paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nechápu S4R
8.8.2009 v 20:06
tak sem se dnes po dlouhém ukecávání dočkal půjčení duc duc S4R. moc děkuju jiřince no a už končeně můžu napsat: DVOUVÁLCE SOU JEBKY, JEBKY, JEBKY jako svezení úžasné, ovladatelnost, brzdy.. no bomba, ale ten pojebaný, cikánský nesmysl do V, co oni prodávají jako do L je úplná katastrofa a zabilo to super motorku!!! motor je hnusně tvrdý (to bych ještě sežral), pod 4 skoro nefunguje (a že krouťák, ha ha, kde? asi mu neřekli, že je to litr ), nutí to řidiča jezdit furt kudlu, furt to střílí jak z děla a rambajz to dělá jak prase, no hotový magnet na policajty a oštěpaře s vidlama u silnic... to se mi to celkem i líbí.. už teda ne. zlaté GSXR a to je úplně na pi.. motorka, ale... člověk si může vybrat jak pojede a néé, že si motorka bude něco diktovat...

jen pro srovnání, jel sem nedávno na BMW R1100S a to je skoro čtyřválec a kdysi na TLS a jak je to zběsilá obluda, tak svezení na tom je celkem normální, krom toho, že to vůbec nebrzdí..

toš tak a do mě polomotoráci a špageťáci.

teď mě napadlo, na co to je. po práci dojedu každý den na trampa, budu tam hodinu sedět a mlet kraviny, tak si to dám 10x a bo to tam znám a mám to tam celkem najeté, tak všechny ty neduhy nějak obalamutím a svezu se. ale jinak... fuj tajksl

Naposledy editováno 08.08.2009 20:18:25

7 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R

18.8.2009 v 01:34 | Nahoru | #1
no já jsem zas nikdy nepochopil údajnou zábavnost 4 válů. ani B-king mi nepřišel zábavnej, ani trochu. a co je u 4-válů víc? nic. ani to tvoje gsx-r 1000. jel jako kráva pořád víc a víc. jako nukleární pohon, trolejbus, tramvaj, ventilátor, pořád stejný, žádnej propad, žádná špička, stále stejný drtící tah. jednička 150, dvojka 180, trojka 210, čtyřka 240. to má bejt jako zábava???
A ty dnešní prkenný brusy 4 in-line patří na okruh, ne do běžnýho provozu. Chápu GTR 1400, K 1200 GT, GSX 1400 i toho Bandita 1250 ale nepochopim někoho kdo si koupí na českou okresku Ninju 10 nebo R6 například. hromada těhle "sportovců" pak jede při prvnim oteplení v kraťasech a keckách 250 po státovce nebo se motaj bezcílně po městě a snažej se na sebe upozornit. pak se mu mrkneš na zadní gumu a má tam 3cm rantl. k smíchu. nechci generalizovat, existujou i normální rozumný motorkáři na brusech (a doufám že jich je většina), ale rejže s Rkem v názvu kokoty prostě přitahuje a je fuk jestli jde o R1/6, GSX-R 600/750/1000 nebo CBR, Ninja-R atd. Vyklidněnej týpek co nejezdí aspon párkrát za rok na okruh si tohle nekoupí. zato 21ti letý pako jo.
Lidi co jezděj velkoobjemový 2-vály už to maj v hlavě většinou srovnaný. nejde jim o rychlost absolutní (to by si koupili 4 vál), ale o prožitek z jízdy. stejně bych to ale ještě rozdělil na rejži a špagety. těžko ti SV1000 zprostředkuje zážitek z jízdy jako Tuono nebo S4R/RS. a tím nechci říct že SV je špatná motorka, to určitě ne. problém je v tom, s jakou filozofií ta motorka byla postavená. TL mělo být kladivo na 916. Ale nepovedlo se. Zdála se jim moc zlá tak z ní udělali SV. levně postavenou pseudosportovní motorku pro masy s kdysi zlým motorem. asi něco jako oktávka RS. Ale nebudu se do toho zamotávat, chci jen vysvětlit důvody proč si lidi kupujou ty italský dvouválce když jediný správný a nejdokonalejší řešení je přece japonskej čtyřválec.
Jezdím italskej dvouválec. Jezdím Guzzi. Pode mnou tepe kus motocyklový historie. Jsem na to patřičně hrdej a dělá mi to radost. velkou radost. nehoním vteřinky, nechám se klidně předjet. ale vůbec mi to nevadí. ta motorka má totiž charakter. je jako ženská, ne stroj. žije, dejchá, kope, křičí, vzpouzí se. miluješ ji pro její přednosti a nakonec se naučíš žít i s těmi nectnostmi a začneš je mít vlastně rád. pro mě je prostě ta nej.
stejně jako pro někoho může bejt nej GSX-R 1000 nebo R1. proti gustu žádnej dišputát. člověk má v sobě zakódovanou snahu odlišit se od davu. a já se toho držím

(reakce na) Nechápu S4R

18.8.2009 v 07:09 | Nahoru | #2
Jack82> Pěkně napsáno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R

18.8.2009 v 08:52 | Nahoru | #3
Jack82> tohle už je vážně na Chocholouška

(reakce na) Nechápu S4R

18.8.2009 v 09:08 | Nahoru | #4
Jack82> Jo tak takhle to chápu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R

19.8.2009 v 21:34 | Nahoru | #5

Jack82>no já jsem zas nikdy nepochopil údajnou zábavnost 4 válů. ani B-king mi nepřišel zábavnej, ani trochu. a co je u 4-válů víc? nic. ani to tvoje gsx-r 1000. jel jako kráva pořád víc a víc. jako nukleární pohon, trolejbus, tramvaj, ventilátor, pořád stejný, žádnej propad, žádná špička, stále stejný drtící tah. jednička 150, dvojka 180, trojka 210, čtyřka 240. to má bejt jako zábava???
A ty dnešní prkenný brusy 4 in-line patří na okruh, ne do běžnýho provozu. Chápu GTR 1400, K 1200 GT, GSX 1400 i toho Bandita 1250 ale nepochopim někoho kdo si koupí na českou okresku Ninju 10 nebo R6 například. hromada těhle "sportovců" pak jede při prvnim oteplení v kraťasech a keckách 250 po státovce nebo se motaj bezcílně po městě a snažej se na sebe upozornit. pak se mu mrkneš na zadní gumu a má tam 3cm rantl. k smíchu. nechci generalizovat, existujou i normální rozumný motorkáři na brusech (a doufám že jich je většina), ale rejže s Rkem v názvu kokoty prostě přitahuje a je fuk jestli jde o R1/6, GSX-R 600/750/1000 nebo CBR, Ninja-R atd. Vyklidněnej týpek co nejezdí aspon párkrát za rok na okruh si tohle nekoupí. zato 21ti letý pako jo.
Lidi co jezděj velkoobjemový 2-vály už to maj v hlavě většinou srovnaný. nejde jim o rychlost absolutní (to by si koupili 4 vál), ale o prožitek z jízdy. stejně bych to ale ještě rozdělil na rejži a špagety. těžko ti SV1000 zprostředkuje zážitek z jízdy jako Tuono nebo S4R/RS. a tím nechci říct že SV je špatná motorka, to určitě ne. problém je v tom, s jakou filozofií ta motorka byla postavená. TL mělo být kladivo na 916 . Ale nepovedlo se. Zdála se jim moc zlá tak z ní udělali SV. levně postavenou pseudosportovní motorku pro masy s kdysi zlým motorem. asi něco jako oktávka RS. Ale nebudu se do toho zamotávat, chci jen vysvětlit důvody proč si lidi kupujou ty italský dvouválce když jediný správný a nejdokonalejší řešení je přece japonskej čtyřválec.
Jezdím italskej dvouválec. Jezdím Guzzi. Pode mnou tepe kus motocyklový historie. Jsem na to patřičně hrdej a dělá mi to radost. velkou radost. nehoním vteřinky, nechám se klidně předjet. ale vůbec mi to nevadí. ta motorka má totiž charakter. je jako ženská, ne stroj. žije, dejchá, kope, křičí, vzpouzí se. miluješ ji pro její přednosti a nakonec se naučíš žít i s těmi nectnostmi a začneš je mít vlastně rád. pro mě je prostě ta nej.
stejně jako pro někoho může bejt nej GSX-R 1000 nebo R1. proti gustu žádnej dišputát. člověk má v sobě zakódovanou snahu odlišit se od davu. a já se toho držím



TL melo být odpovědí na 916,ale ne že se nepovedlo,ale ono nebylo pochopeno a tys ho také nepochopil,jak je možno soudit z tvého jinak velice "zdravého"příspěvku.:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R

24.8.2009 v 21:05 | Nahoru | #6

Jack82>no já jsem zas nikdy nepochopil údajnou zábavnost 4 válů. ani B-king mi nepřišel zábavnej, ani trochu. a co je u 4-válů víc? nic. ani to tvoje gsx-r 1000. jel jako kráva pořád víc a víc. jako nukleární pohon, trolejbus, tramvaj, ventilátor, pořád stejný, žádnej propad, žádná špička, stále stejný drtící tah. jednička 150, dvojka 180, trojka 210, čtyřka 240. to má bejt jako zábava???
A ty dnešní prkenný brusy 4 in-line patří na okruh, ne do běžnýho provozu. Chápu GTR 1400, K 1200 GT, GSX 1400 i toho Bandita 1250 ale nepochopim někoho kdo si koupí na českou okresku Ninju 10 nebo R6 například. hromada těhle "sportovců" pak jede při prvnim oteplení v kraťasech a keckách 250 po státovce nebo se motaj bezcílně po městě a snažej se na sebe upozornit. pak se mu mrkneš na zadní gumu a má tam 3cm rantl. k smíchu. nechci generalizovat, existujou i normální rozumný motorkáři na brusech (a doufám že jich je většina), ale rejže s Rkem v názvu kokoty prostě přitahuje a je fuk jestli jde o R1/6, GSX-R 600/750/1000 nebo CBR, Ninja-R atd. Vyklidněnej týpek co nejezdí aspon párkrát za rok na okruh si tohle nekoupí. zato 21ti letý pako jo.
Lidi co jezděj velkoobjemový 2-vály už to maj v hlavě většinou srovnaný. nejde jim o rychlost absolutní (to by si koupili 4 vál), ale o prožitek z jízdy. stejně bych to ale ještě rozdělil na rejži a špagety. těžko ti SV1000 zprostředkuje zážitek z jízdy jako Tuono nebo S4R/RS. a tím nechci říct že SV je špatná motorka, to určitě ne. problém je v tom, s jakou filozofií ta motorka byla postavená. TL mělo být kladivo na 916. Ale nepovedlo se. Zdála se jim moc zlá tak z ní udělali SV. levně postavenou pseudosportovní motorku pro masy s kdysi zlým motorem. asi něco jako oktávka RS. Ale nebudu se do toho zamotávat, chci jen vysvětlit důvody proč si lidi kupujou ty italský dvouválce když jediný správný a nejdokonalejší řešení je přece japonskej čtyřválec.
Jezdím italskej dvouválec. Jezdím Guzzi. Pode mnou tepe kus motocyklový historie. Jsem na to patřičně hrdej a dělá mi to radost. velkou radost. nehoním vteřinky, nechám se klidně předjet. ale vůbec mi to nevadí. ta motorka má totiž charakter. je jako ženská, ne stroj. žije, dejchá, kope, křičí, vzpouzí se. miluješ ji pro její přednosti a nakonec se naučíš žít i s těmi nectnostmi a začneš je mít vlastně rád. pro mě je prostě ta nej.
stejně jako pro někoho může bejt nej GSX-R 1000 nebo R1. proti gustu žádnej dišputát. člověk má v sobě zakódovanou snahu odlišit se od davu. a já se toho držím



Nebudu se pouštět do polemiky co je zábavnější, zdali motor s medvědí sílou vždy, všude a stále, nebo motor do čtyř ospalí a od šesti a půl unavený, zda-li je větší pseudosport SV 1000 nebo mašina s nápisem sport v názvu, zda v na okruh patří více fároš nebo 1098
Snad je pár poznámek:
- "...když jediný správný a nejdokonalejší řešení je přece japonskej čtyřválec..."
Jsem fanda čtyřválců, ale připadal bych si jako hlupák si toto myslet, jen tvrdím že téměř ve všem co se dá objektivně změřit je čtyřvál lepší.
- "...ta motorka má totiž charakter..."
V obecném slova smyslu má charakter každá mašina, a ve smyslu jakém se rozumí tady ve fóru, tak to zaplať pánbu že jsou i mašiny co charakter nemají...
- "...člověk má v sobě zakódovanou snahu odlišit se od davu..."
Tohle by bylo na samostatnou (asi hodně dlouhou) debatu...



Naposledy editováno 25.08.2009 09:09:27

(reakce na) Nechápu S4R

31.8.2009 v 11:59 | Nahoru | #7

Jack82>no já jsem zas nikdy nepochopil údajnou zábavnost 4 válů. ani B-king mi nepřišel zábavnej, ani trochu. a co je u 4-válů víc? nic. ani to tvoje gsx-r 1000. jel jako kráva pořád víc a víc. jako nukleární pohon, trolejbus, tramvaj, ventilátor, pořád stejný, žádnej propad, žádná špička, stále stejný drtící tah. jednička 150, dvojka 180, trojka 210, čtyřka 240. to má bejt jako zábava???
A ty dnešní prkenný brusy 4 in-line patří na okruh, ne do běžnýho provozu. Chápu GTR 1400, K 1200 GT, GSX 1400 i toho Bandita 1250 ale nepochopim někoho kdo si koupí na českou okresku Ninju 10 nebo R6 například. hromada těhle "sportovců" pak jede při prvnim oteplení v kraťasech a keckách 250 po státovce nebo se motaj bezcílně po městě a snažej se na sebe upozornit. pak se mu mrkneš na zadní gumu a má tam 3cm rantl. k smíchu. nechci generalizovat, existujou i normální rozumný motorkáři na brusech (a doufám že jich je většina), ale rejže s Rkem v názvu kokoty prostě přitahuje a je fuk jestli jde o R1/6, GSX-R 600/750/1000 nebo CBR, Ninja-R atd. Vyklidněnej týpek co nejezdí aspon párkrát za rok na okruh si tohle nekoupí. zato 21ti letý pako jo.
Lidi co jezděj velkoobjemový 2-vály už to maj v hlavě většinou srovnaný. nejde jim o rychlost absolutní (to by si koupili 4 vál), ale o prožitek z jízdy. stejně bych to ale ještě rozdělil na rejži a špagety. těžko ti SV1000 zprostředkuje zážitek z jízdy jako Tuono nebo S4R/RS. a tím nechci říct že SV je špatná motorka, to určitě ne. problém je v tom, s jakou filozofií ta motorka byla postavená. TL mělo být kladivo na 916. Ale nepovedlo se. Zdála se jim moc zlá tak z ní udělali SV. levně postavenou pseudosportovní motorku pro masy s kdysi zlým motorem. asi něco jako oktávka RS. Ale nebudu se do toho zamotávat, chci jen vysvětlit důvody proč si lidi kupujou ty italský dvouválce když jediný správný a nejdokonalejší řešení je přece japonskej čtyřválec.
Jezdím italskej dvouválec. Jezdím Guzzi. Pode mnou tepe kus motocyklový historie. Jsem na to patřičně hrdej a dělá mi to radost. velkou radost. nehoním vteřinky, nechám se klidně předjet. ale vůbec mi to nevadí. ta motorka má totiž charakter. je jako ženská, ne stroj. žije, dejchá, kope, křičí, vzpouzí se. miluješ ji pro její přednosti a nakonec se naučíš žít i s těmi nectnostmi a začneš je mít vlastně rád. pro mě je prostě ta nej.
stejně jako pro někoho může bejt nej GSX-R 1000 nebo R1. proti gustu žádnej dišputát. člověk má v sobě zakódovanou snahu odlišit se od davu. a já se toho držím



......naprosto souhlasím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R

1.9.2009 v 23:50 | Nahoru | #8
Jack82> Ale no tak,kdybych te neznal tak bych tomu pribehu i veril a recem o vyzralosti snad neveris ani ty.Ja sem ti to nezbastil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
S4R Odstranění katalyzátoru spark s... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R barbaronan 66 3.5.2022 v 16:49 geloš
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R honzabiker 10 4.12.2021 v 14:32 assassin
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R honzabiker 21 26.8.2021 v 11:40 honzabiker
Monster s4r po výměně oleje svítí č... Ducati Monster S4R Kleta81 28 2.7.2020 v 12:56 t_freedom
S4R tech dotaz laika Ducati Monster S4R JehlikCz 6 30.5.2020 v 09:27 t_freedom


TOPlist