globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pětitakt!!!!
 
30.5.2009 v 21:32
Omrzel vás čtyřtakt a nechcete dvoutakt???Tak si kupte pětitakt Pětitakt
Anketa: Má to budoucnost i v motocyklech?
Ano
88%
92
Ne
12%
13

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 22:30 | Nahoru | #1

Skalda>babuka> chapu to tak, ze expanzni pomer. o kterem tam hovori je po expanzi v malem i velkem valci. Proto se lisi od kompresniho, ktery se tyka jenom malych valcu...



No ja bych to chapal tak, ze ten prostredni valec zajisti vyssi kompresni pomer (tedy vyssi OC 102 oktanu by mohlo stacit) nasleduje expanze a odplyn pohani nejake turbo a tim to je preplnovane, ale nevim strilim od boku nestudoval jsem tenhle obeh, takze presne nevim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 22:39 | Nahoru | #2
babuka> víc jak sto oktanů? To budeme jezdit na lpg nebo jsou benzíny s více jak 100oktany?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pětitakt!!!!

30.5.2009 v 22:42 | Nahoru | #3
babuka> ale zadnejch 102 oktanu, precti si ten text clanku , cituji:

Velký válec dává prostor pro expanzi spálených plynů a teprve poté dochází k jejich definitivnímu výfuku. Každý ze dvou čtyřtaktních válců dodá spálené plyny jednou za dvě otáčky klikové hřídele, takže větší válec dostane "čerstvou" zásobu směsi při každé otáčce. Ve velkém válci dochází jen k expanzi a výfuku, takže pracuje s dvoutaktním cyklem.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist