Téma: Zahřátí motoru před jízdou
 
26.7.2009 v 10:21
Proč je třeba nechat motor chvíli ohřát než vyjedem?
Co se stane když to neudělám?
Co se stane když to nedělám pravidelně?
Jak moc je ideální ho zahřát?
A co sytič? Jízda s ním škodí motoru?

....kdo k tomu má co říct, ať se prosím vyjádří...ať jsme mi začátečnící zase o facku chytřejší...dikes

1 reakcí na tento příspěvek Zahřátí motoru před jízdou

26.7.2009 v 11:33 | Nahoru | #1
hele ja to vytahnu z garage,nastartuju,dam si cigarko,necham motor zahrat na provozni teplotu a potom az vyjizdim.Motor za studena se hrozne kurvy,takze je lepsi ho nechat tak 5 minut zahrat a potom vyrazit,jen si to zkus :nastartuj a hned nekam jed - podruhe nastartuj a nech ho pekne ohrat a potom vyraz a uvidis ten rozdil

(reakce na) Zahřátí motoru před jízdou

26.7.2009 v 12:40 | Nahoru | #2
MildaH9> Jenze ohrivanim motorky na fleku zahrivas leda motor, prevodovka zustane studena, daleko lepsi je proste v klidku a pohode vyrazit a prvni 2 - 3 kilaky jet couračku a pozvolna ohrat motor na provozni teplotu.

Fakes> Ja mašinu pouzivam taky jako dopravni prostredek i na kratsi vzdalenosti - pak neni problem hned po startu vyjet a jet prostě napohodu, jen tak brumlat.
Ohledne startu - u toho CB(F) ka by se mělo startovat se sytičem bez plynu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist