1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Bubrak ZX10R>Koukam, ze se bavite o karach, zitra si jedu pro Pontiac Firebird 5.7 V8, 6sp manual, tak pak taky reknu co a jak.
Tobe se asi v Moste musel libit ten "nas" Charger SRT8 ze jo?
Dawe02>Bubrak ZX10R>Koukam, ze se bavite o karach, zitra si jedu pro Pontiac Firebird 5.7 V8, 6sp manual, tak pak taky reknu co a jak.
Tobe se asi v Moste musel libit ten "nas" Charger SRT8 ze jo?
Myslim, ze sem si ho vsimnul, peknej. Na toho Puntu ale cekam uz od lonskyho unora (delala se komplet renovace).
assassin>oxygen>hluska>oxygen: Cauves. Chtel bych se te na neco zeptat, vim ze to je mimo tema. Ale je velkej rozdil mezi K6 a K4?? K6 jsem zatim bohuzel nemel moznost vyzkouset. Diky
malinkej rozdíl je ve výkonu a hmotnosti, větší už ve velikosti,, posezu víc nakrátko a tj. v ovladatelnosti až hravosti u K5/6...
jo a ty řeči o tom, jak se to některejm samo zvedá až nahoru od dvojky vejš - tomu moc nevěřte, to jen ten můj Husaberg to dokáže i na 3 (ale dost hustě zpřevodovanej)
tak tak, nekteri maji "velky voci" a pod pojmem ze se to zveda plynem i na trojaka si predstavuji znervozneni riditek pri akceleraci... TL jako povestne wheelie machine se plynem do svice nezvedne ani na dvojaka a to ani s vyrazne kratsim prevodem...
presne tak na dvojku pres spojku a to toho ma plny brejle a jak rikam to mam ve predu mensi kolecko
oxygen>hluska>oxygen: Cauves. Chtel bych se te na neco zeptat, vim ze to je mimo tema. Ale je velkej rozdil mezi K6 a K4?? K6 jsem zatim bohuzel nemel moznost vyzkouset. Diky
malinkej rozdíl je ve výkonu a hmotnosti, větší už ve velikosti,, posezu víc nakrátko a tj. v ovladatelnosti až hravosti u K5/6...
jo a ty řeči o tom, jak se to některejm samo zvedá až nahoru od dvojky vejš - tomu moc nevěřte, to jen ten můj Husaberg to dokáže i na 3 (ale dost hustě zpřevodovanej)
PS: a ještě Korychovy K4ky, tak ty se samy zvedaj snad i na 6ku - njn, rozeta velikosti rodinný pizzy
Me prave zajimal motor, jestli je v nich nejakej velkej rozdil. Jinak podvozek s mejma zkusenostma asi stejne moc nepoznam a velikostne mi K4 prave vyhovuje.
PS: A za 2 plynem tu moji K4 nezvednu ani nahodou, maximalne pres nejakej horizont. Ale mozna neco delam spatne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Bubrak ZX10R>lubos69>No na pořádnej zátah se mi docela pozdává moje ZZR 1400
Co ty na to Bubráku???
Mám jí lehčí 29,5 kg bez origo výfuků a JEDE !!!
To samozrejme schvaluju, prijed s tim na sprinty!
To je bohužel nanic, vážím 128 kg a to je handicap
jedině by jsi si musel na to sednou ty a pak vyprávět
1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
Naposledy editováno 09.06.2009 07:52:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Tycho>Kdyz uz jste u toho zvedani, tak K1 plynem na 1 v 3,5 tis ot. a na 2 v 7 tis . Mam o zub mensi kolecko.
tak to uz neni K1 brachovo K2 de v serii ve 4tis za plynem na 1 (ne vyplachem), na 2 to nekdy zkusim, ZX mi de za plynem v 5.5+, ale stejne to zvedam spojkou to je lepsi, jinak ve 4tis ji taky zvednu za plynem, kdyz pomuzu rukama a sednu dozadu
lubos69>Bubrak ZX10R>lubos69>No na pořádnej zátah se mi docela pozdává moje ZZR 1400
Co ty na to Bubráku???
Mám jí lehčí 29,5 kg bez origo výfuků a JEDE !!!
To samozrejme schvaluju, prijed s tim na sprinty!
To je bohužel nanic, vážím 128 kg a to je handicap
jedině by jsi si musel na to sednou ty a pak vyprávět
No muzeme se domluvit, ZZR jsem jeste neridil.
1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
GRASSEL>K1 se zvedá uncul rukum sahom a v pohodě si mul turkam nahul vyhul.
Nahul vyhul uz to nehul.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Bubrak ZX10R>Tycho>Kdyz uz jste u toho zvedani, tak K1 plynem na 1 v 3,5 tis ot. a na 2 v 7 tis . Mam o zub mensi kolecko.
tak to uz neni K1 brachovo K2 de v serii ve 4tis za plynem na 1 (ne vyplachem), na 2 to nekdy zkusim, ZX mi de za plynem v 5.5+, ale stejne to zvedam spojkou to je lepsi, jinak ve 4tis ji taky zvednu za plynem, kdyz pomuzu rukama a sednu dozadu
to zvolani "jde na dvojku na zadni" je spis nez o moto o ridicovi... kdo umi po zadnim to zvedne, kdo pokousi hopskoky tak ne... i malej rozdil v prenaseni vahy ve spravnej cas dela ten rozhodujici rozdil...
takze kdyz ty dokazes zvednout zx10 ve 200 na trojaka.. tak dost mozna vetsine ostatnich by se to nepodarilo ani na 2ku...
pozoruju to u sebe u prvnich pokusu sem byl rad kdyz sem enduro zvedl na jedna plynem, pres spojku mi to neslo vubec, ted uz to dokazu spojkou na trojku... proste ty natrenovane "grify" delaji hodne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
GRASSEL>Bubrak ZX10R> ty si mul rukum kundum kundulum
ty si se pri tom padu asi nakonec do ty hlavy prastil
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
assassin>Bubrak ZX10R>Tycho>Kdyz uz jste u toho zvedani, tak K1 plynem na 1 v 3,5 tis ot. a na 2 v 7 tis . Mam o zub mensi kolecko.
tak to uz neni K1 brachovo K2 de v serii ve 4tis za plynem na 1 (ne vyplachem), na 2 to nekdy zkusim, ZX mi de za plynem v 5.5+, ale stejne to zvedam spojkou to je lepsi, jinak ve 4tis ji taky zvednu za plynem, kdyz pomuzu rukama a sednu dozadu
to zvolani "jde na dvojku na zadni" je spis nez o moto o ridicovi... kdo umi po zadnim to zvedne, kdo pokousi hopskoky tak ne... i malej rozdil v prenaseni vahy ve spravnej cas dela ten rozhodujici rozdil...
takze kdyz ty dokazes zvednout zx10 ve 200 na trojaka.. tak dost mozna vetsine ostatnich by se to nepodarilo ani na 2ku...
pozoruju to u sebe u prvnich pokusu sem byl rad kdyz sem enduro zvedl na jedna plynem, pres spojku mi to neslo vubec, ted uz to dokazu spojkou na trojku... proste ty natrenovane "grify" delaji hodne...
Jo vsechno si napsal jak to je. Proto je treba i dodat zpusob zvedani, esli vyplachem, za plynem, kde clovek sedi, kolik ma benalu, kolik vzduchu v gumach atd atd.
Krom teda tech 200 na trojaka, to bylo jen prizvednuti, kolo bylo ve vzduchu mozna 20cm, ale slo o to, ze se to zvedlo z mirneho kopce po prerazeni na 3, bez spojky, je to tudiz asi trochu jako vyplach, ale stejne mi to prislo solidni (v SH tunelu dolu na Smichov), navic zalehlej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
assassin>GRASSEL>Bubrak ZX10R> ty si mul rukum kundum kundulum
ty si se pri tom padu asi nakonec do ty hlavy prastil
Vždyť psal že vzal hlavou několik patníků
Bubrak ZX10R>assassin>Bubrak ZX10R>Tycho>Kdyz uz jste u toho zvedani, tak K1 plynem na 1 v 3,5 tis ot. a na 2 v 7 tis . Mam o zub mensi kolecko.
tak to uz neni K1 brachovo K2 de v serii ve 4tis za plynem na 1 (ne vyplachem), na 2 to nekdy zkusim, ZX mi de za plynem v 5.5+, ale stejne to zvedam spojkou to je lepsi, jinak ve 4tis ji taky zvednu za plynem, kdyz pomuzu rukama a sednu dozadu
to zvolani "jde na dvojku na zadni" je spis nez o moto o ridicovi... kdo umi po zadnim to zvedne, kdo pokousi hopskoky tak ne... i malej rozdil v prenaseni vahy ve spravnej cas dela ten rozhodujici rozdil...
takze kdyz ty dokazes zvednout zx10 ve 200 na trojaka.. tak dost mozna vetsine ostatnich by se to nepodarilo ani na 2ku...
pozoruju to u sebe u prvnich pokusu sem byl rad kdyz sem enduro zvedl na jedna plynem, pres spojku mi to neslo vubec, ted uz to dokazu spojkou na trojku... proste ty natrenovane "grify" delaji hodne...
Jo vsechno si napsal jak to je. Proto je treba i dodat zpusob zvedani, esli vyplachem, za plynem, kde clovek sedi, kolik ma benalu, kolik vzduchu v gumach atd atd.
Krom teda tech 200 na trojaka, to bylo jen prizvednuti, kolo bylo ve vzduchu mozna 20cm, ale slo o to, ze se to zvedlo z mirneho kopce po prerazeni na 3, bez spojky, je to tudiz asi trochu jako vyplach, ale stejne mi to prislo solidni (v SH tunelu dolu na Smichov), navic zalehlej.
noo ja to cetl... to uz je na me moc.. me nejak prijde ten povrch ve strahci porad jako necim politej, zamastenej... a ja se klido rozjedu na velkou rychlost.. ale tak nejak potrebuju vedet ze v pripade potreby budu moct brzdit... a na tom povrchu co tam je bych se asi ostre na brzdy nepoustel... ale treba je to jen dojem.... navic sem tam nikdy nejel v dobe kdy je malej provoz... a kdyz tam jsou auta tak predemnou podivne klickujou... ono pri prujezdu TL to vypada jako kdyz se ten tunel bori... takze se mezi autama moc zavodit neda:)
2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
Ja mam zkusenost takovou, ze SRAD se seriovym prevodem nesel na zada na dvojku plynem ani nahodou, ale prevod 15/45 radikalne zmenil situaci a dokonce mi nedelallo potize radit na zadech za tri...a to je co rict na to jaka jsem lamka.
Jinak K6 naprevodovana na 16/45 je bestie nejvetsi.
Dvojka na fulgas vystreli nahoru jak penis 16 leteho kloucka sledujiciho Baywatch a i na trojku se to nekde v 11 tisich zacne zvedat az je cloveku na bliti, ponevadz se to neda poradne ridit...
1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
Dawe02>Kluci zase takove to kecaci tema co?
Ja mam zkusenost takovou, ze SRAD se seriovym prevodem nesel na zada na dvojku plynem ani nahodou, ale prevod 15/45 radikalne zmenil situaci a dokonce mi nedelallo potize radit na zadech za tri...a to je co rict na to jaka jsem lamka.
Jinak K6 naprevodovana na 16/45 je bestie nejvetsi.
Dvojka na fulgas vystreli nahoru jak penis 16 leteho kloucka sledujiciho Baywatch a i na trojku se to nekde v 11 tisich zacne zvedat az je cloveku na bliti, ponevadz se to neda poradne ridit...
BTW co tam mas za tlumic rizeni? origo jen zase s hustejsim olejem? a to tam lejes co nakej do vidli 20W nebo nakou zbesilost ala m2t?
prevody umi moc, momentalne mam -1/+1 a stejne bych to jeste zkratil po okrekach nedam vic jak 4ku.. 6ka je jen dalnicni rychlobeh:) uvidime...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Bubrak ZX10R>Dawe02: SRAD byl znamej jako prvni motka, ktera de na zadni za plynem v serii, na 1 kolem 10tis jednoho sem kdysi kupoval a timhle testem neprosel tak sem ho vratil
hele me prijde ze se to blbe zkousi... jakoze natocis full gas a cekas kdy se to zvedne? ono strikacka SRADu a TL tohle nema moc rada.. je tam klapka primo ovladana a pak uz nic.. kdyz otevres hned fullgas tak to ochudis a nejede to, jede to lip kdyz plynule pridavas s tim jak se motor roztaci... stejne jako prime karbecy na ostrych kroskach a starejch okruhovkach...
me z tehle stroju prislo ze regulerne plynem na zadni jde az K1 gsxr1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Ale pozor, na jednicku SRAD na zada plynem jde i se seriovym prevodem, jen musi clovek sedet trosku vzadu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Dawe02>assassin> Seriovy tlumic filled by M2T
Ale pozor, na jednicku SRAD na zada plynem jde i se seriovym prevodem, jen musi clovek sedet trosku vzadu.
jasny jasny, nejvic "racing" tuhost:)
jo jak rikam prenos vahy dela hodne, seriove tele nejde plynem ani na 2 a znam cloveka co to dokaze na trojaka... ale tak nejak divne se zhoupne ve stupackach....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
assassin>Dawe02>assassin> Seriovy tlumic filled by M2T
Ale pozor, na jednicku SRAD na zada plynem jde i se seriovym prevodem, jen musi clovek sedet trosku vzadu.
jasny jasny, nejvic "racing" tuhost:)
jo jak rikam prenos vahy dela hodne, seriove tele nejde plynem ani na 2 a znam cloveka co to dokaze na trojaka... ale tak nejak divne se zhoupne ve stupackach....
Ja na ZX9 poznal rozdil kdyz sem mel pulku nadrze a pak vzal plnou. Slo to proste malinko hur. A to mas 5kg.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Dawe02> K6 naprevodovana na 16/45 je bestie nejvetsi
hele a jakej převod je na ní v sérii? vepředu jsem dával myslim taky 16ku (za 17ku), ale vzadu je origo co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Bubrak ZX10R>assassin>Bubrak ZX10R>Tycho>Kdyz uz jste u toho zvedani, tak K1 plynem na 1 v 3,5 tis ot. a na 2 v 7 tis . Mam o zub mensi kolecko.
tak to uz neni K1 brachovo K2 de v serii ve 4tis za plynem na 1 (ne vyplachem), na 2 to nekdy zkusim, ZX mi de za plynem v 5.5+, ale stejne to zvedam spojkou to je lepsi, jinak ve 4tis ji taky zvednu za plynem, kdyz pomuzu rukama a sednu dozadu
to zvolani "jde na dvojku na zadni" je spis nez o moto o ridicovi... kdo umi po zadnim to zvedne, kdo pokousi hopskoky tak ne... i malej rozdil v prenaseni vahy ve spravnej cas dela ten rozhodujici rozdil...
takze kdyz ty dokazes zvednout zx10 ve 200 na trojaka.. tak dost mozna vetsine ostatnich by se to nepodarilo ani na 2ku...
pozoruju to u sebe u prvnich pokusu sem byl rad kdyz sem enduro zvedl na jedna plynem, pres spojku mi to neslo vubec, ted uz to dokazu spojkou na trojku... proste ty natrenovane "grify" delaji hodne...
Jo vsechno si napsal jak to je. Proto je treba i dodat zpusob zvedani, esli vyplachem, za plynem, kde clovek sedi, kolik ma benalu, kolik vzduchu v gumach atd atd.
Krom teda tech 200 na trojaka, to bylo jen prizvednuti, kolo bylo ve vzduchu mozna 20cm, ale slo o to, ze se to zvedlo z mirneho kopce po prerazeni na 3, bez spojky, je to tudiz asi trochu jako vyplach, ale stejne mi to prislo solidni (v SH tunelu dolu na Smichov), navic zalehlej.
Ja to teda o dost radsi zvedam plynem nez spojkou,tu jeste nemam tolik zmaklou. Ted jsem si dal za cil, naucit se zvedat za 2 spojkou a potom pride na radu razeni,teda aspon doufam.. jinak jednicku uz dam celkem v klidu do omezovace, ale zaradit se proste bojim,tak to necham az na konec
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35614 | Dnes v 09:56 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |