globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak poznám,že mi odešel regulátor dobíjení?V cajku
21.4.2009 v 11:31
Zdar borci.
Potřeboval bych trochu píchnout.
Před chvilkou sem se vrátil z malé projížďky a už sem to doma nenatočil,abych zajel do garáže
Baterka je pěkně vyšťavená.Ještě to sice trochu otáčelo startérem,ale už jenom silou vůle.
Když sem ráno vyjížděl,tak to točilo v pohodě.Ve městě mi to ještě taky naskočilo,ale už sem pozoroval,že je to nějaký slabší,no a doma hotovo.
Baterku sem hodil na nabíječku a uvidím jestli se vzpamatuje,ale mám takový obavy,že mi mohl odejít regulátor dobíjení,což je u těchto motorek poměrně častá záležitost.
Otázka zní,jak zjistím,že je regulátor v čudu a že mi nešla pouze baterka do věčných lovišť???
Díky moc za každou radu.

Tak problém je vyřešen!
Nechal sem dobít baterku,dal ji do mašiny a hned chytla.
Změřil sem dobíjení a to šlape jak má.
Tak sem to chcípnul,zapnul sem světla a nechal to asi 3 minuty svítit a pak to zkusil natočit a ani neškytla.Když sem zhasl světla,tak měla snahu točit,ale byla to naprostá tragédie.
Takže diagnóza zní:nová baterie!
Díky všem za pomoc a rady,třeba se budou někdy v budoucnu hodit.

Naposledy editováno 21.04.2009 20:35:05

1 reakcí na tento příspěvek Jak poznám,že mi odešel regulátor dobíjení?V cajku

21.4.2009 v 12:00 | Nahoru | #1
altik nema uhliky, je v oleji, jede porad na max vybuzenej a regulator reguluje nabijenim tim ze prebytecnej proud z altiku "zkratuje"

zmer pri bezici motorce napeti na baterce - melo by tam byt 13,5 - 14,5V ... nejlepe kolem tech 14ti, a v podstate by to tam melo bejt i na volnobeh i treba v 5ti tis. (mer to ale na nabity baterce, ne u ty uplne vystaveny, ta by to mereni mohla ovlivnit)

no pokud to tam nebude - jakoze asi ne ... tak to chce zmerit altik... odpojit ho od regulatoru(v konektoru budou tri draty od altiku) a na stridavej rozsah voltmetru(AC) zmerit kazdou fazy s kazdou(1. s 2.,1. s 3.,2. s 3.) a na volnobeh by melo bejt cca kolem 20-30V .. v trech tis kolem 80V ... plus minus autobus, ale mezi vsema +-stejne .... kdyz to tam je tak je altik OK a pravdepodobne to bude regler - docela casta hondi nemoc

(reakce na) Jak poznám,že mi odešel regulátor dobíjení?V cajku

21.4.2009 v 12:10 | Nahoru | #2
assassin: On myslel uhlíky na startéru, ne na altíku. To může být taky příčina, proč to nechce točit, ale stává se to velice vzácně a hlásí se to dlouho předem.
Taky tipuju na problém s dobíjením. Může to ale být klidně jen přechodový odpor.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird Samotář99 9 6.1.2024 v 15:41 Samotář99
Plasty na moto Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 7 12.11.2023 v 23:11 lucipuk1
Rada před koupí [1, 2] Honda CBR 1100XX Blackbird Šelmak 35 23.9.2023 v 21:55 dan1024
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Trasenie riadenia Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 22 5.8.2023 v 15:48 FJRPEPA


TOPlist