Každopádně je to živá sekce, neustále tam něco doplňujeme, dávám tam novinky a naznačuju i to, co se chystá (prototypy, předprodejní verze).. A na rozdíl od marketingu výrobců si můžu dovolit i kritiku určitých modelů, protože pro určité použití mají třeba jisté nevýhody...
Vím že je to dlouhé ale snad to někomu ušetří zklamání nebo vysvětlí, jak se věci mají. Vždycky mě mrzí, když slyším jak někdo nadává na nějakou navigaci, o kterém vím, že naviguje výborně a zjistím, že je lajdácky připravená, nemá v pořádku ani software, ani nastavení ani mapy. Ty navigace za to obvykle nemůžou - je to prostě jen počítač a ten může být připravený dobře, špatně nebo vůbec. Blbý je, když si někdo koupí poměrně složitou GPS a očekává od toho, že to je plug&play řešení a ono to je spíš nachystané na několikahodinovou odbornou instalaci a ne na okamžité použití. Tak i tom se tam píše.
Nemám zkušenosti s GPS pro silniční sportovní účely, takže o tom tam toho moc nenajdete ale hodně je to orientované na dálkové cestování, touring a pochopitelně adventure a offroad.
http://www.touratech.cz/html/vybirame_gps.html
Napište, co vám tam přijde málo rozvinuté nebo moc složité nebo co vás zajímá..
T.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motocyklové GPS - tak trošku jinak
A2DP stereo, pro někoho věc, bez které se nedá dneska žít.
Podařilo se tam vsunout asi 3 ze 45 nápadů na vylepšení, které jsme oficiálně dodávali vývojářům. Další asi 3 přijdou během čtvrt roku ale není to nic zásadního. Nejdůležitější je asi možnost zvolit údaje zobrazované ve dvou políčkách vedle menu při navigaci. A označit obdélník nebo silnici, po které se nikdy nemá navigovat. Bohužel třeba stínování terénu nejde vypnout, automatická změna měřítka taky ne, zobrazení je míň přehledné než na stávajícím Zumu a překreslování pomalejší. A konstrukce je jak u NUvi - baterka z telefonu, pérový kontakty... Těžko říct.
TomasTT>No pokud jde o komfortní funkce, tak jo.
A2DP stereo, pro někoho věc, bez které se nedá dneska žít.
Podařilo se tam vsunout asi 3 ze 45 nápadů na vylepšení, které jsme oficiálně dodávali vývojářům. Další asi 3 přijdou během čtvrt roku ale není to nic zásadního. Nejdůležitější je asi možnost zvolit údaje zobrazované ve dvou políčkách vedle menu při navigaci. A označit obdélník nebo silnici, po které se nikdy nemá navigovat. Bohužel třeba stínování terénu nejde vypnout, automatická změna měřítka taky ne, zobrazení je míň přehledné než na stávajícím Zumu a překreslování pomalejší. A konstrukce je jak u NUvi - baterka z telefonu, pérový kontakty... Těžko říct.
Sakra..no A2DP je pro mě bezvýznamné.
Ale přehlednost a rychlost je přednější.
No ještě počkám na to, až to u nás bude a pak budu lámat chleba.
Pokud se s tím cena 550 posune dolů, tak asi půjdu do 550.