globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2válec versus 4válec
 
17.3.2007 v 02:24
Tady na fóru už jsem několikrát četl názor, že 2vál má "vyšší krouťák" a "táhne líp odspoda". Není to nějaká hovadina? V autě mám 6válec a krouťák se se 4válcem nedá vůbec srovnat, tak jsem nějak předpokládal, že čím víc válců, tím v tomhle směru líp. Můžete mi to prosím kdyžtak někdo osvětlit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2válec versus 4válec

19.3.2007 v 11:38 | Nahoru | #1

Krajinkář píše: [quote=medved_bedrich]Krajinkář> jenom bych ti připoměl, že moto guzzi mgs o1 s novým vodou chlazeným vzduchem při posledním závodě v daytoně porazila obě nasazené ducati 1098... ale ano, zapoměl jsem že nemá takový výkon a k tomu jenom 135Nm...

no nevadí :)


V PORADKU, moje neznalost !!!! *no*

Ale urcite to neni tak rozsirena znacka v zavodnim prostredi ( aspon tedka tenhle jejich model ).

www.ppracing.cz [/quote]
V poho :)
no rozšířená určitě není v Evropě, v USA jich na okruzích najdeš docela dost díky tunnerovi Ghezzi-Brianovi...

jinak: www.bigbore.it
to už je na můj vkusss už trochu pěhnaný :) ale když to jezdí :)

(reakce na) 2válec versus 4válec

19.3.2007 v 16:17 | Nahoru | #2
medved_bedrich> Jo tak dival jsem se na ty stranky, tam je ale obsah VYSENY na 1400...to je dost rozdil :)) proto takovy kroutak :)

Jinak me to umisteni motoru moc nebere....klasicky je to lepsi...SP, 99-8-9 atd. Jel jsem na BMW a to mi prislo hodne zvlastni, jo to uz taky nekde jine...ale prece jenom by me to zajimalo...

www.ppracing.cz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist