když člověk zmáčkne uplně spojku, tak v tu chvíli dochází k nějakymu tření, opotřebování spojky nebo ne(prostě když neni vubec v zaberu) treba pri cekani v koloně na semaforu kdyz neni mocznost vyhodit na neutrál(na míste nepreradim na neutral ani na nic jinyho jedine za aspon nejakyho pohybu..jinak to prostě nejde) zajima me jestli tim dochazi k velkymu opotrebeni spojky nebo je to prakticky v klidu... ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opotrebeni spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opotrebeni spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opotrebeni spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opotrebeni spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opotrebeni spojky
1 reakcí na tento příspěvek Opotrebeni spojky
Pokud je to provedeni s tyckou pres dutou hnaci hridel prevodovky, tak je zatizena jen kulicka mezi tyckami. Tam bych to nevidel nijak hrozne.
No a oblozeni spojky se stejne šolicha pres plechy po olejove vrstve, myslim ze nejake extra opotrebeni nehrozi. Tedy pokud spojka dobre vypina...Nak
1 reakcí na tento příspěvek Opotrebeni spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opotrebeni spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opotrebeni spojky
Tak kulička mezi tyčkama je snad jen u fechtla jinak je na konci samozřejmě taky ložisko aspon u CR to tak je takže je to ten samí problém při zmáčklé spojce si hobluveš ložisko taky
1 reakcí na tento příspěvek Opotrebeni spojky
1 reakcí na tento příspěvek Opotrebeni spojky
To mně se stává taky věc u Apí...voe...stojim na semaforu...neutrál...de tam na místě v poho..
No tak stojim..oranžová...točim točim otáčky wwwwwwwwn wnnnnnnnnnn
KOpu tam jedničku!!!!!!!!!!!!!
A nic... :lol:
Kopu znova jedničkuuuuuuuuuuu!
Nic
NO později sem přišel na to že prostě někdy tam z neutálu nejde ta jednička...musim zařadit na dva a spátky na jedničku ze dvojky... :lol: :lol: :lol: :lol:
Prostě děsnej frajer kerej neumí zařadit jedničku si asi museli myslet :lol: :lol: :lol: :lol: