paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nechápu S4R
8.8.2009 v 20:06
tak sem se dnes po dlouhém ukecávání dočkal půjčení duc duc S4R. moc děkuju jiřince no a už končeně můžu napsat: DVOUVÁLCE SOU JEBKY, JEBKY, JEBKY jako svezení úžasné, ovladatelnost, brzdy.. no bomba, ale ten pojebaný, cikánský nesmysl do V, co oni prodávají jako do L je úplná katastrofa a zabilo to super motorku!!! motor je hnusně tvrdý (to bych ještě sežral), pod 4 skoro nefunguje (a že krouťák, ha ha, kde? asi mu neřekli, že je to litr ), nutí to řidiča jezdit furt kudlu, furt to střílí jak z děla a rambajz to dělá jak prase, no hotový magnet na policajty a oštěpaře s vidlama u silnic... to se mi to celkem i líbí.. už teda ne. zlaté GSXR a to je úplně na pi.. motorka, ale... člověk si může vybrat jak pojede a néé, že si motorka bude něco diktovat...

jen pro srovnání, jel sem nedávno na BMW R1100S a to je skoro čtyřválec a kdysi na TLS a jak je to zběsilá obluda, tak svezení na tom je celkem normální, krom toho, že to vůbec nebrzdí..

toš tak a do mě polomotoráci a špageťáci.

teď mě napadlo, na co to je. po práci dojedu každý den na trampa, budu tam hodinu sedět a mlet kraviny, tak si to dám 10x a bo to tam znám a mám to tam celkem najeté, tak všechny ty neduhy nějak obalamutím a svezu se. ale jinak... fuj tajksl

Naposledy editováno 08.08.2009 20:18:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 11:35 | Nahoru | #1
Repulsion> dyť ty víš,všichni enduristi jsou stejný...maj svý prakticky dálníky na který se všechno vleze,všechno to uveze,všude to vyjede...a přes to nejede vlak To pak není divu,že padaj hesla jako jsi použil o příspěvek výše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R

9.8.2009 v 11:45 | Nahoru | #2
Dr.Ďuričko22>Samozřejmě, že cendura jsou praktické motorky - obzvláště do našich podmínek. Ale na to jsem poukazovat nechtěl. Měl jsem na mysli, že "praktičnost" není u většiny lidí rozhodovacím kritériem - i u těch cendur - kolik tady už bylo příspěvků typu: "chci starší cenduro, ale Transalpa ne, když už, tak Afriku" - přestože, pokud se člověk opravdu nechystá na expedice po rozvojových zemích, je TA praktičtější. Nebo na co si spousta lidí stěžuje u Hond obecně? Že jsou "takové hodné až nudné" (tedy praktické) - že nemají "charizma". Taky není určitě sporu o tom, že polokapota je praktičtější než naháč. O "praktičnosti" chopperů/cruiserů na našich silnicích se vůbec nemusíme bavit... Takže by se dalo dokonce konstatovat, že čím je motorka praktičtější, tím méně je pro značnou část obce motorkářské atraktivní. A není to vůbec překvapivé. Motorka je pro většinu z nás především záležitost silně emotivní, nikoliv racionální. Já mám taky pořád sto chutí pořídit si ještě cruisera nebo naháče (nejlépe oba dva)

PS: No a abychom se vrátili k původní otázce: Je-li tedy monster "motorka na okolo komína", tak je to prostě její primární určení a je to naprosto v pořádku. Ostatně většina lidí tady jezdí hlavně okolo komína...

Naposledy editováno 09.08.2009 11:47:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
S4R Odstranění katalyzátoru spark s... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R barbaronan 66 3.5.2022 v 16:49 geloš
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R honzabiker 10 4.12.2021 v 14:32 assassin
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R honzabiker 21 26.8.2021 v 11:40 honzabiker
Monster s4r po výměně oleje svítí č... Ducati Monster S4R Kleta81 28 2.7.2020 v 12:56 t_freedom
S4R tech dotaz laika Ducati Monster S4R JehlikCz 6 30.5.2020 v 09:27 t_freedom


TOPlist