1 reakcí na tento příspěvek JAk na to, aneb pár rad do začátku
jsou 3 - já mám on, res a pri - to slouží na přepínání mezi res a on, nedoporučuju dělat za jízdy (taky asi záleží na roce výroby, někde možná bude off)
manuál mám v el. podobě servisní, v angličtině
jinak je vše jako na ostatních obdobných motykách
lowriderka>
jsou 3 - já mám on, res a pri - to slouží na přepínání mezi res a on, nedoporučuju dělat za jízdy
A to jako proč?
Třeba jako mě, když dochází benzín tak to začne trošku cukat a pochcípávat tak normálně otočim na res. zajízdy, bez chcípnutí motoru a jedu dál přímo na benzínku :). Vzhledem ktomu, že nemám na budíkách ukazatel paliva asi ani jiná možnost neni. Ale když zastavim tak to zdechne, přepnu na res. a musim tak 10min čekat než to tam nateče.
Nějak mě nenapadá proč nedoporučuješ dělat za jízdy?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |