globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakýho nejdivočejšího litra?
1.6.2009 v 14:28
Cau zajimalo by me jaka litrova (nebo Busa apod) ma nejdivocejsi prubeh vykonu.Jde mi o to aby se motorka zvedala plynem a byla divoka,tahala za ruce.Jezdil jsem na R1 04,05 a prisla mi moc linerni a hodna.Diky moc!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

8.6.2009 v 15:35 | Nahoru | #301

Bubrak ZX10R>Koukam, ze se bavite o karach, zitra si jedu pro Pontiac Firebird 5.7 V8, 6sp manual, tak pak taky reknu co a jak.


Tobe se asi v Moste musel libit ten "nas" Charger SRT8 ze jo?

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

8.6.2009 v 16:35 | Nahoru | #302

Dawe02>Bubrak ZX10R>Koukam, ze se bavite o karach, zitra si jedu pro Pontiac Firebird 5.7 V8, 6sp manual, tak pak taky reknu co a jak.
Tobe se asi v Moste musel libit ten "nas" Charger SRT8 ze jo?



Myslim, ze sem si ho vsimnul, peknej. Na toho Puntu ale cekam uz od lonskyho unora (delala se komplet renovace).

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

8.6.2009 v 18:22 | Nahoru | #303

assassin>oxygen>hluska>oxygen: Cauves. Chtel bych se te na neco zeptat, vim ze to je mimo tema. Ale je velkej rozdil mezi K6 a K4?? K6 jsem zatim bohuzel nemel moznost vyzkouset. Diky

malinkej rozdíl je ve výkonu a hmotnosti, větší už ve velikosti,, posezu víc nakrátko a tj. v ovladatelnosti až hravosti u K5/6...
jo a ty řeči o tom, jak se to některejm samo zvedá až nahoru od dvojky vejš - tomu moc nevěřte, to jen ten můj Husaberg to dokáže i na 3 (ale dost hustě zpřevodovanej)

tak tak, nekteri maji "velky voci" a pod pojmem ze se to zveda plynem i na trojaka si predstavuji znervozneni riditek pri akceleraci... TL jako povestne wheelie machine se plynem do svice nezvedne ani na dvojaka a to ani s vyrazne kratsim prevodem...


presne tak na dvojku pres spojku a to toho ma plny brejle a jak rikam to mam ve predu mensi kolecko

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

8.6.2009 v 18:22 | Nahoru | #304

oxygen>hluska>oxygen: Cauves. Chtel bych se te na neco zeptat, vim ze to je mimo tema. Ale je velkej rozdil mezi K6 a K4?? K6 jsem zatim bohuzel nemel moznost vyzkouset. Diky

malinkej rozdíl je ve výkonu a hmotnosti, větší už ve velikosti,, posezu víc nakrátko a tj. v ovladatelnosti až hravosti u K5/6...
jo a ty řeči o tom, jak se to některejm samo zvedá až nahoru od dvojky vejš - tomu moc nevěřte, to jen ten můj Husaberg to dokáže i na 3 (ale dost hustě zpřevodovanej)

PS: a ještě Korychovy K4ky, tak ty se samy zvedaj snad i na 6ku - njn, rozeta velikosti rodinný pizzy



Me prave zajimal motor, jestli je v nich nejakej velkej rozdil. Jinak podvozek s mejma zkusenostma asi stejne moc nepoznam a velikostne mi K4 prave vyhovuje.

PS: A za 2 plynem tu moji K4 nezvednu ani nahodou, maximalne pres nejakej horizont. Ale mozna neco delam spatne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

8.6.2009 v 20:33 | Nahoru | #305

Bubrak ZX10R>lubos69>No na pořádnej zátah se mi docela pozdává moje ZZR 1400

Co ty na to Bubráku???

Mám jí lehčí 29,5 kg bez origo výfuků a JEDE !!!

To samozrejme schvaluju, prijed s tim na sprinty!



To je bohužel nanic, vážím 128 kg a to je handicap

jedině by jsi si musel na to sednou ty a pak vyprávět

Jakýho nejdivočejšího litra?

8.6.2009 v 22:09 | Nahoru | #306
Kup litr Ferneta a uvidíš jak to s tebou bude cvičit

1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 07:52 | Nahoru | #307
Kdyz uz jste u toho zvedani, tak K1 plynem na 1 v 3,5 tis ot. a na 2 v 7 tis . Mam o zub mensi kolecko.

Naposledy editováno 09.06.2009 07:52:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 10:01 | Nahoru | #308

Tycho>Kdyz uz jste u toho zvedani, tak K1 plynem na 1 v 3,5 tis ot. a na 2 v 7 tis . Mam o zub mensi kolecko.



tak to uz neni K1 brachovo K2 de v serii ve 4tis za plynem na 1 (ne vyplachem), na 2 to nekdy zkusim, ZX mi de za plynem v 5.5+, ale stejne to zvedam spojkou to je lepsi, jinak ve 4tis ji taky zvednu za plynem, kdyz pomuzu rukama a sednu dozadu

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 10:02 | Nahoru | #309

lubos69>Bubrak ZX10R>lubos69>No na pořádnej zátah se mi docela pozdává moje ZZR 1400

Co ty na to Bubráku???

Mám jí lehčí 29,5 kg bez origo výfuků a JEDE !!!

To samozrejme schvaluju, prijed s tim na sprinty!

To je bohužel nanic, vážím 128 kg a to je handicap

jedině by jsi si musel na to sednou ty a pak vyprávět



No muzeme se domluvit, ZZR jsem jeste neridil.

1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 10:07 | Nahoru | #310
K1 se zvedá uncul rukum sahom a v pohodě si mul turkam nahul vyhul.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 10:09 | Nahoru | #311

GRASSEL>K1 se zvedá uncul rukum sahom a v pohodě si mul turkam nahul vyhul.



Nahul vyhul uz to nehul.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 10:12 | Nahoru | #312
Bubrak ZX10R> ty si mul rukum kundum kundulum

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 10:29 | Nahoru | #313

Bubrak ZX10R>Tycho>Kdyz uz jste u toho zvedani, tak K1 plynem na 1 v 3,5 tis ot. a na 2 v 7 tis . Mam o zub mensi kolecko.

tak to uz neni K1 brachovo K2 de v serii ve 4tis za plynem na 1 (ne vyplachem), na 2 to nekdy zkusim, ZX mi de za plynem v 5.5+, ale stejne to zvedam spojkou to je lepsi, jinak ve 4tis ji taky zvednu za plynem, kdyz pomuzu rukama a sednu dozadu



to zvolani "jde na dvojku na zadni" je spis nez o moto o ridicovi... kdo umi po zadnim to zvedne, kdo pokousi hopskoky tak ne... i malej rozdil v prenaseni vahy ve spravnej cas dela ten rozhodujici rozdil...

takze kdyz ty dokazes zvednout zx10 ve 200 na trojaka.. tak dost mozna vetsine ostatnich by se to nepodarilo ani na 2ku...

pozoruju to u sebe u prvnich pokusu sem byl rad kdyz sem enduro zvedl na jedna plynem, pres spojku mi to neslo vubec, ted uz to dokazu spojkou na trojku... proste ty natrenovane "grify" delaji hodne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 10:30 | Nahoru | #314

GRASSEL>Bubrak ZX10R> ty si mul rukum kundum kundulum



ty si se pri tom padu asi nakonec do ty hlavy prastil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 10:48 | Nahoru | #315

assassin>Bubrak ZX10R>Tycho>Kdyz uz jste u toho zvedani, tak K1 plynem na 1 v 3,5 tis ot. a na 2 v 7 tis . Mam o zub mensi kolecko.

tak to uz neni K1 brachovo K2 de v serii ve 4tis za plynem na 1 (ne vyplachem), na 2 to nekdy zkusim, ZX mi de za plynem v 5.5+, ale stejne to zvedam spojkou to je lepsi, jinak ve 4tis ji taky zvednu za plynem, kdyz pomuzu rukama a sednu dozadu

to zvolani "jde na dvojku na zadni" je spis nez o moto o ridicovi... kdo umi po zadnim to zvedne, kdo pokousi hopskoky tak ne... i malej rozdil v prenaseni vahy ve spravnej cas dela ten rozhodujici rozdil...

takze kdyz ty dokazes zvednout zx10 ve 200 na trojaka.. tak dost mozna vetsine ostatnich by se to nepodarilo ani na 2ku...

pozoruju to u sebe u prvnich pokusu sem byl rad kdyz sem enduro zvedl na jedna plynem, pres spojku mi to neslo vubec, ted uz to dokazu spojkou na trojku... proste ty natrenovane "grify" delaji hodne...



Jo vsechno si napsal jak to je. Proto je treba i dodat zpusob zvedani, esli vyplachem, za plynem, kde clovek sedi, kolik ma benalu, kolik vzduchu v gumach atd atd.

Krom teda tech 200 na trojaka, to bylo jen prizvednuti, kolo bylo ve vzduchu mozna 20cm, ale slo o to, ze se to zvedlo z mirneho kopce po prerazeni na 3, bez spojky, je to tudiz asi trochu jako vyplach, ale stejne mi to prislo solidni (v SH tunelu dolu na Smichov), navic zalehlej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 11:02 | Nahoru | #316

assassin>GRASSEL>Bubrak ZX10R> ty si mul rukum kundum kundulum

ty si se pri tom padu asi nakonec do ty hlavy prastil



Vždyť psal že vzal hlavou několik patníků

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 11:05 | Nahoru | #317
David_ZX-10R> ne jenom jeden a ten si cul ram kam jistrmí hasá pičul.

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 11:18 | Nahoru | #318

Bubrak ZX10R>assassin>Bubrak ZX10R>Tycho>Kdyz uz jste u toho zvedani, tak K1 plynem na 1 v 3,5 tis ot. a na 2 v 7 tis . Mam o zub mensi kolecko.

tak to uz neni K1 brachovo K2 de v serii ve 4tis za plynem na 1 (ne vyplachem), na 2 to nekdy zkusim, ZX mi de za plynem v 5.5+, ale stejne to zvedam spojkou to je lepsi, jinak ve 4tis ji taky zvednu za plynem, kdyz pomuzu rukama a sednu dozadu

to zvolani "jde na dvojku na zadni" je spis nez o moto o ridicovi... kdo umi po zadnim to zvedne, kdo pokousi hopskoky tak ne... i malej rozdil v prenaseni vahy ve spravnej cas dela ten rozhodujici rozdil...

takze kdyz ty dokazes zvednout zx10 ve 200 na trojaka.. tak dost mozna vetsine ostatnich by se to nepodarilo ani na 2ku...

pozoruju to u sebe u prvnich pokusu sem byl rad kdyz sem enduro zvedl na jedna plynem, pres spojku mi to neslo vubec, ted uz to dokazu spojkou na trojku... proste ty natrenovane "grify" delaji hodne...

Jo vsechno si napsal jak to je. Proto je treba i dodat zpusob zvedani, esli vyplachem, za plynem, kde clovek sedi, kolik ma benalu, kolik vzduchu v gumach atd atd.

Krom teda tech 200 na trojaka, to bylo jen prizvednuti, kolo bylo ve vzduchu mozna 20cm, ale slo o to, ze se to zvedlo z mirneho kopce po prerazeni na 3, bez spojky, je to tudiz asi trochu jako vyplach, ale stejne mi to prislo solidni (v SH tunelu dolu na Smichov), navic zalehlej.



noo ja to cetl... to uz je na me moc.. me nejak prijde ten povrch ve strahci porad jako necim politej, zamastenej... a ja se klido rozjedu na velkou rychlost.. ale tak nejak potrebuju vedet ze v pripade potreby budu moct brzdit... a na tom povrchu co tam je bych se asi ostre na brzdy nepoustel... ale treba je to jen dojem.... navic sem tam nikdy nejel v dobe kdy je malej provoz... a kdyz tam jsou auta tak predemnou podivne klickujou... ono pri prujezdu TL to vypada jako kdyz se ten tunel bori... takze se mezi autama moc zavodit neda:)

2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 16:02 | Nahoru | #319
Kluci zase takove to kecaci tema co?
Ja mam zkusenost takovou, ze SRAD se seriovym prevodem nesel na zada na dvojku plynem ani nahodou, ale prevod 15/45 radikalne zmenil situaci a dokonce mi nedelallo potize radit na zadech za tri...a to je co rict na to jaka jsem lamka.
Jinak K6 naprevodovana na 16/45 je bestie nejvetsi.
Dvojka na fulgas vystreli nahoru jak penis 16 leteho kloucka sledujiciho Baywatch a i na trojku se to nekde v 11 tisich zacne zvedat az je cloveku na bliti, ponevadz se to neda poradne ridit...

1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 16:08 | Nahoru | #320
Dawe02: SRAD byl znamej jako prvni motka, ktera de na zadni za plynem v serii, na 1 kolem 10tis jednoho sem kdysi kupoval a timhle testem neprosel tak sem ho vratil

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 16:13 | Nahoru | #321

Dawe02>Kluci zase takove to kecaci tema co?
Ja mam zkusenost takovou, ze SRAD se seriovym prevodem nesel na zada na dvojku plynem ani nahodou, ale prevod 15/45 radikalne zmenil situaci a dokonce mi nedelallo potize radit na zadech za tri...a to je co rict na to jaka jsem lamka.
Jinak K6 naprevodovana na 16/45 je bestie nejvetsi.
Dvojka na fulgas vystreli nahoru jak penis 16 leteho kloucka sledujiciho Baywatch a i na trojku se to nekde v 11 tisich zacne zvedat az je cloveku na bliti, ponevadz se to neda poradne ridit...



BTW co tam mas za tlumic rizeni? origo jen zase s hustejsim olejem? a to tam lejes co nakej do vidli 20W nebo nakou zbesilost ala m2t?

prevody umi moc, momentalne mam -1/+1 a stejne bych to jeste zkratil po okrekach nedam vic jak 4ku.. 6ka je jen dalnicni rychlobeh:) uvidime...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 16:16 | Nahoru | #322

Bubrak ZX10R>Dawe02: SRAD byl znamej jako prvni motka, ktera de na zadni za plynem v serii, na 1 kolem 10tis jednoho sem kdysi kupoval a timhle testem neprosel tak sem ho vratil



hele me prijde ze se to blbe zkousi... jakoze natocis full gas a cekas kdy se to zvedne? ono strikacka SRADu a TL tohle nema moc rada.. je tam klapka primo ovladana a pak uz nic.. kdyz otevres hned fullgas tak to ochudis a nejede to, jede to lip kdyz plynule pridavas s tim jak se motor roztaci... stejne jako prime karbecy na ostrych kroskach a starejch okruhovkach...

me z tehle stroju prislo ze regulerne plynem na zadni jde az K1 gsxr1000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 16:20 | Nahoru | #323
assassin> Seriovy tlumic filled by M2T
Ale pozor, na jednicku SRAD na zada plynem jde i se seriovym prevodem, jen musi clovek sedet trosku vzadu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 16:25 | Nahoru | #324

Dawe02>assassin> Seriovy tlumic filled by M2T
Ale pozor, na jednicku SRAD na zada plynem jde i se seriovym prevodem, jen musi clovek sedet trosku vzadu.



jasny jasny, nejvic "racing" tuhost:)

jo jak rikam prenos vahy dela hodne, seriove tele nejde plynem ani na 2 a znam cloveka co to dokaze na trojaka... ale tak nejak divne se zhoupne ve stupackach....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 16:50 | Nahoru | #325

assassin>Dawe02>assassin> Seriovy tlumic filled by M2T
Ale pozor, na jednicku SRAD na zada plynem jde i se seriovym prevodem, jen musi clovek sedet trosku vzadu.

jasny jasny, nejvic "racing" tuhost:)

jo jak rikam prenos vahy dela hodne, seriove tele nejde plynem ani na 2 a znam cloveka co to dokaze na trojaka... ale tak nejak divne se zhoupne ve stupackach....



Ja na ZX9 poznal rozdil kdyz sem mel pulku nadrze a pak vzal plnou. Slo to proste malinko hur. A to mas 5kg.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 16:55 | Nahoru | #326
Bubrak ZX10R> ta tvoje hnujda má pěkně malou nádrž, co? dojedeš aspoň od jedný benzínky ke druhý?

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 17:02 | Nahoru | #327

FiZzeR>Bubrak ZX10R> ta tvoje hnujda má pěkně malou nádrž, co? dojedeš aspoň od jedný benzínky ke druhý?



Zas to zere min nez ty rozezrany dvouvalce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 18:37 | Nahoru | #328

Dawe02> K6 naprevodovana na 16/45 je bestie nejvetsi



hele a jakej převod je na ní v sérii? vepředu jsem dával myslim taky 16ku (za 17ku), ale vzadu je origo co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 19:21 | Nahoru | #329

Bubrak ZX10R>assassin>Bubrak ZX10R>Tycho>Kdyz uz jste u toho zvedani, tak K1 plynem na 1 v 3,5 tis ot. a na 2 v 7 tis . Mam o zub mensi kolecko.

tak to uz neni K1 brachovo K2 de v serii ve 4tis za plynem na 1 (ne vyplachem), na 2 to nekdy zkusim, ZX mi de za plynem v 5.5+, ale stejne to zvedam spojkou to je lepsi, jinak ve 4tis ji taky zvednu za plynem, kdyz pomuzu rukama a sednu dozadu

to zvolani "jde na dvojku na zadni" je spis nez o moto o ridicovi... kdo umi po zadnim to zvedne, kdo pokousi hopskoky tak ne... i malej rozdil v prenaseni vahy ve spravnej cas dela ten rozhodujici rozdil...

takze kdyz ty dokazes zvednout zx10 ve 200 na trojaka.. tak dost mozna vetsine ostatnich by se to nepodarilo ani na 2ku...

pozoruju to u sebe u prvnich pokusu sem byl rad kdyz sem enduro zvedl na jedna plynem, pres spojku mi to neslo vubec, ted uz to dokazu spojkou na trojku... proste ty natrenovane "grify" delaji hodne...

Jo vsechno si napsal jak to je. Proto je treba i dodat zpusob zvedani, esli vyplachem, za plynem, kde clovek sedi, kolik ma benalu, kolik vzduchu v gumach atd atd.

Krom teda tech 200 na trojaka, to bylo jen prizvednuti, kolo bylo ve vzduchu mozna 20cm, ale slo o to, ze se to zvedlo z mirneho kopce po prerazeni na 3, bez spojky, je to tudiz asi trochu jako vyplach, ale stejne mi to prislo solidni (v SH tunelu dolu na Smichov), navic zalehlej.



Ja to teda o dost radsi zvedam plynem nez spojkou,tu jeste nemam tolik zmaklou. Ted jsem si dal za cil, naucit se zvedat za 2 spojkou a potom pride na radu razeni,teda aspon doufam.. jinak jednicku uz dam celkem v klidu do omezovace, ale zaradit se proste bojim,tak to necham az na konec

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

9.6.2009 v 21:53 | Nahoru | #330

oxygen>Dawe02> K6 naprevodovana na 16/45 je bestie nejvetsi

hele a jakej převod je na ní v sérii? vepředu jsem dával myslim taky 16ku (za 17ku), ale vzadu je origo co?


K1 ma origo 17/42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35614 Dnes v 09:56 Kubik19
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist