globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XV/XVS, 1600/1700
22.5.2009 v 21:15
Ahoj, dobry den.
Tak se pokoukavam po databazich motorek na cruisery znacky Yamahy a zacinam v tom mit docela velkej zmatek
Potreboval bych trochu osvitit, protoze se mi ztraci rozdily mezi nekterymi pojmy.
Tak asi takhle.. Koukam na XV1600 Wild Star, XV 1700 Wild Star a uz tu mam nejake nesrovnalosti. Proto bych mel nekolik dotazu..
1. Jaky je rozdil mezi XV a XVS ?
2. Jak je mozne, ze jen zde v databazi moto jsou XV1600 s vykonem 46 kW - 70 kW (nejcasteji 46 a 63 kW). Tenhle bod me obzvlast zajima, protoze rozdil je dost razantni. Cim je to zpusobeno?
3. Co se tyce XV 1700 Wild Star, na strankach Yamahy jsem ani tuto moto nenasel, vzdy jen Warrior takze by me zajimalo, proc ji moc nevidet..

No a pokud jsem spravne vydedukoval, tak 1600 ma karburator a 1700 strikacku? Pokud se mylim, tak me opravte.
Dekuju za objasneni a vas cas
Předchozí
1 2 3 4
Následující

XV/XVS, 1600/1700

22.5.2009 v 22:27 | Nahoru | #1
xv a xvs je rozdiel v modeloch.xvs su vacsino dragstare.
1600 mas wild a road star- karburator 46 kw stara klasa.
1700 mas (road star) warrior a road star icko 63 kw. ma to airbox, 2 svicky na valec, 4 ventily na valec,road star 1700 je to iste ako 1600 a vyraba sa od 2004
warrior sa predava mimo eu. ked sa to predavalo v eu 2003 az 2005 stal 500.000,- a to si mozno kupilo par ludi.

XV/XVS, 1600/1700

22.5.2009 v 23:45 | Nahoru | #2
Diky za odpoved Pocitam tedy spravne, ze doplnky na 1700 a 1600 budou stejne sedet?
Mno tak ted co je lepsi, vim, ze kW nejsou zase tak dulezity jak kroutak a k cemu se spis prihnout, ke karbecu nebo strikacce...

A jeste jeden dotaz, kdyz jsem se dival na prodej vyfuku, tak jsem zjistil, ze jsou vesmes otevrene, coz mi vubec nevadi , ale pisou, ze to nesplnuje uroven hluku v CR, tak by me zajimalo, jak potom probiha technicka , to si budu muset koupit original vyfuky a vzdycky prehazovat? Nebo neco narvat do koncovky?

Mno a kdyz uz jsem se tak rozparadil (momentalne jsem pekelne hladovej po info, celej vecer procitam forum ), kdyz si tam poridim otevrene vyfuky, vzduchové sání Küryakyn ( [url=http://www.http://www.dkracing.cz/obchod/index.php?module=shop&page=znacky&op=DetailItem&menu=znacky&id_znacka=Yamaha&model=1592&id_item=94357&order=&stranka=2[/url]) a dynojet kit, bude to jen pro paradu, nebo se nebudu muset bat si na tom ujet delsi streku? Cetl jsem tu na jednom vlaknu debatu o vyberu otevreneho vyfuku (sice na Virago..) a kolegove motorkari mu radili, at si original ponecha a vyuzije ho, kdyz pojede nekam dal.. Tak do me bylo zase zasazeno seme pochyb, jestli si s takovouto upravenou motorkou muzu liznout nejakou tu stovecku kilometru naraz..
Uf, diky za pripadne vycerpavajici odpovedi

Naposledy editováno 23.05.2009 00:15:15

XV/XVS, 1600/1700

23.5.2009 v 00:15 | Nahoru | #3
Snad uz se konecne dostanu s vasi pomoci do obrazu

Naposledy editováno 23.05.2009 00:21:16

XV/XVS, 1600/1700

23.5.2009 v 08:43 | Nahoru | #4
ja Ti moc informaci nepodam.... jen pogratuluju k dobre volbe :D

XV/XVS, 1600/1700

23.5.2009 v 10:09 | Nahoru | #5
Osobně z vlastní zkušenosti - 1600 Wild, karburátorová verze. Mám polootevřené výfuky, origo sání - hezký zvuk, hezký tah. Teď bude otevřené sání od Kuryakyn plus ultrakrátké V&H Shorts.
Originál výfuky si nech, nejhorší co bys mohl udělat je otevírat.
Jinak mraky info o Wildstaru najdeš tady, od technických info po úpravy.

XV/XVS, 1600/1700

23.5.2009 v 13:33 | Nahoru | #6
Ahoj Petre, uz drive jsem se ptal na veci ohledne wildy a take jsem se od tebe dozvedel nejake zajimavosti, takze bych ti rad podekoval za tvuj cas a ochotu pomahat :)
Uvedeny odkaz jsem si prohledl a dekuji ti za nej.
Chtel bych te poprosit o vysvetleni vety ,,Originál výfuky si nech, nejhorší co bys mohl udělat je otevírat". Wildu uz pravdepodobne koupim s otevrenymi vyfuky, je to nejcastejsi jev. Mno a co se toho otevirani tyce, jak pises, mas v planu ji take otevrit, takze jsi chtel rict, at neoteviram original vyfuky, nebo jak? (do toho bych urcite nesel)
Jde mi hlavne o to, jestli otevrenim nesnizim drasticky zivotnost motoru..
A kdyby jsi si mohl vybrat, priklonil by jsi se radsi ke karburatorove verzi 1600 nebo k icku 1700? A pokud tak ci onak, proc?
Diky za osvetleni situace

Naposledy editováno 23.05.2009 13:34:20

XV/XVS, 1600/1700

23.5.2009 v 18:55 | Nahoru | #7
moogr> když to jde, pomůžu, ale díky za díky

Otvíráním origo výfuků jsem myslel zprasení typu odvrtání vložek apod., za jedno z toho tímto laděný výfuk stejně neuděláš, za druhé je nenávratně zničíš. (Ale sám píšeš, že víš, že je to hovadina, tož jsem si plácnul zbytečně.)
Stran otevření samotného - pokud už to otevírat, tak by to nemělo mít efekt jen zvukový a vzhledový, ale i výkonový, tudíž - otevřené sání. Z jedný strany to mít otevřený a z druhý to škrtit na vzduchu je absurdní. Samotné laděné výfuky (po seřízení, protože se zmenší odpor ve výfukovém potrubí) ničemu neuškodí, leda ti spadne výkon, pokud to nepošteluješ; pak ano, neseřízená mašina s laďáky nejede, majitel kroutí heftem jak idiot a motor se dusí.

Jinak - já osobně jsem si Wildu koupil, protože jsem chtěl minimum elektriky a serepetiček, chtěl jsem jednoduše mechanický kus železa, takže karburátor byl jasná volba. Stříkačka bude mít nejspíše lepší průběh výkonu, ale.... už je tam něco, co myslí za mě, a to by mě sralo Krásný sedmnáctkový motor má Warrior, ale... stříkačka, pevnej rám, hi-tech díly.. kdybych chtěl letadlo, koupím si Busu. Moje představa cruisera je těžko zvladatelný ingot v trubkovém rámu

1 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700

23.5.2009 v 23:06 | Nahoru | #8
ja ma na warriku orig.vykuchane vyfuky a do 1,5tis. otacok ani moc nehucia, ale potom to uz je hudba. chalani stale steluju karbece a ja mam pokoj.staci kn filter a mas sa zase hrat.icko ma 2 nasavacie otvore o objeme 7 litrov a o 30% viac od 1600cc.petrexx je to o tvojom pravom zapasti. hi-tech neznamena rychlost, ale lepsia technologia.

(reakce na) XV/XVS, 1600/1700

24.5.2009 v 07:38 | Nahoru | #9
dsi1> já také v žádném případě nehaním stříkačky a už vůbec ne Warriora. Ale jak jsem psal - moje představa je mechanické kladivo s minimem elektroniky, novější cruisery jsou (bohužel pro mě) elektronikou prošpikovány.
To že preferuji jedno neznamená, že druhé je špatné.

1 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700

24.5.2009 v 13:19 | Nahoru | #10
At ziji vydobytky moderni technologie. Tyhle upravy me fascinuji jak u motorek, tak u aut, nerikam tomu tunning, ale kuching
2003 RoadStar Pipes Stage 1 Mod
2003 RoadStar pipes Stage 3 Mod

Stage 2 se asi nedela

Mno, kdyz uz byla rec o otevirani vyfuku, na jedne strance jsem nasel spousty vyfuku, ale vsechny s dodatkem: ,,Výfuky nesplňují hlukovou normu pro silniční provoz." Co to pro me v praxi znamena? Jak se ma clovek podle toho zaridit, myslim kontroly atd. Na STK se meri hluk? Nebo jak to chlapi funguje a delate?

Naposledy editováno 24.05.2009 13:51:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

24.5.2009 v 15:31 | Nahoru | #11
moogr> žádné otevřené výfuky nesplňují hllukové normy ale to přece není důvod si je nepořídit, že..
Každopádně, pokud budeš dávat holý trubky na mašinu, je třeba si očíhnout, na které STK z toho nedělají vědu. Kupříkladu já budu muset najít STK, kde nedělají vědu z ničeho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

24.5.2009 v 20:41 | Nahoru | #12
PetrXX> don't worry

XV/XVS, 1600/1700

24.5.2009 v 23:41 | Nahoru | #13
Mno.. bude to chtit petistovku a kralika

(reakce na) XV/XVS, 1600/1700

25.5.2009 v 10:20 | Nahoru | #14

MedWed>PetrXX> don't worry



Copak, víš o STK, kde si technik přiťuká s bílou hůlkou a černejma lenonkama, ohmatem zjistí, že je to motorka a spokojen odťuká oznámit "fšecko f cajku"?

XV/XVS, 1600/1700

13.6.2009 v 15:42 | Nahoru | #15
ahojte, ted koukam na jeden inzerat s wildou, ma teda nejake kosmeticke vady, ale to bych prezil, stjne budu muset investovat, nez to bude podle mych predstav :) Pomalinku postupne dokupovat, to mi neva. Ale je tam napsano ,,STK na dva roky". Co si mam pod tim predstavit? To je normalni? Ja jsem zvyklej na 4 roky
Leda by tim myslel jeste dva roky do dalsi kontroly.. Ale zni to jinak.. Nebo ze by kvuli necemu byla zkracena STK? Vazne by me to zajimalo..

Naposledy editováno 13.06.2009 15:45:59

XV/XVS, 1600/1700

13.6.2009 v 15:53 | Nahoru | #16
STK na dva roky znamena cerstve hotovou technickou. Nova masina ma STK 4 roky, kazda dalsi technicka je platna 2 roky.

1 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700

23.6.2009 v 15:08 | Nahoru | #17
Wilda je výborná volba,můžeš na něj mrknout do mého profilu,kdybys něco chtěl vědět,rád odpovím,čauky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

13.7.2009 v 23:30 | Nahoru | #18

jiri.nikl>Wilda je výborná volba,můžeš na něj mrknout do mého profilu,kdybys něco chtěl vědět,rád odpovím,čauky



Super, hurraaa, uz ho mam, jen potrebuje mensi kosmeticke upravy. Mno a otazka by byla.
Uz jsem zkousel kdeco a at delam, co delam, nemuzu sundat sedadlo, dam klicek do polohy open a muzu sedadlo pacit jak chci a nic se nedeje. Jak presne se ma sundavat, je tam nejaky odpor, ze bych mel nejak vic zabrat, zkouset ho z neceho vyhaknout, treba zatlacit smerem k nadrzi a vysunout? Zkousel jsem to ruzne natacet, zepredu dozadu, opacne, nabok a nic. Podle prirucky jsem se toho moc nedozvedel, bojim se, jestli to neni kously nebo neco. Kdyby tam bylo jen naradi, budiz... ale kdyz jsem se v manualu dozvedel, co vsechno pod sedadlem je...
Nejake tipy? Diky za pomoc

(reakce na) XV/XVS, 1600/1700

13.7.2009 v 23:59 | Nahoru | #19

moogr>jiri.nikl>Wilda je výborná volba,můžeš na něj mrknout do mého profilu,kdybys něco chtěl vědět,rád odpovím,čauky

Super, hurraaa, uz ho mam, jen potrebuje mensi kosmeticke upravy. Mno a otazka by byla.
Uz jsem zkousel kdeco a at delam, co delam, nemuzu sundat sedadlo, dam klicek do polohy open a muzu sedadlo pacit jak chci a nic se nedeje. Jak presne se ma sundavat, je tam nejaky odpor, ze bych mel nejak vic zabrat, zkouset ho z neceho vyhaknout, treba zatlacit smerem k nadrzi a vysunout? Zkousel jsem to ruzne natacet, zepredu dozadu, opacne, nabok a nic. Podle prirucky jsem se toho moc nedozvedel, bojim se, jestli to neni kously nebo neco. Kdyby tam bylo jen naradi, budiz... ale kdyz jsem se v manualu dozvedel, co vsechno pod sedadlem je...
Nejake tipy? Diky za pomoc



Mno,doufejme ,že to není nějak podělaný,ale jestli je to vše ok,u mýho fungovalo na něj normálně sednout či přední část u nádrže stlačit co nejvíce dolů a pak otočit myslím klíčem do leva,hlavně co nejméně násilí,stlačením uvolníš zámek a otočením klíčku odjistíš západku,drž klíč v levo a sedlo povol,mělo by to jít tou přední částí u nádrže bez násilí zvednout. Toť vše.Při zpětném nasazení jen zaklapneš.Tak dej pak vědět jak jsi dopadl.

XV/XVS, 1600/1700

14.7.2009 v 15:04 | Nahoru | #20
napsano v manualu: ,,Vlozte klic do hlavniho spinace a pote jim otocte proti smeru hodinovych rucicek na OPEN."
To nefungovalo :)
Kdyz jsem dal klicek a otocil doleva, slo to lehounce, jako by se nic nedelo. Chyba byla v tom, ze jsem zamackaval klicek, primackaval jsem sedlo a nekdy se povedlo, ale ne vzdy. Ale ted jsem zjistil, ze chybka byla v zamackavani klicku. Ja otacel klicem navolno a byl tam odpor a pri sile klicku me nenapadlo, ze to neni doraz, ale ze to bude do protivky pruzit. Az jsem bez mackani dolu klicek jen otocil doleva, sedlo povolilo, ani na nej nemusim sahat. Az ted jsem pochopil i to znaceni poloh, ono je to tam znazorneno, jen me to netrklo
Kazdopadne diky moc za reakci.
Ono tech otazek casem asi pribude, budu muset zkontrolovat, na co budu mit informace, abych zjistil, jestli to nema nejake vady atd. Nemel jsem zadneho odborneho poradce sebou, kdo by se v tomhle stylu vyznal, tak snad jsem se nespalil, trochu jsem duveroval kvalite a tomu, ze tyhle motorky zase tak poruchove nejsou. No uvidime. :)
Kazdopadne dekuju za rychlou reakci

Naposledy editováno 14.07.2009 16:22:10

XV/XVS, 1600/1700

14.7.2009 v 16:22 | Nahoru | #21
Bylo mi potesenim a cti ze ma rada pomohla a fungovala ;) tak zase priste.

XV/XVS, 1600/1700

14.7.2009 v 22:02 | Nahoru | #22
Jeste bych mel dotaz ohledne sytice.
Mam ho obmotanej izolepou a bojim se to odmotat, buhvi proc to je zabaleny. Ale jde mi o funkci.
V manualu je napsano, ze mam sytic vytahnout a az se zahreje motor, tak jej zase zatahnout, jenze kdyz jsem to zkousel, tak jde s odporem, jako by byl take na pruzince, docela ztuha ho vytahnu, ale jak jej pustim, zase mi zajede zpatky, to by nemel delat ne?

A dalsi vec, jestli je normalni, ze kdyz pridam plyn a pak jej pustim, tak mi to vetsinou streli do vyfuku pri klesani otacek, okolo mi rikaji, ze je to normalni, ze je to dvouvalec a ze tam proste nejaka ta smes zustane no, ale radsi se zeptam i tady, protoze je to docela rachot , zvlast s otevrenyma vyfukama.

Naposledy editováno 14.07.2009 22:10:42

XV/XVS, 1600/1700

15.7.2009 v 00:32 | Nahoru | #23
Sytič u wilíka je uložený v plastovém závitu s plastovou matkou,rádo to praská tak to je možná důvod proč to máš zalepené páskou,jinak za ten sytič se nestyď trochu větší silou zatáhnout,musí držet sám ve vytažené poloze,maximálně se může stát,že se při jízdě sám trochu či úplně vypne,ty to jen po chvíli skontroluješ.
Jinak to střílení s otevřenýma výfukama je normální ale nemělo by to zase být moc.Určitě by to chtělo hodit wildu do yamahy obhlídnout a poštelovat.
Automaticky hned po zakoupení tam určitě nech udělat prohlídku podle kilometrů,oni už budou vědět.Nevím kolik máš nalítáno a ani nevím jak se o něj jeho majitel staral,tak to chce prohlídnout,olej ,svíčky,filtr,máznout lanka,napnout řemen a nechat vyměnit brzdovou kapalinu,neměla by být starší jak dva roky.
Doporučuuji taky koupit nabíječku na gelovky (Optimate) mám svojí mášu na ní neustále připojenou v zimě v létě a pěkně to udržuje aku v kondici Tak to je snad zatím vše co mě napadlo

1 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700

15.7.2009 v 15:26 | Nahoru | #24
..ten pán s Midnightem očividně ví, o čem mluví

moogr> nahoď photo toho moto

(reakce na) XV/XVS, 1600/1700

15.7.2009 v 15:36 | Nahoru | #25

PetrXX>..ten pán s Midnightem očividně ví, o čem mluví

moogr> nahoď photo toho moto



jojo díky ,něco jsem s wilikem zazil,a o tech fotkach jsem mu uz taky vycinil,je tezke se bavit o virtuální masine

XV/XVS, 1600/1700

16.7.2009 v 16:58 | Nahoru | #26
No aby jste pořád nebékali, tak jsem tam dal provizorní foto Az se naskytne lepší příležitost, dám tam něco pořádnějšího, chtěl jsem už včera něco hodit na net, ale kvůli těm bouřkám jsem musel jit přes pda a to by bylo nahazování fotek nekonečné

XV/XVS, 1600/1700

17.7.2009 v 22:49 | Nahoru | #27
Heh, tak jsem se asi opet trochu poucil, byl jsem na evidenci kvuli prihlasovani a kdyz jsem chtel odjet, Wilda vrzl a konec, baterie v haji. Musel jsem zabehnout do bazaru a pres kabely to nastartovat. Jake mate zkusenosti s vydrzi baterie? Budu ji muset asi promerit. Zitra ji vytahnu a kouknu, jak je asi stara. Priznavam se, mel jsem tak 20 minut, pul hodiny zaplen klicek na ON, ale svetla vyply, je mi jasny, ze ta baterka neni zadna kapacita, ale radsi se zeptam, staci ta pulhodina k tomu, aby se vymlatila?

XV/XVS, 1600/1700

17.7.2009 v 23:24 | Nahoru | #28
no přijde na to jak dlouho wilda stál než jsi ho koupil,jinak pokud je baterka ok,rozhodně jí neublíží nějaká půl hodina zapnutí na on !!!
Zkusil bych jí probrat tím Optimatem na gelovky .Umí docela dost od diagnostiky až po probrání částečně zanedbaný baterky.
Jinak si připrav asi tak necelý 3 litry na novou gelovku

XV/XVS, 1600/1700

19.7.2009 v 18:29 | Nahoru | #29
tak potom uvidime, tu nabijecku si asi koupim, pokud mi to finance dovoli, uz ted jsem na tom dost blede :D moto bych snesl, ale za tri tydny me ceka Spanelsko, ktere puvodne nebylo v planu, tak ted zvazuju korunky v penezence :D Dnes jsem chtel testnout baterii, ale vraci se mi sytic a ja vul, protoze jeste nemam spravnej cit, jsem asi malo napumpoval, protoze mi po par sekundach chcipla (aniz bych sahal na plyn) a pak uz nenastartovala, jen skytne, raficky se mi probehnou tam a zpet a konec. Asi, jak uz tu nekdo psal, zacnu pouzivat na sytic taky kolicek :\ . Multimetr mi ukazuje, ze v baterce je neco kolem 25V, takze samo lepsi, tomu asi uz verit nebudu
Krom toho jsem zkusil napsat do Yamahy, jestli nepatri wilda do serie, co meli problem se ctvrtym kvaltem, tak jsem zvedavej, jestli se neco dozvim, je to naprd, kdyz nevim nic o minulosti Wildika, snad to bude jen par zadrhelu a nezklame me. Jak je to s temi hvezdickami nevim, kolem VIN mam jen z obou stran hvezdicku, ale nic vic.
Dalsi vec, ktera me zarazi, tak po vytahnuti baterie mi ukazatel paliva udava maximalni hodnotu, pritom tam mam trictvrte nadrze, jestli se to behem jizdy spravi... zmatky..

Naposledy editováno 19.07.2009 22:00:31

XV/XVS, 1600/1700

20.7.2009 v 09:16 | Nahoru | #30
... neco kolem 25V na baterce??
to jsem blazen :D 25V v baterce na 12V ? :D
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nádrž Wildstar Yamaha XV 1600 WildStar čáslava 2 11.4.2024 v 17:58 ja1
Manual na yamaha xv 1600 wildstar Yamaha XV 1600 WildStar jurysek 11 9.2.2024 v 09:13 ZaFr
znak na nadrz xv 1600 wildstar Yamaha XV 1600 WildStar panbuhpupek 12 2.1.2024 v 19:29 LuckerD
Zadní stupačky spolujezdce, přední ... Yamaha XV 1600 WildStar LuckerD 4 2.1.2024 v 19:15 LuckerD
táhlo řazení Yamaha XV 1600 WildStar Anulu 2 13.9.2023 v 16:52 Anulu


TOPlist