globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Princip vyvažování ( ruční vyvažovačka )
 
18.6.2009 v 11:47
Čusste, mohl by mi někdo plsss vysvětlit, jak se vyvažuje pneu na ruční vyvažovačce(2 podpěry-osa)? Díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Princip vyvažování ( ruční vyvažovačka )

18.6.2009 v 12:10 | Nahoru | #1

racek>Esli si chodil na zakladku tak ti to musi byt jasny i bez vysvetlovani, jenom se trochu zamyslet



ASI tak

Do kola dáš tyč zajistíš posadíš na ložiska a pak kolo pustíš jak se ti otočí dolů tak dáš do protivky závaží (z počátku budeš zkoušet kolik gramů,časem podle rychlosti otáčení poznáš kolik grmů to chce) no a vyvážené kolo poznáš tak že se ti v jakékoliv poloze se kolo ani nehne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Princip vyvažování ( ruční vyvažovačka )

18.6.2009 v 12:13 | Nahoru | #2
motokuba> Aha díky. Já v tom hledal něco složitého

Naposledy editováno 18.06.2009 12:13:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Princip vyvažování ( ruční vyvažovačka )

18.6.2009 v 16:17 | Nahoru | #3

motokuba>racek>Esli si chodil na zakladku tak ti to musi byt jasny i bez vysvetlovani, jenom se trochu zamyslet

ASI tak

Do kola dáš tyč zajistíš posadíš na ložiska a pak kolo pustíš jak se ti otočí dolů tak dáš do protivky závaží (z počátku budeš zkoušet kolik gramů,časem podle rychlosti otáčení poznáš kolik grmů to chce) no a vyvážené kolo poznáš tak že se ti v jakékoliv poloze se kolo ani nehne



Ono to tak jednoduchý zase není. Takhle popsaný vyvažování je takový poloviční. Myslím (všichni víme, co znamená myslet ), že se tomu říká statické vyvážení. Jako základ dobrý, ale vcelku k ničemu. Důležité je vyvážení dynamické. Dynamicky nevyvážený kolo poznáš tak, že po roztočení, je potřeba vyšší rychlost, dochází k překlápění kola do stran. U statického nevyvážení je pohyb kolmý na osu kola.
Asi tak bych to viděl ty motokubo jeden .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist