globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dněpr informace atd
19.5.2009 v 11:45
Zdravim mám doma tento motocykl, jedná se o dněpra K 650 (mt8/mt9)? r.v. 67 sháním manualy, rady a postřehy s oprav a ůdržby motocyklu, ale hlavně bych potřeboval utahovací momnty motoru, vetilové vůle a předstih, když někdo poradí budu rád
Diky za info



Naposledy editováno 19.05.2009 11:47:21

Dněpr informace atd

19.5.2009 v 11:47 | Nahoru | #1
Zeptam se ti souseda, ma tri:) a furt se v nich hrabe.

Dněpr informace atd

19.5.2009 v 12:32 | Nahoru | #2
tady

Naposledy editováno 19.05.2009 12:34:48

1 reakcí na tento příspěvek Dněpr informace atd

19.5.2009 v 12:42 | Nahoru | #3
tady se Ti nic nehodí?
http://ural.cz/download.htm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dněpr informace atd

19.5.2009 v 13:48 | Nahoru | #4

Němec>tady se Ti nic nehodí?
http://ural.cz/download.htm


díky jsem se už díval jako první ale bohužel k tomu mímu tu nic moc není je tu sice podobnost s MT 11 ale je tam jiné sáni a elektroinstalace, kdybych měl jistotu že zbytek motoru a ůdajů je stejný tak to neřeším a podle toho po čem jsem pátral mám elektriku shodnou asi s M-72. Připadá mi to trochu divoký ten můj stroj

(reakce na) Dněpr informace atd

19.5.2009 v 13:50 | Nahoru | #5
p.e.p.a.> kontaktuj dneprsteina přes pm...vyskytuje se spíš na mp než tady

Naposledy editováno 19.05.2009 13:50:43

Dněpr informace atd

14.6.2010 v 14:25 | Nahoru | #6
zdravím taky mám tenhle stroj(mt-9) zrovna ho renovuji ale taky nemám žádné informace o elektro instalaci ... atd kdyby si něco sehnal tak mi napiš

Nemáte někdo nějaké nahradní díly ? potřebuji nadrž a sedadla dik za info

1 reakcí na tento příspěvek Dněpr informace atd

14.6.2010 v 18:28 | Nahoru | #7
Vetšina těch strojů jsou bastly, takže nelze říct přesně, co je stejný s MT11 a co jiný. Ty díly a celky jsou dobře záměnné a v bývalém sovětském svazu si tam každý namontoval co bylo po ruce. Elektrika je v podstatě stejná, liší se jen mírně podle toho, jestli máš alternátor nebo dynamo a jakou máš spínačku.
Utahovací momenty jsou dle citu, momenťák v SSSR nikdo nikdy neviděl. Nějaké momenty najdeš v rudé brožurce od Pavla Kučery, jsou v podstatě stejné jako na západních motorkách. Takže hlavy 25-30Nm, ojniční oka 30-35Nm. Rozvodový kola sundávej a nasazuj jedině ohřátý, jinak si vymačkáš jejich uložení na hřídelích, kde je oprava takový problém, že je lepší ty hřídele koupit nové. Ventily stačí seřizovat podle citu, aby měli nějakou vůli (doporučena 0,07mm), po zahřátí se vůle u tohohle motoru zvětšuje. Zejména kvůli měkkým seřizovacím šroubům ti stejně po nějakém čase vzroste i na milimetr.
Všechny díly tohohle motoru jsou vyrobeny ze sraček, takže jestli na tom budeš jezdit, tak se z toho věčného opravování posereš.

(reakce na) Dněpr informace atd

14.6.2010 v 18:49 | Nahoru | #8
Deadman> teď si nejsem jistej jestlis mi to vyprávěl Ty, nebo Zdeněk, ale někdo prý dělal diplomku na téma proč tak praskaj kliky (teď nevím jesti jen dněpr) - výsledkem bylo, že vzhledem k použitýmu materiálu by ta klika měla vydržet asi tak 10minut

když beru s uralem na dálnici ve 110 náklaďák tak sem fakt šťastnej, že tam nemám něco takovýho, to by bylo ještě větší dobrodružství

Dněpr informace atd

14.6.2010 v 19:19 | Nahoru | #9
Když tak přemýšlím, že jsem z toho vymáčkl 140 v pekelných otáčkách, tak by mě to asi shodilo.
Mimochodem nevíš, od kdy se do Uralů montují německé nebo rakouské převodovky, odkdy cizí altíky a tak dál?
Zrovna obhlížím zajímavé kousky, ceny od zimy docela poklesly. 650 r.99 s diferákem za 65, 750 r.2001 s uzávěrkou, keihinama a tažným za 95, jen lehce zbastlená.

100 litrů je sice víc, než si mohu při zapnutém mozku dovolit, ale pokud to výjde, tak mozek vypínám a tu 750 za 95 koupím.

2 reakcí na tento příspěvek Dněpr informace atd

14.6.2010 v 20:19 | Nahoru | #10
tuším to přišlo modelovým rokem 2008 - všechno tohle byl ten poslední impuls, kdy se z váhání stalo nakupování :)

zdroj:
http://web.archive.org/web/20080531115144/www.ural.cz/Ural/novinky2008.htm

Motocykly Ural - technické novinky 2008

Irbitský motocyklový závod, výrobce motocyklů Ural, provedl na svých motocyklech pro rok 2008 plno změn, vedoucí jednak k ještě větší celkové kvalitě a úrovni zpracování motocyklů, ale také změny, vynucené požadavky Evropské únie na ekologický provoz motorových vozidel.
Vzhledem ke klasickému stylu těchto motocyklů bylo vše podřízeno zachování karburátorů namísto vstřikovací soustavy.

1. STANDARDNÍ VÝBAVA MOTOCYKLŮ URAL
# Pohon zadního kola motocyklu (popř. kola postranního vozíku) kardanem

# Převodovka se zpětným chodem

# Parkovací brzda (modely s postranním vozíkem)

# Přední brzda Brembo čtyřpístková s plovoucím kotoučem (všechny modely)

2. Karburátory - KEIHIN
V roce 2008 bude motor Ural 750 OHV nadále plněn dvěmi rovnotlakými karburátory KEIHIN s nastavením upraveným pro splnění posledních evropských norem.
3. Secondary air system - SAS
Výfukové potrubí bude opatřeno recyklací výfukových zplodin.
4. Katalyzátor výfukových plynů
Výfukové potrubí bude opatřeno dvěmi neřízenými katalyzátory výfukových plynů.
5. Hlavy válců
Kromě vlastního těla budou veškeré díly hlavy válce dodávány předními evropskými výrobci (ventily, sedla ventilů, vodítka, ventilová pera). Vodítka ventilů budou opatřena gufery. Tyto změny umožní splnit přísné evropské normy pro rok 2008. Každá hlava bude mít i nadále jednu zapalovací svíčku.
6. Hydraulické tlumiče - SACHS
Dodavatelem hydraulických tlumičů bude italská firma SACHS.
7. Vložka vzduchového filtru - FM
Vzduchový filtr se zvětšeným objemem bude opatřen papírovou vložkou od firmy FM.
8. Ložiska hlavy řízení
Rám motocyklu (resp. hlava řízení) bude v roce 2008 uzpůsoben pro použití kuželíkových ložisek namísto axiálních kuličkových ložisek, používaných doposud.
9. Uložení přední a zadní vidlice
K uložení zadní kyvné vidlice a přední kyvné vidlice (u motocyklů s postranním vozíkem) budou použita ložiska namísto gumových silentbloků.
10. Hadice přední kotoučové brzdy
Přední kotoučová brzda bude vybavena pancéřovou hadicí.
11. Zapalovací svíčky a koncovky - NGK
Dodavatelem zapalovacích svíček, vysokonapěťových kabelů a koncovek bude i nadále firma NGK.
12. Ozubená kola - HERZOG
Veškerá ozubená kola v motoru, převodovce i hlavním převodu budou vyráběna německou firmou HERZOG.
13. Pístní kroužky - MAHLE KÖNIG
Dodavatelem pístních kroužků zůstává rakouská firma MAHLE KÖNIG.
14. Zapalování - DUCATI ENERGIA
Dodavatelem bezkontaktního zapalování bude nadále italská firma DUCATI ENERGIA.
15. Ložiska - SKF
Veškerá ložiska bude dodávat firma SKF.
16. Gufera - NAK
Dodavatelem gufer pro motocykly Ural bude firma NAK Sealing Technologies Corporation.
17. Spojovací materiál
Je to neuvěřitelné, ale Ural si vyráběl až do roku 2006 veškerý spojovací materiál sám. Od roku 2007 jsou šroubové spoje dodávány externím dodavatelem a modernizovány.
18. Kabelový svazek
Kabelový svazek opatřený vodotěsnými konektory s novou pojistkovou skříňkou je dodáván z Rakouska. Jelikož jsou motocykly Ural s postranním vozíkem určeny i pro provoz v zimě, zlepší se tím jejich odolnost proti vniknutí slané vody do elektrosoustavy.
19. Sada nářadí
Vzhledem k předpokládanému použití motocyklů s postranním vozíkem v náročných podmínkách budou všechny vybaveny zvětšenou sadou kvalitního nářadí.

(reakce na) Dněpr informace atd

14.6.2010 v 23:58 | Nahoru | #11
Němec> Dík. Měl jsem pocit, že převodovku si nechávaj dělat jinde už delší dobu.
Tato nabídka ale stejně nevyjde, prodávající němec to dal do servisu na výměnu elektriky a odbastlení, protože o to kvůli občasnému zkratu nikdo neměl zájem. Když vysolí prachy za origo světlo, spínačku a novou kabeláž, tak to bude za daleko mimo moji finanční ochotu. Přitom by stačilo aby si ten mail přečetl večer, do servisu to dal dnes. Škoda, ten nabastlenej budík ze staršího Uralu byl hezčí než origo palubka a spínačku to mělo po ruce a ne debilně z boku. Zkrat bych si našel a opravil zadarmo za okamžik.
No co se dá dělat, počkám na další 750 s náhonem pod 100 litrů.

(reakce na) Dněpr informace atd

15.6.2010 v 15:22 | Nahoru | #12
Němec> Tak většina těch novinek byla už pro rok 2007:
web.archive.org/web/20071209130334/www.ural.cz/Ural/novinky2007.htm
Bohužel se mi nepodařilo dohledat starší ročníky Kučerových "novinek"

Dněpr informace atd

28.8.2011 v 16:46 | Nahoru | #13

Tohle mě chytlo!

Naposledy editováno 28.08.2011 16:56:02

1 reakcí na tento příspěvek Dněpr informace atd

28.8.2011 v 22:59 | Nahoru | #14
Jirkovo video je sice pěkné, ale cpát ho kvůli tomu hned do tří témat?

Další videa ze Vstréči naleznete zde http://www.ural.cz/galerie.htm. Pěkné jsou ročníky 2006 a 2009. Za shlédnutí rozhodně stojí i letní dovolená z Bagnuvatí a okolí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dněpr informace atd

29.8.2011 v 14:06 | Nahoru | #15
Deadman> Sorry, jen jsem si vytáhl témata co mě zajímají, místo oblíbeného značkuji! Co říkáš na K 750, cca za 40000,-, stojí to zato jít do toho?

Naposledy editováno 29.08.2011 16:32:27

Dněpr informace atd

30.8.2011 v 11:58 | Nahoru | #16
.

Naposledy editováno 01.09.2011 14:19:13

(reakce na) Dněpr informace atd

20.4.2014 v 15:10 | Nahoru | #17
rancher>40000 bych za káčko nedal ani kdyby bylo pozlacené.....V nynější době se na burzách vyrojilo tolik motocyklů se sajdkou že čtyřicet je přehnaná cena....Většinou se to pohybuje od 12 tis - 25 tis. Záleží v jakém jsou stavu....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist