důvody proč si lidi kupujou ty italský dvouválce když jediný správný a nejdokonalejší řešení je přece japonskej čtyřválec.
Jezdím italskej dvouválec. Jezdím Guzzi. Pode mnou tepe kus motocyklový historie. Jsem na to patřičně hrdej a dělá mi to radost. velkou radost. nehoním vteřinky, nechám se klidně předjet. ale vůbec mi to nevadí. ta motorka má totiž charakter. je jako ženská, ne stroj. žije, dejchá, kope, křičí, vzpouzí se. miluješ ji pro její přednosti a nakonec se naučíš žít i s těmi nectnostmi a začneš je mít vlastně rád. pro mě je prostě ta nej.
stejně jako pro někoho může bejt nej GSX-R 1000 nebo R1. proti gustu žádnej dišputát. člověk má v sobě zakódovanou snahu odlišit se od davu. a já se toho držím

(reakce na) Nechápu S4R

18.8.2009 v 07:09 | Nahoru | #60
Jack82> Pěkně napsáno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
S4R Odstranění katalyzátoru spark s... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R barbaronan 66 3.5.2022 v 16:49 geloš
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R honzabiker 10 4.12.2021 v 14:32 assassin
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R honzabiker 21 26.8.2021 v 11:40 honzabiker
Monster s4r po výměně oleje svítí č... Ducati Monster S4R Kleta81 28 2.7.2020 v 12:56 t_freedom
S4R tech dotaz laika Ducati Monster S4R JehlikCz 6 30.5.2020 v 09:27 t_freedom


TOPlist