odkaz
//update, update, update, update, update, update
chtěl bych pro začátek kotouče koupit celé abych pro případ nýtování měl náhradu tak se ptám, jak je to s životností a brzdným účinkem origo kotoučů vs oem vs braking vs lucas případně jiných, které mi na Raptora padnou. dík
Naposledy editováno 16.03.2010 14:29:01
1 reakcí na tento příspěvek Brzdové kotouče Braking vs desky
je mi jasny ze budou asi odost lehci ,ale zarazi me ta mala stycna plocha. nechapu jak by mohli skvele brzdit. a kdyby to byl zas nejakej mega objev tak by je meli ve WSBK ne?
Naposledy editováno 27.11.2009 12:28:25
RobinR>co rikate na kotouce REVOLUTION ROTORS
je mi jasny ze budou asi odost lehci ,ale zarazi me ta mala stycna plocha. nechapu jak by mohli skvele brzdit. a kdyby to byl zas nejakej mega objev tak by je meli ve WSBK ne?
v usa je jezdej lidi dost... ta mensi plocha je asi v poho, ty hodne vyzrany kotouce muzou spis vic zrat desky.. ale taky to neni pravidlo..
v motoGP je technika zase jinde, na sucho jedou mnohem lehci karbonovy kotouce, na mokru klasicky ocelovy - tam myslim je design sumak tak je delaj klasicky kulaty..