globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 25kW nebo 0,16
 
8.5.2009 v 21:43
http://www.abeceda-autoskoly.cz/Skupiny-RP/
http://ridicske-pruk...icske-opravneni.html

Dva servery a na obou je NEBO...už je to fakt změněno?

Tak prý tam má být A

Naposledy editováno 08.05.2009 22:10:42
Anketa: Ano nebo ne?
Ano
84%
16
Ne
16%
3

3 reakcí na tento příspěvek 25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 00:06 | Nahoru | #1
zatim plati 25 kw A 0,16 ale ted sem si to zjistoval i v autoskole ze je to zas jinak ze plati ted 35 kw a moto smi bejt sekrcena pouze takova ktera ma origo do 50kw

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 09:54 | Nahoru | #2

blackhonder>zatim plati 25 kw A 0,16 ale ted sem si to zjistoval i v autoskole ze je to zas jinak ze plati ted 35 kw a moto smi bejt sekrcena pouze takova ktera ma origo do 50kw


a co se ti na tom nelíbí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 11:34 | Nahoru | #3

blackhonder>zatim plati 25 kw A 0,16 ale ted sem si to zjistoval i v autoskole ze je to zas jinak ze plati ted 35 kw a moto smi bejt sekrcena pouze takova ktera ma origo do 50kw


s těma 35kW to plánujou ale někdy za 2-3 roky a tam se tehdy nemluvili o max 50kW leda by ten návrh pozměnili

Ryali>Musí splňovat 25kw i 0.16 současně...jedno bez druhého ne.



no skoro každá moto když má 25kW v parích splnuje zároveň hmotností poměr když má motorka v papírech 25kW nesmí bejt lehčí nez 156kg

ted je jenom nevýhoda u choperů kde hodně lidí jezdilo jenom díky poměru

(reakce na) 25kW nebo 0,16

9.5.2009 v 19:30 | Nahoru | #4
Vážení, dle mé citace z platného znění z. 361 je patrné, že musí být pro Ao splněny obě podmínky, tedy max. 25 kW a 0,16 kW/kg.

blackhonder>zatim plati 25 kw A 0,16 ale ted sem si to zjistoval i v autoskole ze je to zas jinak ze plati ted 35 kw a moto smi bejt sekrcena pouze takova ktera ma origo do 50kw



Stále platí limit max. 25 kW a 0,16 kW/kg, jen výcvik a zkouška na An musí probíhat na motocyklu o výkonu min. 35 kW.

Podle novely Směrnice EU o řidičských průkazech bude zavedena nová skupina A2 místo Ao, kde limit bude max. 35 kW (moto pro zkoušku min. 400 ccm a výkon 25 - 40 kW) a pro An bude výkon nad 40 kW a objem min. 600 ccm.

Dle této Směrnice bude možné pro A2 snižovat výkon jen o 50%, tedy upravit bude možné moto s výkonem max. 70 kW, pokud to výrobce bude mít homologované.

Tato Směrnice by měla být zapracována do naší legislativy nejpopzději do konce r. 2010, tedy s platností od ledna 2011.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist