globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tuning výkonu.
 
20.4.2009 v 21:32
Zdar lidi, jezdím na Rieju RRX a mám na ní 75ccm válec a změněné převody na řetězu a rád bych se z ní pokusil vytáhnout ještě o něco více. Máte pro mne ještě nějaký tip a radu?? Má smysl laděný výfuk??..... Díky .

Nehledám rady tipu kup si jinou a podobné řeči .

Tuning výkonu.

20.4.2009 v 21:35 | Nahoru | #1
jestli ti je 18 tak nejlevnější metodou je novej ŘP ...a koupit jinou mašinu

1 reakcí na tento příspěvek Tuning výkonu.

20.4.2009 v 21:37 | Nahoru | #2
Karb, trysky..... ale věci jako laděný výfuk, trysky, jiný karb, otevřený sání je nejlepší ladit jedině na brzdě... každý zásah do ssacího traktu potřebuje nutnou odezvu na výfukovém traktu, jinak o výkon akorát přijdeš....

Tuning výkonu.

20.4.2009 v 21:39 | Nahoru | #3
napadáj mě akorád karbonový klapky a ladak

(reakce na) Tuning výkonu.

20.4.2009 v 21:40 | Nahoru | #4
Raisidlo77> jednoznačnej souhlas vše potom dukladne odladit na brzde

1 reakcí na tento příspěvek Tuning výkonu.

20.4.2009 v 21:46 | Nahoru | #5
Asi budu vypadat jako hlupák, ale neumím si nic představit pod pojmem ladění motoru na brzdě. Máte někdo trpělivost na vysvětlení?? Krbonové klapky jsou ty jak jsou dole ve válci a pouští palivo pod píst??

(reakce na) Tuning výkonu.

20.4.2009 v 21:53 | Nahoru | #6

Gumik>Asi budu vypadat jako hlupák, ale neumím si nic představit pod pojmem ladění motoru na brzdě. Máte někdo trpělivost na vysvětlení?? Krbonové klapky jsou ty jak jsou dole ve válci a pouští palivo pod píst??



připrav si tak +- 20háků na všechno,zajed do servisu,a doufej,že Ti zbude na to,aby sis zaplatil ladiče

jestli to chceš spiš pro pocit-kup si košik na karb.,dej větši trysku-odladiš dle svičky , a laděny vyfuk..od tohoto čekej hlavně jiny zvuk...

Tuning výkonu.

20.4.2009 v 22:49 | Nahoru | #7
Pokud chceš vážně ladit, tak buď se naučit počty nebo metoda pokus/omyl.... Pohrát si s časováním, naladit výfuk a celé sání, bohatost, správný kompresní poměr a podobně... Ale je to vážně finančně dost náročný a je to víc sezení v dílně než ježdění... A o spolehlivosti se mluvit nedá vůbec... Aneb objem ničím nenahradíš...

Tuning výkonu.

20.4.2009 v 23:03 | Nahoru | #8
zaklad - karbonovy klapky, ladak, sani + vetsi trysky. nerikam ze doma si to udelas uplne napohodu ale kdyz si koupis treba 4 velikosti trysek tak by sis to mohl odladit se darct sam.

das velkou trysku pojedes povetsinou plnej plyn kdyz dojedes kouknes na barvu svice - tmava cerna bohata, bila chuda, cihlova nebo mirne tmavsi je ok. Bohata smes se taky pozna tak ze za studena to jede pri plnym lip nez kdyz se to ohreje.

pak kdyz najdes tu spravnou trysku tak na jehle si to vyladis tak aby to melo co nejlepsi reakci na plyn - aby se ti to nezadusilo atd, zkusis pri jizde ze otevres ze zavrenyho na ctvrt pak na pul a takhle. Volnobezna smes to uz tak jednoduchy nebude ale udelal bych to takto - sroubek bohatosti dej na zakjladni nastaveni, trysku bych zvednul tak o 2. Zalzei jestli ti to dobre drzi volnobeh teply/trochu ohraty/uplne studeny. nevim co mas za karbos ale na scooter tuningu se dají koupit trysky stojí tuším 65kč jedna a kdyz si koupis 3-4 velikosti mel bys to zvladnout doma sam ;)

//jo jeste pokud ti to toci vic tak zvetsit o trosku predstih, to se dela tak ze o kousek prendas cidlo otaceni - predstih se ti zmeni v celym pasmu ale nevim jestli to bude u tvoji moto mozny. Pak by si mel mit motku v OK stavu a s zivotnosti by to nic nemelo delat...

Naposledy editováno 20.04.2009 23:04:38

Tuning výkonu.

21.4.2009 v 07:37 | Nahoru | #9
pokud chces o cca 2-5koni navic tak si kup bezkrouzkovy retez :D .... ale budes ho menit jak fusekle :)

Tuning výkonu.

21.4.2009 v 08:21 | Nahoru | #10
z boku nálepky turbo = +5 koní
zepředu nálepka NOS = +7 koní
kamkoliv japonskej(čínskej) znak ála Hayabusa = +10 koní

rohy, číro atd.... na blembák = +15 koní

Jediný, co tim získáš je nezpůsobilost k silničnímu provozu a spousta problémů s policajtama/pojišťovnou pokud to naboříš. (myšleno kit na 75ccm)

Tuning výkonu.

21.4.2009 v 08:28 | Nahoru | #11
Tak jak pise Wenca Objem nicim nenahradis a cim vice do toho budes hrabat abys nahnal vetsi vykon tak tim vice to bude mit mensi zivotnost.. a budes u toho muset sedet porad.. pokud uz mas 18 tak si urcite udelej ridicak ktery te bude stat daleko mene nez to co bys vyhodil do te motorky.. Vlastni zkusenost.. misto toho skutru v mojem profilu by tam klidne mohl byt druhy hornet jelikoz me to tolik stalo + hodiny a hodiny prace a serizovani apod.. Nebud lenivej a jdi se zapsat do autoskoly
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist