Téma: Přitahnutí př. tlumičů
 
14.6.2009 v 10:43
čau jak přitahnú př. usd tlumiče aby byly tvrdší včera sem byl na trati jsou dost mekky mam wr 125 mam se dotoho jako amater pouštět?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přitahnutí př. tlumičů

18.6.2009 v 10:12 | Nahoru | #1
Lukasisko> já to mám na les, na trati jsem na dorazy nešel nikdy, ale zase houby jedu..

Teď s podvozkem 450 EXC jsem coby nezávodník spokojenej dost, mohly by vidle chodit lehčeji a být citlivější v malý rychlosti na malý hrbolky, ale pod zátěží ve vyšších rychlostech fungujou moc dobře. Třeba brždění do zatáčky na hrbolech je teď pohoda, minulý GasGas s tlumičema "laděnýma" od Moto Hora mě vždycky pěkně pokopal. (mooc tvrdý kompresní ventil a naopak měkký odskokový - takže vidle šla málo do zdvihu a navíc se moc rychle vracela)

Ubral jsem ještě oproti sérii víc jak polovinu kompresních planžet a nastavení jak jsem psal. Plánuju ještě hustší olej Ohlins aby to dobře klouzalo a ubrat ještě nějakou planžetu a možná přidat nějaký do odskokovýho ventilu, ale je to dobrý i tak..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přitahnutí př. tlumičů

18.6.2009 v 10:24 | Nahoru | #2

Vespa>Lukasisko> já to mám na les, na trati jsem na dorazy nešel nikdy, ale zase houby jedu..

Teď s podvozkem 450 EXC jsem coby nezávodník spokojenej dost, mohly by vidle chodit lehčeji a být citlivější v malý rychlosti na malý hrbolky, ale pod zátěží ve vyšších rychlostech fungujou moc dobře. Třeba brždění do zatáčky na hrbolech je teď pohoda, minulý GasGas s tlumičema "laděnýma" od Moto Hora mě vždycky pěkně pokopal. (mooc tvrdý kompresní ventil a naopak měkký odskokový - takže vidle šla málo do zdvihu a navíc se moc rychle vracela)

Ubral jsem ještě oproti sérii víc jak polovinu kompresních planžet a nastavení jak jsem psal. Plánuju ještě hustší olej Ohlins aby to dobře klouzalo a ubrat ještě nějakou planžetu a možná přidat nějaký do odskokovýho ventilu, ale je to dobrý i tak..



to co popisuješ - malé rychlosti a malé hrbolky - tak to je věc co už se tu bohužel popisovala mockrát - velké tření u WP mezi šavlí v tvrdochromu a odflinknutých originálních futer s velkou vrstvou teflonu. Potvrdíš si to tak, že jednu rouru vytáhneš, opřeš ji o zem pod úhlem asi 45st, chytneš její konec a snažíš se ji pod tímhle úhlem stlačovat přičemž druhou rukou budeš ten předek "lámat" v místě kde zajíždí do sebe. I takhle exponovaný celek ti musí chodit o půl centimteru anič bys cítil že se zadírá. Pomůžou tři věci - seřadím je od 1 po 3, přičemž jednička je nejjednodušší, dvojka by měla obsahovat i jedničku a trojka obojí: 1. jiný olej - vezmi kapičku oleje mezi palec a ukazovák a tři je pod velkým tlakem o sebe - šuntový olej ti po třech-čtyřech takovýc "smycích" zmizí a ty prsty šudlíš nasucho. Já než pořídil Solvy, dával jsem olej Showa, který je sice drahý jako prase, ale fungoval. 2. Olej a jinačí futra - dají se sehnat už i futra s molykotem, ale tady jsem je ještě na krámě neviděl. Stačí zase teflon, ale hlavně od nějaké dobré firmy - třeba RaceTech. Už to tady taky proběhlo - WP řeší velkou vrstvou teflonu na futru výrobní nepřesnosti.... 3. olej + futra + pokovené šavle - v USA se dodávají trubky s nitridací. Dostaneš k nim jenom ten těsnící o-kroužek a botku použiješ ze staré. Ty nitridace jsou různé a liší se barvou - od čiré, přes zlatou až po černou. Je to dáno prvkem v povlaku, ale platí že tyhle povrchy mají až 6x lepší kluzné vlastnosti než ten orig. tvrdochrom. Apropo - trubky dělá i pan Faltus jako součást svých ladění.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist