globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Policejní stroje na autosalonu Brno 2009
 
7.6.2009 v 22:34
ahoj, dnes jsem viděl zblízka tu novou techniku, motorky za 700 000 kus, to bylo něco....ta 600ka má snad jen 50 kw a jede jen 200 km/h, ta dálniční 1300ka má 105 kw a jede prý asi 240-250.....obě dvě ty motoky se nedají naklonit o více než 45 stupnů,pak začnou dřít kufříkama a padacím rámem o zem!teda hlavně kufříkama! takže v zatáčkovitým terénu nemají asi moc šanci.....
Byl tam dokonce i ten slavný Passat, asi 220 Kw a maximálku udávali 290 km/h-to snad není možný!!! Passat rychlý jak Ferarri,lol, přitom aerodynamické prvky žádné...křídla spojlery žádné,vysoko nad zemí a digestoř jsme tayk neviděl....nechápu jak s tím motorem by z toho mohli dostat 290 při té tíze...no budiž,na většinu aut to v Čr stačí...podle mě může jet tak 250,max 260 a je rád....že nevzlétne sranda musí být přes horizonty
PS: dejte vědět až ho někdo uvidíte jet 290:)))) myslím že to jsou holt ty budíyk od Wolkswagenu co ukatují vždy méně (u škodovky to stejný)lol
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

7.6.2009 v 22:41 | Nahoru | #1
taky někdo objevil ameriku

Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

7.6.2009 v 22:43 | Nahoru | #2
No ty ses mi odbornik. Dalsi kterej si mysli ze maj ty motorky na honeni se s motorkarema. A co se tech pasatu tyce tak ja bych se s nim teda nehonil. Staci to na vetsinu aut i motorek ktery v CR jezdej.

Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

7.6.2009 v 22:48 | Nahoru | #3
Byl jsem tam na Blatce a zaujalo me Pagani za 27 000 000kc. :)

2 reakcí na tento příspěvek Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

7.6.2009 v 22:49 | Nahoru | #4
stál tam u nich nějaké mladé borec v uniformě tak že se ho zeptám
"kolik to tak váží v té úpravě?"
"noooo.... já moc nevim...."
"zhruba...."
"no asi tak něco málo pod 100 kilo"
"to jako jenom samotná výbava?"
"ne, úplně celá motorka"
"to je nějaký divný, ne?"
"ne, vždyť ta mašina něco váží, navíc když jsou na ní ty věci té policejní verze...."
"no já právě myslím že je to nějak málo ale"
"já nevim, tak nějak nám to říkali"
kamoš akorát protočil oči a kousal se aby nevyprskl
tak jsem šel protože jsem viděl že to nemá cenu

Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

7.6.2009 v 22:51 | Nahoru | #5
a pán se probudil Ty motorky mají skutečne na monitorování provozu a různých akcí a k běžnému zastavování... s níkým se honit nebudou
Co se týká Pasátů, nevidím důvod proč by neměli jet 290 když nejsilnější Superb jede přes 250km/h

1 reakcí na tento příspěvek Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

7.6.2009 v 22:53 | Nahoru | #6
100kg to neváží ani motorka 125ccm ten byl hodně hotovej

Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

7.6.2009 v 22:54 | Nahoru | #7
Přesně stím pasátem by to mohlo bejt vostrý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

7.6.2009 v 23:02 | Nahoru | #8
Sob> asi neseděl v životě ani na kole
podle bílé košile dopravák, odhadem tak 24 let.
ale reklama výborná

pokud tam neska někdo byl, takové vychrtlé blonďák, něco jak javorské. byl tam ještě jeden mladé borec ale v modré košili, kolem 11. hodiny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

7.6.2009 v 23:09 | Nahoru | #9
memphis.unv> ještě že takový lidi jsou aspon se pořádně nasměješ

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

7.6.2009 v 23:13 | Nahoru | #10
Sob> nj, teď se tomu směješ, ale co když potkáš blbca s bločkem v ruce?
jinak zajimalo by mě, podle čeho ho tam vybrali připadal mně spiš jak "neškodný" děvče pro všechno

(reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

7.6.2009 v 23:18 | Nahoru | #11
memphis.unv> no s tím bločkem by to bylo horší ale co naděláš to tak bejvá ty co nic neví tak se k tomu nejvíc hlásí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

7.6.2009 v 23:23 | Nahoru | #12
memphis.unv> nějakej trouba, kterej se hodí max. k tomu, aby stál u motorky:):)...věř mi, že by ti spousta jinejch fízlů motorkářu o tom řekla víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

7.6.2009 v 23:46 | Nahoru | #13
Ročís:)> já vím, to mně je jasný, řekl by něco lepšího aji policajt které v životě na mašině neseděl ani vzadu ale má trošku zdravýho rozumu. ale co mně nejde do hlavy, proč tam tali takovýho člověka

3 reakcí na tento příspěvek Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

7.6.2009 v 23:49 | Nahoru | #14
Máš sice pravdu, že Passaty maj 220kW (300 koní) ale s maximálkou jsi vedle.

