...napíšeme pár řádků o těchto skvělých motorkách? pokecáme?
...já vlastnil XT 600 E pět let ...XT-čko sloužilo vždy bez jediné závady, cestou i necestou, pro radost a relax *yes* ...stejně si ho ještě někdy zase pořídím
Naposledy editováno 12.06.2009 21:46:23
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT
Jsem tu novej,ale masinka bydli doma od 99 XT600e DJ02,taky se pridam,je to srdecni zalezitost ...
Neobjevil jsem ameriku,ale pro zacatek,pridam servisni manualy,3TB r.v.90 (german)+ 4MW r.v.2002 (spanelsky) + xls tabulku s dulezityma hodnotama jednotlivych modelu (karbec,ventily,oleje,stelovaci hodnoty atd).Nejedna se o mikrofise,ale o klasicke manualy.Nic jineho se me sehnat nepodarilo,treba v engl nebo dokonce cz,kdyby nekdo mel,byl bych vdecny
http://data2.edisk.c...man.rar_22.43MB.html
1:Zimni start
Jak zde bylo psano,delaji to opravdu asi vsechna XT,bud resit svickama(jak zde bylo popsano),ale hlavne si myslim ,ze problem je v bohatosti smesi (asi chuda),driv jsem to resil amatersky,odpojil benzinovou hadicku z nadrze a profouknuti benzinu skrz karbec (mozna jsem takto zaplavil karbec vice nez plovaky dovoli),ale nedavno jsem kontroloval sroub bohatosti smesi (je zespoda karb,a pristup opravdu spatny kratkym sroubovakem),no a podle hodnot jsem to mel jinak,obycejne 1,5 ot od uplne zasroubovane polohy (u nekterych modelu je to jinak,viz tabulka xls) a ejhle start bezproblemovy .Nejsem vseumel a radil,tak to berte,jen jako postreh z garaze
2: Muj dotaz,prosba
Bohatost jsem mel oproti manualu rozhozenou,zkousel jsem s tim laborovat a moje hodnoty musi byt nekde jinde.Moto jsem kdysi osadil ladakem Tenax a otevreny filtr v airboxu,delala to jedna firma (bez brzdy).Asi urcite touto zmenou nastalo rozhozeni bohatosti smesi,myslim ze po takovem zasahu je prevazne nutne pretryskovani karbece,a to jeste na brzde,je to tak???.Ne ze by jela spatne,ale krivka vykonu asi neni jak ma byt.
Docela me zaujal prispevek o ladaku a o "tlumicim kosicku",nema nekdo foto kosicku ???,nevim jestli na muj tenax by tato zalezitost jeste sla dodelat,pak,by asi zbyvalo pretryskovani s brzdou.Koukal jsem na Dyno,ale na XT primo nevyrabi,teda aspon podle webu,nevite jake cislo DYNOjet sady pouzit ???....,nekde jsem videl cislo E4225.002 s K&N filtrem..
stany píše: Zdravim chlapci..
Jsem tu novej,ale masinka bydli doma od 99 XT600e DJ02,taky se pridam,je to srdecni zalezitost ...
Neobjevil jsem ameriku,ale pro zacatek,pridam servisni manualy,3TB r.v.90 (german)+ 4MW r.v.2002 (spanelsky) + xls tabulku s dulezityma hodnotama jednotlivych modelu (karbec,ventily,oleje,stelovaci hodnoty atd).Nejedna se o mikrofise,ale o klasicke manualy.Nic jineho se me sehnat nepodarilo,treba v engl nebo dokonce cz,kdyby nekdo mel,byl bych vdecny
http://data2.edisk.c...man.rar_22.43MB.html
1:Zimni start
Jak zde bylo psano,delaji to opravdu asi vsechna XT,bud resit svickama(jak zde bylo popsano),ale hlavne si myslim ,ze problem je v bohatosti smesi (asi chuda),driv jsem to resil amatersky,odpojil benzinovou hadicku z nadrze a profouknuti benzinu skrz karbec (mozna jsem takto zaplavil karbec vice nez plovaky dovoli),ale nedavno jsem kontroloval sroub bohatosti smesi (je zespoda karb,a pristup opravdu spatny kratkym sroubovakem),no a podle hodnot jsem to mel jinak,obycejne 1,5 ot od uplne zasroubovane polohy (u nekterych modelu je to jinak,viz tabulka xls) a ejhle start bezproblemovy .Nejsem vseumel a radil,tak to berte,jen jako postreh z garaze
2: Muj dotaz,prosba
Bohatost jsem mel oproti manualu rozhozenou,zkousel jsem s tim laborovat a moje hodnoty musi byt nekde jinde.Moto jsem kdysi osadil ladakem Tenax a otevreny filtr v airboxu,delala to jedna firma (bez brzdy).Asi urcite touto zmenou nastalo rozhozeni bohatosti smesi,myslim ze po takovem zasahu je prevazne nutne pretryskovani karbece,a to jeste na brzde,je to tak???.Ne ze by jela spatne,ale krivka vykonu asi neni jak ma byt.
Docela me zaujal prispevek o ladaku a o "tlumicim kosicku",nema nekdo foto kosicku ???,nevim jestli na muj tenax by tato zalezitost jeste sla dodelat,pak,by asi zbyvalo pretryskovani s brzdou.Koukal jsem na Dyno,ale na XT primo nevyrabi,teda aspon podle webu,nevite jake cislo DYNOjet sady pouzit ???....,nekde jsem videl cislo E4225.002 s K&N filtrem..
Každá motorka je srdeční záležitostí....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
jinak na http://tt600r.wz.cz mne to pride tak trochu chcipli :marod:
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XT 600 E nedobiji Yamaha XT 600 E | XT_600 | 17 | 1.6.2024 v 21:05 kawarer |
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 | Muluri | 15 | 8.1.2024 v 11:17 Muluri |
Liberec Motocentrum Kurt Lindner - ... [1, 2] Yamaha XT 600 E | Fichtlař20 | 34 | 19.12.2023 v 16:30 kokokokoko |
Seřízení ventilů yamaha xt 600E Yamaha XT 600 E | Uhla | 14 | 27.11.2023 v 12:19 Slávek-TDM |
Nový výfuk gpr XT 600 E Yamaha XT 600 E | skodas1 | 1 | 27.6.2023 v 21:40 Kohlstein |