...napíšeme pár řádků o těchto skvělých motorkách? pokecáme?
...já vlastnil XT 600 E pět let ...XT-čko sloužilo vždy bez jediné závady, cestou i necestou, pro radost a relax *yes* ...stejně si ho ještě někdy zase pořídím
Naposledy editováno 12.06.2009 21:46:23
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT
Jo taky mám docela dobrou nabídku na ttr z roku 99, ale má prasklý blok motoru(zezadu za nakopávaačkou), motory se do těchto motorek nikde nevyskytujou, ale pan majitel říkal, že není problém tam dát motor z xt a ten se sehnat dá, ale asi se musí vyměnit komplet elektrika a už to asi nebude ono?
Jestli máte někdo nějaký zkušenosti k tématu budu za ně rád.
Díky moc a snad už brzy lesem nelesem, já na ttr jsem...:o)
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT
Jsem tu novej,ale masinka bydli doma od 99 XT600e DJ02,taky se pridam,je to srdecni zalezitost ...
Neobjevil jsem ameriku,ale pro zacatek,pridam servisni manualy,3TB r.v.90 (german)+ 4MW r.v.2002 (spanelsky) + xls tabulku s dulezityma hodnotama jednotlivych modelu (karbec,ventily,oleje,stelovaci hodnoty atd).Nejedna se o mikrofise,ale o klasicke manualy.Nic jineho se me sehnat nepodarilo,treba v engl nebo dokonce cz,kdyby nekdo mel,byl bych vdecny
http://data2.edisk.c...man.rar_22.43MB.html
1:Zimni start
Jak zde bylo psano,delaji to opravdu asi vsechna XT,bud resit svickama(jak zde bylo popsano),ale hlavne si myslim ,ze problem je v bohatosti smesi (asi chuda),driv jsem to resil amatersky,odpojil benzinovou hadicku z nadrze a profouknuti benzinu skrz karbec (mozna jsem takto zaplavil karbec vice nez plovaky dovoli),ale nedavno jsem kontroloval sroub bohatosti smesi (je zespoda karb,a pristup opravdu spatny kratkym sroubovakem),no a podle hodnot jsem to mel jinak,obycejne 1,5 ot od uplne zasroubovane polohy (u nekterych modelu je to jinak,viz tabulka xls) a ejhle start bezproblemovy .Nejsem vseumel a radil,tak to berte,jen jako postreh z garaze
2: Muj dotaz,prosba
Bohatost jsem mel oproti manualu rozhozenou,zkousel jsem s tim laborovat a moje hodnoty musi byt nekde jinde.Moto jsem kdysi osadil ladakem Tenax a otevreny filtr v airboxu,delala to jedna firma (bez brzdy).Asi urcite touto zmenou nastalo rozhozeni bohatosti smesi,myslim ze po takovem zasahu je prevazne nutne pretryskovani karbece,a to jeste na brzde,je to tak???.Ne ze by jela spatne,ale krivka vykonu asi neni jak ma byt.
Docela me zaujal prispevek o ladaku a o "tlumicim kosicku",nema nekdo foto kosicku ???,nevim jestli na muj tenax by tato zalezitost jeste sla dodelat,pak,by asi zbyvalo pretryskovani s brzdou.Koukal jsem na Dyno,ale na XT primo nevyrabi,teda aspon podle webu,nevite jake cislo DYNOjet sady pouzit ???....,nekde jsem videl cislo E4225.002 s K&N filtrem..
stany píše: Zdravim chlapci..
Jsem tu novej,ale masinka bydli doma od 99 XT600e DJ02,taky se pridam,je to srdecni zalezitost ...
Neobjevil jsem ameriku,ale pro zacatek,pridam servisni manualy,3TB r.v.90 (german)+ 4MW r.v.2002 (spanelsky) + xls tabulku s dulezityma hodnotama jednotlivych modelu (karbec,ventily,oleje,stelovaci hodnoty atd).Nejedna se o mikrofise,ale o klasicke manualy.Nic jineho se me sehnat nepodarilo,treba v engl nebo dokonce cz,kdyby nekdo mel,byl bych vdecny
http://data2.edisk.c...man.rar_22.43MB.html
1:Zimni start
Jak zde bylo psano,delaji to opravdu asi vsechna XT,bud resit svickama(jak zde bylo popsano),ale hlavne si myslim ,ze problem je v bohatosti smesi (asi chuda),driv jsem to resil amatersky,odpojil benzinovou hadicku z nadrze a profouknuti benzinu skrz karbec (mozna jsem takto zaplavil karbec vice nez plovaky dovoli),ale nedavno jsem kontroloval sroub bohatosti smesi (je zespoda karb,a pristup opravdu spatny kratkym sroubovakem),no a podle hodnot jsem to mel jinak,obycejne 1,5 ot od uplne zasroubovane polohy (u nekterych modelu je to jinak,viz tabulka xls) a ejhle start bezproblemovy .Nejsem vseumel a radil,tak to berte,jen jako postreh z garaze
2: Muj dotaz,prosba
Bohatost jsem mel oproti manualu rozhozenou,zkousel jsem s tim laborovat a moje hodnoty musi byt nekde jinde.Moto jsem kdysi osadil ladakem Tenax a otevreny filtr v airboxu,delala to jedna firma (bez brzdy).Asi urcite touto zmenou nastalo rozhozeni bohatosti smesi,myslim ze po takovem zasahu je prevazne nutne pretryskovani karbece,a to jeste na brzde,je to tak???.Ne ze by jela spatne,ale krivka vykonu asi neni jak ma byt.
Docela me zaujal prispevek o ladaku a o "tlumicim kosicku",nema nekdo foto kosicku ???,nevim jestli na muj tenax by tato zalezitost jeste sla dodelat,pak,by asi zbyvalo pretryskovani s brzdou.Koukal jsem na Dyno,ale na XT primo nevyrabi,teda aspon podle webu,nevite jake cislo DYNOjet sady pouzit ???....,nekde jsem videl cislo E4225.002 s K&N filtrem..
Každá motorka je srdeční záležitostí....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
jinak na http://tt600r.wz.cz mne to pride tak trochu chcipli :marod:
Částečně pomáhá už tu popisované vypínání benzínu a nechat to doblafat. Na čerstvej benzín to startuje lépe.
Mel bych zas takovej dotaz, predni brzda na XT je takova dost slaba mate nekdo zkusenosti ze gdyz se da nejakej jinej kotouc a desticky zlepsi se brzdny ucinek?? Nebo mate nejaky jiny vychytavky?? (asi sem nejakej rozmazlenej z CBR a dvou kotoucu :lol: )
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT
...vrátil jsem se z Rumunska, kde jsem několik dní moc hezky offroudil *yes* a protože mi Xt-čko "upadlo ze stojánku" ;) až se mi ohla řidítka, budu kupovat nová ...originál yamahácká už nechci ...máte nějaký tip na to CO SI MÁM POŘÍDIT?
Kup si bežná duralová krosová řidítka s hrazdičkou, stojí kolem 900kč? Jak kde... Nebo se poohlídní po dražších modelech, ale to je myslím zbytečné, hlavně aby ti vyhovoval tvar, velikost, nejlépe zajít někam do motoshopu a osahat si je *yes* Nic extra neřeš
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT
aktualne mam vypusteny olej, motorku na spalcich ale s kolama a vsim a strasne nerad bych to cele rozebiral :/ ...
vyznate se v tom nekdo? diky za tipy jak to sundat...
- Povolíš víčko. (Vidli ještě na moto posunout v brejlích nahoru, brejle dotáhnout, pak jde lehce povolit).
-povolíš brejle, vytáhneš vidli ven.
-povolíš víčko od kluzáku úplně, trubka kluzáku sjede volně dolů.
Objeví se pružina, skrzní vede trubička útlumu/dorazu.
-stáhneš pružinu trochu dolů, asi 3cm, zapřeš za hranu kontra matky (klíč 17 tuším), tou povolíš víčko od trubičky útlumu.
-sundáš víčko, vytáheš pružinu (kape z ní olej). Trubička útlumu spadne dolů.
- vidlici otočíš a nad neckama vylíješ a vypumpuješ olej (taháš trubičku útlumu tam a zpět dokud není všechemn olej venku).
Jestli chceš vidli rozebrat úplně, nic složitýho. Kdyžtak mi klidně brkni, poradím ti: 777 612 644.
Hodně zdaru!
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT
oplastovaný ještě řidítka, spodní kryt motoru a boky kolem nádrže
je takhle celá v černým hávu, i když ji nemáme dlouho, už stačila políbit příkop, když nějakej debil s autem nedal přednost a než ses postavil na nohy byl v prdeli..
ale nebylo to moc..už je to dobrý... :)
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT
právě jsem koupil XTčko, typ DJ02, motor J302E. Dle IT techničáku, bylo moto uvedeno do provozu 9/2001. Na tachomeru má 22000,-.
Dovolím si pár otázek na Vás, zkušené harcovníky.
Dá se nějak jednoduše, svépomocí, s jistou mírou pravěpodobnosti zjistit, kolik má moto reálně najeto? Jen upozorňuji, že nejsem manuálně nijak zdatný a mám jen minimální zkušenosti.
Jaké servisní úkony je třeba udělal, abych mohl s klidným svědomím podnikat cesty mimo ČR?
Jinak jsem z Ostravska. To jen pro úplnost, kdyby jste náhodou jeli kolem a chtěli se zastavit, pohovořit, poradit. :)
Díky za každý podnět.
Edit: Mám několikero manuálů, ovšem žádný pro DJ02. Neviděl někdo někde nějaký?
Nejlépe v en.
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT a yamaha TT
Stim poctem km ti muzu poradit akorat ze pokut mas puvodni potah na sedadle tak to moc najeto nema nejak ty potahy moc nevydrzi ale asi zalezi na tom jak a kde se natom jezdi, pak taky na rukojetech pokut sou puvodni.
Co se tyka tech manualu tak drtiva vetsina dilu a podobne sou stejny jako u starsich modelu
olej+filtry po 6000km
ventilove vule po 6000km
rozvodak tusim po 25 000km musel bych se kouknout do servisni knizky
jinak koukni sem http://www.webpark.cz/xt600/ a sem http://www.tt600r.xf.cz
wet dog píše: Nepovazuji se za zadneho odbornika pres XT zatim mam druhou ale spokojenost.
Stim poctem km ti muzu poradit akorat ze pokut mas puvodni potah na sedadle tak to moc najeto nema nejak ty potahy moc nevydrzi ale asi zalezi na tom jak a kde se natom jezdi, pak taky na rukojetech pokut sou puvodni.
Co se tyka tech manualu tak drtiva vetsina dilu a podobne sou stejny jako u starsich modelu
olej+filtry po 6000km
ventilove vule po 6000km
rozvodak tusim po 25 000km musel bych se kouknout do servisni knizky
jinak koukni sem http://www.webpark.cz/xt600/ a sem http://www.tt600r.xf.cz [/quote]
ja mam originalni potah na XT a mam najeto 78000km , sedacku mam jak novou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT a yamaha TT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 | Muluri | 15 | 8.1.2024 v 11:17 Muluri |
Liberec Motocentrum Kurt Lindner - ... [1, 2] Yamaha XT 600 E | Fichtlař20 | 34 | 19.12.2023 v 16:30 kokokokoko |
Seřízení ventilů yamaha xt 600E Yamaha XT 600 E | Uhla | 14 | 27.11.2023 v 12:19 Slávek-TDM |
Nový výfuk gpr XT 600 E Yamaha XT 600 E | skodas1 | 1 | 27.6.2023 v 21:40 Kohlstein |
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R | pospa5 | 18 | 14.6.2023 v 20:11 tucnak66 |