Policejní Passaty mají Vmax 250 km/h kvůli elektronickému omezení (klasika němců) ale bez omezovače je Vmax 320 km/h.

Motor je řadový šestiválec o objemu 3,6 litru s přímím vstřikováním FSI a pohání všechny čtyři kola. R36 má dvojspojkovou převodovkou typu DSG s řazením pod volantem.

(reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

7.6.2009 v 23:55 | Nahoru | #15
Tafi.xXx> jestli to je jak řikáš tak doufám že ty omezovače nesundaj

2 reakcí na tento příspěvek Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

7.6.2009 v 23:55 | Nahoru | #16
no já jen, že kdybych jel na těch jejich motorkách, tak bych měl strach jestli projedu mezi 2 autama v koloně,abych nezadrhl o kufříky:)))jinak to že jede Pasat bez omezovače 320 je hezká pohádka možná to má na tachometru, ale to ej asi tak všechno,lol Jinak omezovat policejní auta na 250 mi nepřijde zrovna duchaplný, když jim to tak dobře jede (i 290 prý), to už jsou rychlejší než Porsche v Německu jen aby nevzlétly někde na horizontu Přece jen +-220 je už vzletová rychlost lehkých letadel

Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

7.6.2009 v 23:58 | Nahoru | #17
tak v tom tady začíná bejt zmatek

(reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

7.6.2009 v 23:59 | Nahoru | #18
memphis.unv> protože to bylo asi nejv. trdlo v okrese, kt. nemohli ani posadit do auta, tak ho prdli sem, kde nemá co zkazit

(reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

8.6.2009 v 00:00 | Nahoru | #19
alexandros777> třeba gallardo sice vyšší výkon a maximálku asi 330, ale je to opět omezovačem, protože Z 300 na 330 zrychluje podobně jak filcka na jedničku.
takže třeba by to tomu passatu trvalo několik kilometrů, než by se na těch 320 rozdéchal, ale nemožný to neni. a navíc to může byt opravdu maximálka jako krátkodobý maximum. 290 pojede na 100%

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

8.6.2009 v 00:02 | Nahoru | #20
alexandros777> jo s kuframa v koloně to stojí za h... to i sami říkaly... Koukám, že si asi nejel v autě přes 200km/h? nevidím důvod proč by to mělo vzlétat? Jel sem v Superbu po dálnici něcoi málo přes 250 (dle tacho) a nepřišlo mi to že by sme vzlétali to bylo na dálnici a pak s citroenem Saxo 220 a na to jak to je lehký auto, drželo jak přišitý... Tak proč by Pasat nemohl jet 290 ???

Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

8.6.2009 v 00:05 | Nahoru | #21
alexandros777> asi o aerodynamice moc nevíš, co? jinak bys nemohl plácat takovej nesmysl o spojlerech a křidýlkách.

1 reakcí na tento příspěvek Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

8.6.2009 v 00:06 | Nahoru | #22
Alexandros> Nebudu to dělat za tebe, ale pátrej a najdi si aerodinamický testy R36-tky. Když tomu nerozumíš, tak aspon nemel. .

Memphis> Abych byl přesnější. Oficiální vyjádření VW group je, že: "Maximální rychlost byla po německém způsobu stanovena omezovačem na 250 km/h. Avšak jeho motor je dimenzován až na 320 km/h."



EDIT> karf> si mě předběhl :D

Naposledy editováno 08.06.2009 00:06:59

Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

8.6.2009 v 00:34 | Nahoru | #23
Největší zbraň hluchavky je vysílačka a na dálnici se zas tak rychle zmizniut nedá aniž by si nepřivolal pomoc a navíc je rovinkaření na dálnici jen zbytečnej hazard, kterej žádné zážitky nepřinese. Předevčírem mi v malém náklonu při 130ti přeběhnul těsně před předním kolem zajíc a málem sem se posral a taková věc se může stát kdykoliv kdekoliv tak proč to na rovinkách zbytečně pokoušet...

Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

8.6.2009 v 07:08 | Nahoru | #24
Já neivm proč se tady handrkujete o tupý maximálce jeslti má o 30 km víc nebo míň Človělk by taky neřekl, že ta jejich stará felda jede 180km/h a ejhle, maj v tom jiný vstřikování, turbo taky jim to lítá Rozhodně bych mašinám neujížděl a už vůbec né passatu

Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

8.6.2009 v 08:44 | Nahoru | #25
Zajímavá debata . Vše o čem je tu řeč, máme na oddělení na dvoře. Lítat s tím Passatem je o hubu, radši lítám na FJR a ST, vlezu se s tím skoro všude a hlavně zodpovídám jen sám za sebe, takže když to při stíhačce nevyjde, nezmrzačím ještě někoho jiného, jen sám sebe. Takže když to přežiju, nemusím mít výčitky, že jsem někomu "vzal" tátu nebo maminu, protože tam máme i baby - ty teda Passata neřídí. Proto radši na motorce. Ale jinak někdo od nás už s tím jel přes 300km/h dle tacho, i o něco víc, nevím přesně, radarových snad 284km/h nebo 288km/h , přesně nevím, STčko co 1000ot. to 30km/h , točí max 9000ot. to samé u FJR, to je o malinko rychlejší a na 200km/h sprintuje rychleji. Jinak s Passtem nad 250km/h už je to hukot, doslova to tlačí vzduchový pytel před sebou a za autem to vytváří hnusné turbolence - takže bacha na motorce ! ! ! ! Jinak kamery vzadu i vepředu , krásný obraz se kterým se dá ještě dost pracovat v PC

Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

8.6.2009 v 08:59 | Nahoru | #26
To Sharis. Se vstřikováním a turbem u filcky to přeháníš. Slušně zajetá filcka dá 190km/h. Jezdil jsem s kolegem z hokny co měl služebáka 1.3 combi a jezdit s ním bylo peklo - dálnice 160-190. TeĎ mu dali fabii 1.9 TDI a jel jsem s ním jednou a už jsem odmítl. Posunul míru bezpečí na 180-220.
Jen tak mimochodem poldové ma ty elektronický omezovače odstraněný - jen se o tom nemluví.

Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

8.6.2009 v 09:05 | Nahoru | #27
Co to tu meleš o 45° náklonu motorky ? Můžeš mi teda vysvětlit, proč na STku 1300 chybí kus stupačky a jsou lehce prodřený místa na klínu pod motorem, ale na kufrech ani rámech nic ? (*)

Jinak bych některým stále rád sdělil, že to, že je to policejní a má to DVĚ kola NEZNAMENÁ, že to má něco společného s MOTORKÁŘI. To je pouze mediální bublina, a když už příjde na věc, tak pán policista si Vás velice rád změří, vyfotí, a tím to pro něj hasne a nebude za tak či tak stejný kačáky riskovat zdraví kvůli nějakýmu blbečkovi co neunese zodpovědnost za svý činy. Ale pořád to nebude "bič na motorkáře" ale policejní vozidlo, které skýtá jiných výhod narozdíl od automobilu.

* Pro rejpaly - ano, těchto náklonů a odření bylo dosaženo při školení na okruhu, ale to je ted vedlejší - ne kde, ale jak to jde naklopit.

Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

8.6.2009 v 09:30 | Nahoru | #28
Raisidlo77-přesně tak ST-má krásně odřený stupačky když to člověk umí a passat podle mě omezovač nemá a jede 290km/h, rozhodně nemá smysl ujíždět...

(reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

8.6.2009 v 09:57 | Nahoru | #29
memphis.unv> to máš těžký, oni tam k tomu stavěj školáky co ještě nedodělali a neuměj ani zapnout maják : ), aspoň mě to říkali : ).

(reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

8.6.2009 v 10:02 | Nahoru | #30

Tafi.xXx>Máš sice pravdu, že Passaty maj 220kW (300 koní) ale s maximálkou jsi vedle.

Policejní Passaty mají Vmax 250 km/h kvůli elektronickému omezení (klasika němců) ale bez omezovače je Vmax 320 km/h.

Motor je řadový šestiválec o objemu 3,6 litru s přímím vstřikováním FSI a pohání všechny čtyři kola. R36 má dvojspojkovou převodovkou typu DSG s řazením pod volantem.



320? trosku mimo ne? a ten sestivalec urcite neni radovej....
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist