globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vůle ventilů - CBF500
31.5.2009 v 21:57
Prováděli jste někdo kontrolu vůle ventilů u této moto doma? Podle ujetých km bych tuto operaci měl provést, ale ve všech blízkých servisech mají tuto dobu celkem dost práce. Našel jsem si pár diskusí o seřízení na jiných mašinách a přišlo mi, že to nevypadá zas tak složitě..ale naslepo se do toho pouštět nechci. Kdybych aspoň někde našel servisní manuál s popisem a vůlemi..
Takže - je tu někdo, kdo si CBFko seřizoval?

Vůle ventilů - CBF500

31.5.2009 v 22:07 | Nahoru | #1
Sežeň si servisní manuál a pokud nejsi lama, tak to podle něho zvládneš.

Vůle ventilů - CBF500

31.5.2009 v 22:28 | Nahoru | #2
njn, to je právě to, servisní manuál k CBFku se shání dost blbě. Snad se mi podaří stáhnout aspoň k CB500, motor by snad měl být stejnej (jako jedna z mála věcí)

Vůle ventilů - CBF500

31.5.2009 v 22:56 | Nahoru | #3
Přesně tak, motor je stejnej a pokud kontrolou zjistíš, že je to dobrý, tak zadeklovat bys to měl zvládnout - já sem to koupil už po prvním servise a na faktuře je kontrola, seřizování nééé, takže to asi bylo v normě

1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů - CBF500

31.5.2009 v 23:18 | Nahoru | #4
No, tak už mám i staženej ten manuál k CB500. Vypadá to tak nějak ani ne ultra složitě, ale zas ne moc jednoduše. A navíc straší, že je po kontrole potřeba vyměnit těsnění u těch otvorů, kterými se točí motorem a kde se nastavuje přesná poloha hřídele.
Na druhou stranu to tam maj fakt pěkně popsaný, i s obrázkama. Tak nevím. Pokud bych sehnal nějakej blízkej servis, tak jim to asi nechám, ale jinak se do toho snad budu muset pustit, protože jsem 3tis.km za intervalem, kdy se to mělo kontrolovat..a dovolená přede mnou..

(reakce na) Vůle ventilů - CBF500

1.6.2009 v 07:13 | Nahoru | #5

Ondrowicz>No, tak už mám i staženej ten manuál k CB500. Vypadá to tak nějak ani ne ultra složitě, ale zas ne moc jednoduše. A navíc straší, že je po kontrole potřeba vyměnit těsnění u těch otvorů, kterými se točí motorem a kde se nastavuje přesná poloha hřídele.
Na druhou stranu to tam maj fakt pěkně popsaný, i s obrázkama. Tak nevím. Pokud bych sehnal nějakej blízkej servis, tak jim to asi nechám, ale jinak se do toho snad budu muset pustit, protože jsem 3tis.km za intervalem, kdy se to mělo kontrolovat..a dovolená přede mnou..



Nemohl bys mi prosím, napsat link, na stránky, kde jsi manuál stáhnul, nebo ho poslat na email?

Vůle ventilů - CBF500

1.6.2009 v 07:31 | Nahoru | #6
Udělej to sám, apoň se to naučíš a příště už servis nenavštívíš ani omylem.
Nic na tom není, těsnění nechej původní, jen ho odmasti a pak prstem slaboulince lízni silikonem, a nebo to vůbec nesundávej, není to totiž potřeba... motorem si zatočíš i jinak

Naposledy editováno 01.06.2009 07:31:53

Vůle ventilů - CBF500

1.6.2009 v 12:06 | Nahoru | #7
Thommasino> Jo, pošlu ti to na mail, ale až večer, mám to na počítači doma..
Jurawood> Jo, to je taky pravda. Ale minimálně jeden boční kryt sundávat musím (jeden se sundává kvůli točení motorem, pod druhým je ryska správné polohy motoru). Největší strach mám ale z toho, že bude vůle mimo toleranci..to bych pak někam asi musel dát, protože na nákup podložek a montáž bych už asi neměl čas (před dovolenou).

Jo ještě mě napadá - jaké měrky na to používáte? Já mám doma akorát listové měrky, které jsem původně koupil na měření vzdálenosti elektrod na svíčce. Akorát z hlavy nevím, s jakým krokem jsou, musím to zjistit..

Vůle ventilů - CBF500

1.6.2009 v 13:01 | Nahoru | #8
Tak jestli tvoje znalosti sahají tak daleko že se ptáš jaký měrky použít a potřebuješ vidět rysku aby si poznal HÚ tak se na to raději vykašli a dej to do servisu

Vůle ventilů - CBF500

1.6.2009 v 13:18 | Nahoru | #9
No, asi budu nakonec odsouzenej udělat si to sám, bo všechny servisy v okolí hlásí beznadějně plno (jako ostatně vždycky)
Na druhou stranu - snad to nějak zvládnu, se servisním manuálem. Ad měrky - no není problém najít v manuálu předepsanou vůli s tolerancí..jde o to, zda shánět přesně ten rozměr. To se řeší v jiném tématu - zda např. na 0.17 použít 0.15 (měla by jít vpoho) a 0.2 (měla by jít těžce), nebo používat menší kroky..názory jsou na to různý..

1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů - CBF500

1.6.2009 v 14:55 | Nahoru | #10
Thommasino> Jsem si vzpomněl, že bych ti to mailem neposlal bo je to velky jak cyp, tak jsem to vygoogloval. Je to tady, můžeš to číst rovnou z netu, ale lepší je to stáhnout, je tam tlačítko Download.
Servisní manuál k CB500 v angličtině

(reakce na) Vůle ventilů - CBF500

3.6.2009 v 19:58 | Nahoru | #11
Ondrowicz>Koukal jsem na to, a ony tam jsou snad podložky.Tak že, doma to asi jen tak nepůjde... Jinak dík za link..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koukám po lacinější motorce do 50 0... Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Kawasaki ER 5 jira123 8 12.10.2022 v 16:02 jira123
"Brousící" zvuk při zavřeném plynu ... Honda CBF 500 Wolfikkt 7 24.6.2022 v 14:12 Slávek-TDM
Honda CBF 500 Nestartuje Honda CBF 500 SemiBiker 17 19.6.2022 v 17:23 ja1
Paralelní dvouválec [1, 2] Honda CBF 500 Mike70 31 27.5.2022 v 13:18 TomasNBK
Zvláštně sjetá pneumatika Honda CBF 500 Zdencek1 17 27.4.2022 v 13:50 jandam


TOPlist