Téma: Zahřátí motoru před jízdou
 
26.7.2009 v 10:21
Proč je třeba nechat motor chvíli ohřát než vyjedem?
Co se stane když to neudělám?
Co se stane když to nedělám pravidelně?
Jak moc je ideální ho zahřát?
A co sytič? Jízda s ním škodí motoru?

....kdo k tomu má co říct, ať se prosím vyjádří...ať jsme mi začátečnící zase o facku chytřejší...dikes

1 reakcí na tento příspěvek Zahřátí motoru před jízdou

26.7.2009 v 14:38 | Nahoru | #1
Zásadní rozdíl je mezi vzducháčem vodníkem. ten vzducháč je lepší na místě chvíli ohřát, vodník stačí o něco míň, ale je nutné první kilometry ujet v nižším pásmu otáček. Mě točí motor něco přes deset, tak s ním jedu v klidu prvních 5km kolem 4 tis, pak ho stejně nepouštím přes 7O%, dokd se neohřeje na plnou provozní teplotu. Pak je ohřatý motor, gumy, brzdy, řetěz. Ano i mazivo v řetězu potřebuje svoji provozní teplotu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahřátí motoru před jízdou

26.7.2009 v 15:27 | Nahoru | #2

alesmoto>Zásadní rozdíl je mezi vzducháčem vodníkem. ten vzducháč je lepší na místě chvíli ohřát, vodník stačí o něco míň, ale je nutné první kilometry ujet v nižším pásmu otáček. Mě točí motor něco přes deset, tak s ním jedu v klidu prvních 5km kolem 4 tis, pak ho stejně nepouštím přes 7O%, dokd se neohřej



to maš pěkně poladěneho Stadiona,že Ti toči přes 10tis. otaček
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist