globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klepání ventilů
3.4.2009 v 20:10
Ahoj a super počasí všem (po druhé).Prosím o radu.Vlastním cca půl roku GS500e r.v 91 najeto asi 80,čemuž moc něvěřím.A to zatím přes zimu,takže jsem toho ještě moc nenelítal (na GS).Nic méně jsem si všiml svým opotřebovaným sluchem,že převážně v nižších otáčkách a za jekékoli teploty celkem znatelně slyším nepravidelné klepání z oblasti víka ventilů.Někdo říká,že je to u GS normální,ale mě se to moc nezamlouvá.Diky za reakci..

Klepání ventilů

3.4.2009 v 20:12 | Nahoru | #1
tak je seřiď a nemudruj co s tím

Klepání ventilů

3.4.2009 v 20:12 | Nahoru | #2
Myslím že 18 let starý vzducháč má nárok na nějaké ty hluky a klepání, ne?

Klepání ventilů

3.4.2009 v 20:24 | Nahoru | #3
Seřídit,to asi samozřejmě seřídit nechám,ale kamoš vypláznul kopu peněz a nic se nezměnilo s tím,že to prostě tak u GS bývá.Tak jen doufám,že s tím měl někdo podobnou zkušenost.Hele,já se vsadím,že tobě v mašině nic neklepe

Klepání ventilů

3.4.2009 v 20:29 | Nahoru | #4
Seřiď ventily. Pokud to nepomůže tak kámoš na GSu měl povolenej šroub co drží ozubený kolo vačkové hřídele a ozívali se rány (ale ty byli pravidelný).

Klepání ventilů

3.4.2009 v 20:41 | Nahoru | #5
sutroza>jestli je to nepravidelny zvuk, tak by to mohla byt axialni vule vacky. Pamatuju si, ze jetejsi GSa s tim mely problemy a da se to vyresit podlozkama ktery se daji na vacky a mezi domecek vacky. Osobne bych na to sral a jezdil dal.

1 reakcí na tento příspěvek Klepání ventilů

3.4.2009 v 21:09 | Nahoru | #6
Díky,to byla jedna z optimističtějších zpráv,nicméně udělám pro to max.,ikdyž to třeba není akuťas.Protože na ty léta letí super a světe div se šla by i dobře přes 180/h a o kceleraci nemluvě.Podotýkám 81 tisíc najeto.Spotřeba něco přes 3,5 l.No,přestanu se čepejřit..

(reakce na) Klepání ventilů

3.4.2009 v 21:26 | Nahoru | #7
sutroza> a kolik to bere oleje?? hlavne hlidej olej, nedavno tu byl borec co GSo kvuli nedostatku oleje zadrel

Klepání ventilů

3.4.2009 v 21:53 | Nahoru | #8
No,jak jsem prve zmínil,mám to pouze půl roku,takže s tím olejem nemůžu říct.Před zimou jsem ujel něco málo a teď jsem olej měnil.Mám tam ÖMW Bixol 1OW 40 polosyn.Ale údajně potíže s olejem nebyly.

Klepání ventilů

3.4.2009 v 22:04 | Nahoru | #9
klepe neklepe, bavíme se přece o tvé motorce, ne o mojí :) mě, jako majiteli OHV rozvodu tam bude klepat dycky

Klepání ventilů

4.4.2009 v 06:51 | Nahoru | #10
zdar hele na to si dej bacha mě to na dváce taky klepalo a po seřizeni ventylu prestalo cca na 5km pak se rozklapal vyfukovy ventil a přetrhl se! oprava jeno vlysovani ventilua, voditka a tesnení mě stálo 3500 zbytek si dělám doma!

Klepání ventilů

4.4.2009 v 10:37 | Nahoru | #11
sutroza> Pokud to tvuj kamarad dal do servisu, a oni neprisli na to proc to klepe, at uz to do tohoto servisu nikdy nedava. Ve spouste servisu delaji takovy amateri, co tomu rozumi jeste mene nez laik jako jsem ja.

Klepání ventilů

4.4.2009 v 21:32 | Nahoru | #12
Máš pravdu,dnes nemůžeš věřit nikomu v servisu,kterej ti řekne,že oprava bude provedena v poměru cena/kvalita.Možná,když si přečtu tohle forum od založení až do nynějška,bude ze mě univerzální moto-mechanik ČR.

Klepání ventilů

4.4.2009 v 23:24 | Nahoru | #13
sutroza> Forum z tebe zas tak moc mechanika neudela, zato nekolik let provozu a udrzby vhodne zvolenych stroju zcela urcite.
Muj seznam stroju mluvi za vse Zejmena ten nejvetsi je idealni treninkovy prostredek pro neustale procvicovani vsech mechanickych dovednosti

1 reakcí na tento příspěvek Klepání ventilů

5.4.2009 v 08:00 | Nahoru | #14
No,teď jsem na ty tvoje mrknul a musím uznat,že to bereš z trošku jinýho,takovýho polohistorickýho a hlavně neméně zajímavýho úhlu.Říkám to proto,že jsem tak před 10 lety vlastnil JAWA 350 Kalifornian a nebýt toho trestuhodnýho zapalování,který mi zkrátilo život o dalších 10 let ,jsem byl v mezích normy spokojenej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepání ventilů

6.4.2009 v 16:02 | Nahoru | #15
sutroza> Zdar, hele mě to taky klepe, prostě při jízdě je slyšet jakoby něco klapalo, zřejmě ty ventily nebo co..nevim. Kždopádně na jízdě to dle mě vliv nemá, akorát ten zvuk.. mám roční 93 a najeto cca 55tis.KM. Vezme si ale krapek víc oleje, to si myslim, že je vcelku normální vzhledem k tomu věku a ujetých km.
Přátelé, nevíte někdo, kolik cca obnáší seřízení těch ventilů a jak dloho to trvá? že bych to přece jen hodil do servisu, no nevim no...

