Tak nadhazuji téma, co by jste volili vy (zkuste se oprostit od vět: " Vys.. se na jawu a kup ojetou ...!").
A také prosím majitele 350 o přiznámí, za kolik s tou 350 jezdíte.
A pokud tu je nějaký majitel čínského řadového dvouválcové 250 (Yuki Star 250 a pod.), i jeho zkušenosti (stejný či podobný motor) by mohly být zajímavé.
Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/640 versus Jawa 250 Travel
Takže konkrétně CSR 250 versus JAWA 250 Travel
Na Jawě jsem se svezl asi 520km ,což není zase tolik moc, ale první dojem to dá, na CSR asi 5000km.
Výkon JAWA 13kW CSR 12,6KW kruťák 16Nm a 16,9Nm a v Praxi se to i potvrzuje, JAWA je víc točivá, větší výkon v otáčkách, nepatrně rychlejší ,CSR je spiš spoďák, pružnej elektromotor, cesťák. U obou motorek jsem hledal za 6 , nebo rychlejší převod. Jízdní vlastnosti na asfaltu asi stejné , CSR, úspornější. Je vrtkavější, ale padá dobře do zatáček, ta guma vzadu 130/90 je spíš frajeřina na sucho a asfalt ,ale náklon drží dobře. V každém případě je to činská směs tvrdá, na mokro nevhodná. S vibracemi je to asi nastejno, brzdy asi stejný výkon . Jawě nahrává lepší přední vidlice , lepší obutí, menší váha , obratnost a lepší jízdní vlastnosti v ,,terénu“ a dá se s ní jezdit i v zimě. Co se týká spolehlivosti to jde mluvit až po 15-20tis km.
Ale ku podivu na čínu jsem u CSR měnil jen pojistku .Nic neodpadá. řetez drží, napínán dvakrát.
Horší bude asi i prodejní cena . Náhradní díly a servis vycházejí asi dostupnosti i cenou nastejno. Pořizovací je přibližně 40 a 60tis. u Jawky a to už se dá koupit slušná ojetina .
Takže bude spíš rozhodovat srdce , mně se ta Jawa líbí taky víc a je univerzálnější.
Pak ještě YUKI 250TR cca 50 tis Kč. Skákat s tím moc nejde a hlavně dlouho. To bych asi raděj do Blaty 125
A dál YUKI 250SM cca 40tis v akci . Třeba se někomu bude líbit, nevím, ale jsou to motorky, které jsou kvalitou a zpracováním o třídu míň.
Naposledy editováno 20.09.2011 17:16:46