globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chrastí mi srad
30.3.2009 v 13:46
na volnoběh se ozývá cinkání, tipoval bych to na rozvoďák, nebo něco s napínákem. Další rachot je asi ložisko, nebo nějaká vůle na spojce??, pokud zmáčknu spojku tak to ztichne a je slyšet zase jen rozvoďák.

zkusil jsem vyměnit olej, ale žádný viditelný(slyšitelný) výsledek :

co jsem moto před třemi týdny koupil tak nebylo slyšet vůbec nic

napadlo mě, že bych si rozvoďák dopnul, ale nemůžu nikde najít jak na to.

neměl někde se SRADem podobný problém??

edit: cinkání je spíš z pravé strany(rozvoďák)


Naposledy editováno 30.03.2009 14:17:27
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Chrastí mi srad

31.3.2009 v 20:51 | Nahoru | #31
Raisidlo77> hele taky sem si to chtěl udělat doma sám ale je lepší když to udělá člověk kterej to má v ruce a nedělá to poprví.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chrastí mi srad

31.3.2009 v 21:23 | Nahoru | #32

senior>.. Ten vyšroubuj a uvnitř (v otvoru) je šroubek (červík) na plochý šroubovák. Strč ho tam a jakoby utáhni šroub co to půjde (s citem). Tím dopneš napínák rozvoďáku.
Je to bolest Sradů, jelikož ta samodopínací pružina to sama není schopna dopnout. Práce na pět minut a já kdysi málem rozebral půl motoru, než jsem na to přišel .......



Napinak na SRADovi, ten ktery popisujes neni typu rohatka-zapatka, tento se neda "dopnout". Jak jiste vis, tak je tam sroub a torzni pruzina a tim malym cervikem jen tocis sroubem proti pruzine, coz se pouziva na jedinou vec a tou je nasazovani napinaku.
Doporucuju vyndat napinak cely a zkontrolovat funkci. Pokud je ok, nezatlacis ho zpet ani kdyz se na nej postavis.
Rozvodak vydrzi dlouho, zato napinak odchazi.

(reakce na) Chrastí mi srad

31.3.2009 v 21:37 | Nahoru | #33
Dawe02> no odborník nejsem, ale měl jsem na Sradovi r.v. 2000 patrně system "rohatka-zapatka" dokonce to je vyobrazeno myslím i v microfischi k této motorce hned někde na začátku. A hlavně mě to pomohlo....
viz můj dotaz a diskuze z roku 2007:

Rachot u GSXR

Chrastí mi srad

31.3.2009 v 21:40 | Nahoru | #34
SRADi 96-99(00) nemaji rozhodne rohatka-zapadka.
Pokud ti tvuj postup pomohl znamena to ze napinak je rozhodne spatny. Neni to ale standartni oprava.

1 reakcí na tento příspěvek Chrastí mi srad

1.4.2009 v 19:41 | Nahoru | #35
než ten napínák budu vyndavat, mám asi vypustit olej že?

(reakce na) Chrastí mi srad

1.4.2009 v 20:05 | Nahoru | #36
Whistler> neni třeba ho vypouštět

1 reakcí na tento příspěvek Chrastí mi srad

1.4.2009 v 21:26 | Nahoru | #37
díka za pomoc chlapi, teď jsem ho vyndal, je to docela jednoduchý zařízení

ten "šroubek" vevnitř je vlastně osička se zářezem pro šroubovák, na které je namotané listové péro, které se samo rozvinuje a tím vysunuje napínák ven. Skutečně slouží pouze k zasunutí napínáku při montáži, kdy se manuálně pérko namotá na osičku a napínák se zasune aby šel nasadit.

Jinak můj napínák normálně funguje jak má, když se vysune, nejde zpět, pouze natočením pružiny šroubovákem.

Zejtra ho nahodím zpět a o víkendu vyzkouším jestli to pomohlo

(reakce na) Chrastí mi srad

1.4.2009 v 21:43 | Nahoru | #38
Whistler> šťastnej to hoch mě když se vysune tak de zmáčknout o něco zpět takže výměna storpocentní

Naposledy editováno 01.04.2009 21:43:57

Chrastí mi srad

4.4.2009 v 14:07 | Nahoru | #39
včera jsem to smontoval, za studena rozvoďák trochu mlátil, ale pak se to trochu ztišilo. Jen tak jsem zkusil při běžícím motoru pootočit osičkou napínáku do prava(povolení) a rozvoďák začal plandat a mlátit fest, napínák ho pak sám trochu došponoval, mlácení se ztišilo, ale pořád to nebylo úplně ono, tak jsem maličko napínák "přepnul" (lehounce pootočil doleva) a myslím že cvrlikání je v normě

Naposledy editováno 04.04.2009 14:12:18

1 reakcí na tento příspěvek Chrastí mi srad

4.4.2009 v 20:45 | Nahoru | #40
Jak to říkal Svěrák V Cimrmanech: "Co jsem říkal, kdo to říkal, já jsem to říkal ...." jinak gratulace a ať slouží

(reakce na) Chrastí mi srad

4.4.2009 v 22:38 | Nahoru | #41
senior> nojo, asi to chce prostě té pružince trochu "pomoct" a je to OK

Chrastí mi srad

5.4.2009 v 08:25 | Nahoru | #42
blbci inženýři v suzuki špatně spočítali sílu pružinky, spletli se v desetiné čárce.

Chrastí mi srad

6.4.2009 v 10:07 | Nahoru | #43
ja přivezl taky motku ze servisu a po kompletnim seřízení a přetěsnění karbecu lítam jak drak a bez chrastění.závada byla v napínáku a přitom mi bylo řečeno při výměně že je ok

(reakce na) Chrastí mi srad

16.7.2009 v 21:34 | Nahoru | #44
horvi> Nazdar, hele tak jak ti to dopadlo v tom servisu? Já jen, že mám uplně stejnej problém tak abych věděl na co se mám připravit...

Chrastí mi srad

16.7.2009 v 22:31 | Nahoru | #45
napínák dotahovat jde...... měnil jsem rozvody nakonec

1 reakcí na tento příspěvek Chrastí mi srad

26.7.2009 v 11:23 | Nahoru | #46
tak problém byl v samotném rozvoďáku(jak jsem si myslel), teď jsou tam kompletně nové rozvody(řetěz, napínák a vodící lišta) takže by to snad mělo být oukej

jediný zvuk co mě trochu znepokojuje je "chrastění" které při 3000RPM zmizí, dělá to i s vymáčknutou spojkou, ikdyž trochu potišeji...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chrastí mi srad

26.7.2009 v 11:53 | Nahoru | #47

Whistler>tak problém byl v samotném rozvoďáku(jak jsem si myslel), teď jsou tam kompletně nové rozvody(řetěz, napínák a vodící lišta) takže by to snad mělo být oukej

jediný zvuk co mě trochu znepokojuje je "chrastění" které při 3000RPM zmizí, dělá to i s vymáčknutou spojkou, ikdyž trochu potišeji...



nechrastí ti z toho náhodou v hlavě přestan hledat závady a radši jezdi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chrastí mi srad

26.7.2009 v 11:56 | Nahoru | #48

DawidER5>nechrastí ti z toho náhodou v hlavě přestan hledat závady a radši jezdi



nepičuj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chrastí mi srad

27.7.2009 v 22:50 | Nahoru | #49
Whistler> pokud to ve vyšších otáčkách mizí, tak ta frekvence se zvýší, čili kroužky nebo ventily. To jsou taky 2 varianty. V nižších otáčkách to slyšet jde, při vyšších je ta frekvence tak velká, že to nelze zaslechnout. Takže zčíhnout ventily, pokud si to nedělal sám a nemáš jistotu a pak jedině kroužek, ale to se pozná podle stavu svíček a také tlaky v každém válci. Větší rozdíl než 10 % už je špatně.

Naposledy editováno 27.07.2009 22:52:54

(reakce na) Chrastí mi srad

28.7.2009 v 06:53 | Nahoru | #50
Bailey> ventily jsou nově dělané, na hranici tolerance byly tři sací, jinak OK, kdyby to byly kroužky tak by ten motor musel žrát olej, což nedělá vůbec. Ono to zní trochu jako povolený rozvoďák, takové to škrchání na poměrně nízké frekvenci, na 3000RPM to zcela zmizí. Až se na to dostanu tak to natočím a hodím na net
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1


TOPlist