1 reakcí na tento příspěvek Klepání ventilů

6.4.2009 v 16:08 | Nahoru | #16
kejak> Pul hodinka prace, a to jen kvuli debilnimu sundavani odpojovani hadicek pri sundavani nadrze. Nicmene je na to potreba dukladne vychladlej motor s vyrovnanou teplotou, takze ti to nikde na pockani udelat nemuzou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klepání ventilů

6.4.2009 v 20:30 | Nahoru | #17
kejak81> Čau,tak sleduju,že to bude asi bolest toho stáří ikdyž mě to sem tam zaklepe pouze při volnoběhu.Každopádně to je asi třeba řešit probrnknoutím těch ventilů.Ale aby toho zase nebylo na začátku sezony málo,začínají mi týct vidle a to je měl ten předchozí majitel dělaný před zimou nový..

(reakce na) Klepání ventilů

7.4.2009 v 10:41 | Nahoru | #18
sutroza> Tak s tímhle zkušenost nemám, ale když je měl nový, tak buď udělal něco špatně, nebo je to nějaká bejkárna.. nevim

(reakce na) Klepání ventilů

7.4.2009 v 10:43 | Nahoru | #19
Deadman> Fakt to není zas taková práce, jak píšeš? to by šlo.. myslel jsem, že je to nějaký větší zásah do motoru, proto jsem se trochu obával.. možná se zkusim zeptat v tom servisu, za kolik a zda by mi to vůbec zkoukli a případně upravili.. dík

Klepání ventilů

7.4.2009 v 12:06 | Nahoru | #20
kejak> Ja si na vsem, vcetne GS500E, serizuji ventily sam. Krome jemnych sparovych merek na to nepotrebujes nic, jen bezne naradi co mas doma. Na GS500E je opruz jen to sundavani hadicek, pokud nechces riskovat pad nadrze na zem, chce to dva lidi. Nadrz jde po odsroubovani nadzvednout jen asi 3cm, vic nedovoli hadicky. Plochym sroubovakem zavres dvojity kohout ukryty pod nadrzi, klestema sundas spony z hadic a za pomoci sroubovaku stahnes ty hadice. Nejde tam skoro strcit ruka, proto se to dela tak blbe. Zbytek je snadny, podivej se do servisni prirucky, kterou stahnes z netu. Kdybych byl servisakem, rekl bych si 200Kc za praci a 100Kc za kazdou podlozku co potrebovala vymenit (za tolik ti vymeni neposkozenou v oficialnim servisu Suzuki). Pokud ty podlozky nekdo brousil na magnetce, coz je v cechach oblibeny sport, tak 300kc za novou. Obavam se ale ze v servisu si reknou o litr jen za praci.

1 reakcí na tento příspěvek Klepání ventilů

14.4.2009 v 11:20 | Nahoru | #21
No mne to robi to iste co sutrozarovi. Ale ked je to nepravidelne a iba na volnobeh ked je zohriata. To je iba take dvojsekundove potukanie v 5sek. intervaloch ventili by klepali podla mna furt. Motorka jazdi dobre aj startuje tak sa nechcem velmi dotoho rypat. Tie ventili sa maju stelovat tazdych 6000km je to niak casto.

Naposledy editováno 14.04.2009 11:21:05

(reakce na) Klepání ventilů

17.4.2009 v 21:54 | Nahoru | #22
Ahoj. Už dříve jsem věděl,že nejsem jedinej s tímto problémem.A že do této motorky stačí lít jen benzín a olej je prostě mýtus.Nechám je prokouknout a tím to hasne a tobě doporočuji to samé.Prý je to snadná a rychlá záležitost,tudíž si myslím,že i nijak drahá,teda u seriozních mechaniků.

Klepání ventilů

17.4.2009 v 22:28 | Nahoru | #23
řešil jsem taky divné cvakání na GS500, odborník co měnil rozvodák tu nýtovací spojku (zřejmě majzlíčkem a kladívečkem) snýtoval hodně hodně natěsno, takže spojka byla nejužším článkem na celém řetězu a vždycky když naběhla na řetězové kolo tak se ozvala. Ve vysokých otáčkách už to splynulo ale na volnoběh to bylo dost slyšet.

Klepání ventilů

18.6.2009 v 21:09 | Nahoru | #24
sutroza Ahoj hele já mám taky GS r.v. 2003 najeto 17tis. a když tam mám kvalt a pomalinku přidávám tak mi to taky začne klepat nevim jestli to je t osamý jako máš ty, ale je to možný no jinak když přidám rychle například ve městě před divákama tak to neudělá a na jízdu to nemá vliv a to na tom jezdim už sezonu a dělá to od tý doby co sem t koupil.....

Klepání ventilů

18.6.2009 v 21:30 | Nahoru | #25
trošku obecná otázka.

To, že na ventily je potřeba "studený" motor, vím. Tedy v případě nastavení servisu to je na cca celý den. Ráno přijet, předat motorku a jít si po svých. V uvedenou dobu si jít motorku vyzvednout, popřípadě, pokud bych chtěl být přítomný operaci.....

Nebo se pletu?

Klepání ventilů

18.6.2009 v 22:36 | Nahoru | #26
Trutnovacek> Ano. Pokud najdes servis, kde se ti pustej do ventilu jeste na vlaznym motoru, hned jim vytrhni motorku z rukou a jed jinam.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 Včera v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust


TOPlist