Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mněnim na sradovi řetězovku a nemohu povolit přední kolečko.Respektive nevim jak na to protože jsem sundal ten kryt a pod tím je vidět na tý hřídeli kde je kolečko nejdřív imbus s takovou zvláštní podložkou kolem hlavy imbusu a teprve za tím je velká matice která drží kolečko.Nevíte jak to vše povolit? A nejni na tom imbusu obrácený závit?..Už jsem na tom zlomil imbus klíč a šroub drží jak přibitej ale předpokládám že pokud nepovolim imbus nedostanu se k tý velký matici na kolečku..Díkes za rady. Pomuže na povolení třeba horkovzduška?..sem to párkrát viděl v servisech jak to ohřejvaj pokud je to zalepený zajišťovákama.
Ta řetězovka je ještě původní a má najeto 43000km. Teda já tu motorku kupoval když měla 20 000km tak předpokládám že je puvodní protože ted na těch 43000km je totálně mrtvá.Teď už to neprojedu protože sem roznejtoval řetěz.Ale zkusim zítra tu horkovzdušku. :cool:
RadimGSXR>ty voe 43 kkm na retez, tak to je hustyyyy, to se s tim jezdi jen kochacka, nebo se o to fakt staras. Ja mam zkusenost ze retezovka vydrzi tako kolem 20 az 25 tis, takze mozna prvni neni, ale mozne to je. :D
edit: jen me napada, jak teda drzis to kolecko? kdyz jsi roznejtoval retez, ja to delam ze tam dam rekneme 4ku, slapnu na brzdu a povolim to.
RadimGSXR>povol imbus a matku vzduchovou pistolí.Kdyby to nešlo,nahřej decentně matku horkovzdušnou pistolí.Oboje má normální závit(ne levý).Máš zajímavý systém....sundat řetěz a pak povolovat řetězové kolo *no*