Měl jsem pocit, že mi fazer nějak moc brzdí když nebrzdím ;) Když jsem ho tlačil do garáže, tak to šlo na můj vkus dost ztuha. Tak jsem sundal jeden třmen, vyndal desky a teď bych z toho rád dostal ty pístky, abych to vyčistil a rozhejbal. V manuálu píšou založit pístky na jedné straně kouskem dřeva a fouknou to třmenu kompresorem vzduch. Pístky na nezaložené straně by se měly vysunout. Dosti nejasný popis. Když tam dám to dřívko, bude překážet ve vysunutí. Taky tam píšou nepáčit pístky a nešahat na ty modrý zátky.
Máte s tím někdo zkušennost ?
Dík
1 reakcí na tento příspěvek Rozborka třmenů FZS600
a nebozkusit ten kompresor
jeden mě nešel na autě ten byl jak přivařenej , ale 2,5litr benzín si s tim poradil , jen ta spotřeba , ten jsem zkoušel kompresorm aby se opřel o dřevěnou dsku a to byla rana jak z děla, tak dávej bacha , u motorky to jde většinou dobře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozborka třmenů FZS600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozborka třmenů FZS600
1 reakcí na tento příspěvek Rozborka třmenů FZS600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozborka třmenů FZS600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozborka třmenů FZS600
napouštět od odvzdšňmováku , vobrovskou stříkačku, nebo něco podobnýho, nebo metodou propojených nádob