1 reakcí na tento příspěvek Ventily
ted nevim jiste jak to je tusim pri pridani jsou to kruhy a pri ubrani kdyz zakouri sou to gufera
1 reakcí na tento příspěvek Ventily
U takoveho Dnepra serizuji ventily skoro po kazde delsi vyjizdce
1 reakcí na tento příspěvek Ventily
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventily
Deadman>Kdyz budes jezdit s malyma vulema (za tepla vule zmizej uplne a ventily nebudou dovirat), pak je podpaleni nevyhnutelny. Na serizeni fakt nic neni, nauc se to.
U takoveho Dnepra serizuji ventily skoro po kazde delsi vyjizdce
Dotaz z pléna.... nechápu jak je možný, že když se mi motor hodně zahřeje, tak slyším cvakat výfukový ventily a přitom u studenýho nebo jemně zahřítýho nic? Podotýkám, že je mám seštelovaný na jaře a pak po 2000 km ještě kontolovaný a vůle sou přesný. Jde o moji CBF250.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventily
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventily
Camča_v>Mike70> Existují dva pohledy na věc: Jeden je takovej,že za tepla se dříky natáhnou a vůle se zmenší. Druhej zas takovej,že se neroztahují jen ventilový dříky,nýbrž i ostatní díly,jako hlava samotná atp. a vůle se naopak zvětšuje. Docela dost ostře jsme tu už o tom diskutovali kdysi a asi fakt záleží na konstrukci motoru a na použitých materiálech. Tož tak
Mně připadá, že dokud byly vůle na vyfukových ventilech menší než výrobcem předepsané (naměřil sem 0,9 a 0,10 namísto 0,15), tak byl zahřátý motor tišší. Teď, když sou 0,15 tak je někdy slyším fest. Nejdřív sme myslel, že to je rozvoďák, ale z tý strany motoru je ticho a jde to přesně od přední části válce, kde je výfuk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventily
A.R.E.S.E.K>Jo diky moc, ja alespon zkusim sehnat merky abych zjistil vule ale pak nevim jak se to to dela s temi podlozkami , oni se proste dobrusuji presne na miru ?
Bud je prohazujes mezi sebou a nebo na magneticke brusce
Spieke>A.R.E.S.E.K>Jo diky moc, ja alespon zkusim sehnat merky abych zjistil vule ale pak nevim jak se to to dela s temi podlozkami , oni se proste dobrusuji presne na miru ?
Bud je prohazujes mezi sebou a nebo na magneticke brusce
Tak to bude zajimavy pac ja takovou masinu nemam, ale tak nastesti by se to nejak dalo snad zaridit u otce v praci
Mike70>Camča_v>Mike70> Existují dva pohledy na věc: Jeden je takovej,že za tepla se dříky natáhnou a vůle se zmenší. Druhej zas takovej,že se neroztahují jen ventilový dříky,nýbrž i ostatní díly,jako hlava samotná atp. a vůle se naopak zvětšuje. Docela dost ostře jsme tu už o tom diskutovali kdysi a asi fakt záleží na konstrukci motoru a na použitých materiálech. Tož tak
Mně připadá, že dokud byly vůle na vyfukových ventilech menší než výrobcem předepsané (naměřil sem 0,9 a 0,10 namísto 0,15), tak byl zahřátý motor tišší. Teď, když sou 0,15 tak je někdy slyším fest. Nejdřív sme myslel, že to je rozvoďák, ale z tý strany motoru je ticho a jde to přesně od přední části válce, kde je výfuk.
No tak to odpovídá tomu,že ti při menších vůlích za studena zmizely úplně za tepla,tím pádem to bylo tichý,ale zralý na podpálení
U OHV se vule s teplotou obvykle zvetsujou, tam se nastavuje nenulova vule, aby to nastartovalo i v mrazu. U OHC to byva vetsinou naopak. Hlavne jde o to, ze ventily se zahrivaj mnohem rychleji a chladnou pomaleji nez hlava, takze ta vule se behem provozu s teplotou vselijak meni.
1 reakcí na tento příspěvek Ventily
A co roztažnost rozvodových tyček u OHV? Ty se teplem zkracují,že se vůle zvětšuje? To asi ne,co?
(10.ks piva)a prijed.dame to do kupy.Jen si do toho nenechej hrabat nejakyma blbcama.cau.Franta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventily
Druha vec je ze u Dnepra slovo ventilova vule samo o sobe nema smysl bez uvedeni v jakem uhlu kliky. Zatimco u rejze je zadni strana vacky "rovna", +-0.01mm, u Dnepra je zadni strana vacky kriva a mezi horni uvrati a +45* je rozdil vic nez desetina, navic u kazdyho motoru jinak. Takze zatimco na jednom motoru muzu nastavit predepsany vule v horni uvrati podle navodu, na druhym motoru musim nastavovat vyfukovy ventily pri natocene klice o 60 stupnu za horni uvrat, aby mi nepodfukoval jeste dlouho pred otevrenim.
To nic nemeni na faktu, ze vyrobci rejzi nepredepisuji konkretni vule zbytecne, ale majitel by je mel poctive kontrolovat.
Naposledy editováno 22.06.2009 21:35:20
Potvrzuje mě to moji teorii, že při zahřátí zůstal díky absenci ventilové vůle pootevřenej ventil.
On Dněpr je kapitola sama pro sebe.... u rusa stejně člověk seřizuje ventily stejně každou chvilku
Jak jsi na tom s poruchovostí?? U mě,i když je po celkové repasy, celkem nic moc, je to r.v.1970. Tak jestli soudruzy něco za těch 20let vylepšili k lepšímu..
1 reakcí na tento příspěvek Ventily
S únikem oleje taky bojuju, všude nový gufera, okroužky a do tmelu.. stejně si olej někde najde cestu..
Ale je to Rus a u něj člověk spolehlivost japonců nehledá,má svý kouzlo a nádhernej zvuk..
Jo jestli řešíš hlučnost rozvodů, viděl jsem teď o víkendu v Polsku na burze zajímavou vychytávku. Oplastované ozubení..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou motorku na enduro Honda CRF 450R | XT_600 | 11 | 13.5.2024 v 09:08 Vlnič |
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R | Dzony321 | 14 | 25.3.2024 v 18:17 krokoš |
Yamaha yzf 450 nebo honda crf 450 Honda CRF 450R | Hrobnik2005 | 6 | 22.2.2024 v 15:00 assassin |
Špatný volnoběh CRF Honda CRF 450R | kenzian | 1 | 5.1.2024 v 18:46 assassin |
vule vrtulky na vodni pumpe Honda CRF 450R | tomikovic | 3 | 4.1.2024 v 20:29 tomikovic |