edit: pro uplnost sem zkopiruju z prispevku co jsem postnul dal v diskuzi, co presne se mi s tim stalo:
presne to probehlo takhle: pri zahrivani do 100°C vse ok, nikde nic neteklo. Dosazeni 100°C vytekla z expanzky studena voda(tak decka a neco) na 107°C spina vetrak a teplota klesa pod 100°C vetrak vypina, opet teplota stoupa nad 100°C, ale tentokrate z toho uz nic netece, na 107 opet spina vetrak a teplota opet klesa pod 100°C vetrak vypina. Po zhasnuti motoru je slyset ze nekde vari voda a po vychladnuti motoru je expanzka temer prazdna. Po par dnech k tomu prijdu, odplastuju, doleju kapalinu, necham zahrat teplota vyleze na 107°C nikde nic netece, sepne vetrak ochladi pod 100, vypne vetrak. Vypnu motor, po vychladnuti hladina v expanzce normalni.
Naposledy editováno 09.04.2009 23:29:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvarila mi voda
Mirek12>havrajz>šmudla>havrajz> no me ne - litalo to ven az kdyz tam byly tlaky.
na volnobeh vsechno v cajku.
hmm nevim no, ale nezda se mi to, ted je to zase vsechno normalni. Para z vyfuku taky nejde a ze by to tesneni pod hlavou foukalo jen nad 100 stupnu a jednou jo a jednou ne
mrdam na to, zas to poskladam a uvidim jestli se zase nekde nekdy neco projevi
Charlie9> hmmm, tak fakt dik ze to ted uz vim
teplená roztažnost materiálu je pěkná pakárna.... ale jak vidím tak na každou radu máš hnedka pádnej argument.. tak jsi vlastně založil vlákno na to, abys všechny závady zavrhul
no jasne, vsechny moznosti co tu padly me napadly taky a taky jsem o nich premyslel, tak jsem sem napsal co si o tom myslim a vlakno jsem zalozil kvuli tomu, abych zjistil jestli se treba v necem nemylim, jasny
no a s tim termostatem, i kdyby zustal zavreny tak nechapu jakou by to melo souvislost s problemem. Jednak se to uchladilo,coz by se zavrenym termostatem byl asi problem a za druhy proc by to kvuli termostatu nad 100°C varilo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvarila mi voda
havrajz>Mirek12>havrajz>šmudla>havrajz> no me ne - litalo to ven az kdyz tam byly tlaky.
na volnobeh vsechno v cajku.
hmm nevim no, ale nezda se mi to, ted je to zase vsechno normalni. Para z vyfuku taky nejde a ze by to tesneni pod hlavou foukalo jen nad 100 stupnu a jednou jo a jednou ne
mrdam na to, zas to poskladam a uvidim jestli se zase nekde nekdy neco projevi
Charlie9> hmmm, tak fakt dik ze to ted uz vim
teplená roztažnost materiálu je pěkná pakárna.... ale jak vidím tak na každou radu máš hnedka pádnej argument.. tak jsi vlastně založil vlákno na to, abys všechny závady zavrhul
no jasne, vsechny moznosti co tu padly me napadly taky a taky jsem o nich premyslel, tak jsem sem napsal co si o tom myslim a vlakno jsem zalozil kvuli tomu, abych zjistil jestli se treba v necem nemylim, jasny
no a s tim termostatem, i kdyby zustal zavreny tak nechapu jakou by to melo souvislost s problemem. Jednak se to uchladilo,coz by se zavrenym termostatem byl asi problem a za druhy proc by to kvuli termostatu nad 100°C varilo?
na uchlazení motoru je potřeba určitá cirkulace vody aby to odebralo to teplo , a jestli se ti termostat sekne tak se to přiškrtí voda leze pomale a převře to aji kdyby ten větrák valil naplno je potřeba ochladit množství ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvarila mi voda
havrajz>Mirek12>havrajz>šmudla>havrajz> no me ne - litalo to ven az kdyz tam byly tlaky.
na volnobeh vsechno v cajku.
hmm nevim no, ale nezda se mi to, ted je to zase vsechno normalni. Para z vyfuku taky nejde a ze by to tesneni pod hlavou foukalo jen nad 100 stupnu a jednou jo a jednou ne
mrdam na to, zas to poskladam a uvidim jestli se zase nekde nekdy neco projevi
Charlie9> hmmm, tak fakt dik ze to ted uz vim
teplená roztažnost materiálu je pěkná pakárna.... ale jak vidím tak na každou radu máš hnedka pádnej argument.. tak jsi vlastně založil vlákno na to, abys všechny závady zavrhul
no jasne, vsechny moznosti co tu padly me napadly taky a taky jsem o nich premyslel, tak jsem sem napsal co si o tom myslim a vlakno jsem zalozil kvuli tomu, abych zjistil jestli se treba v necem nemylim, jasny
no a s tim termostatem, i kdyby zustal zavreny tak nechapu jakou by to melo souvislost s problemem. Jednak se to uchladilo,coz by se zavrenym termostatem byl asi problem a za druhy proc by to kvuli termostatu nad 100°C varilo?
tak kdyby sa termostat sekl a ostal zavřený,tak je jasné,že to nebude dělat dobrotu,protože mechanicků prací se tvoří teplo,to teplo sa potřebuje odvádět a když ostane seklí termostat,tak sa nemá jak to teplo odvádět...teplo sa odvádí velkým okruhem a jak píše mirek,k odvedení je potřeba určitá cirkulace vody,proto sa třeba v autoškole učí "při přehřívání motoru podřadit na nižší rychl.stupen " a proč..? aby byly vyšší otáčky motoru a tím pádem aj rychlejší cirkulace chlad.kapaliny...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35915 | Dnes v 14:20 Chuďas899 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |