Každopádně je to živá sekce, neustále tam něco doplňujeme, dávám tam novinky a naznačuju i to, co se chystá (prototypy, předprodejní verze).. A na rozdíl od marketingu výrobců si můžu dovolit i kritiku určitých modelů, protože pro určité použití mají třeba jisté nevýhody...
Vím že je to dlouhé ale snad to někomu ušetří zklamání nebo vysvětlí, jak se věci mají. Vždycky mě mrzí, když slyším jak někdo nadává na nějakou navigaci, o kterém vím, že naviguje výborně a zjistím, že je lajdácky připravená, nemá v pořádku ani software, ani nastavení ani mapy. Ty navigace za to obvykle nemůžou - je to prostě jen počítač a ten může být připravený dobře, špatně nebo vůbec. Blbý je, když si někdo koupí poměrně složitou GPS a očekává od toho, že to je plug&play řešení a ono to je spíš nachystané na několikahodinovou odbornou instalaci a ne na okamžité použití. Tak i tom se tam píše.
Nemám zkušenosti s GPS pro silniční sportovní účely, takže o tom tam toho moc nenajdete ale hodně je to orientované na dálkové cestování, touring a pochopitelně adventure a offroad.
http://www.touratech.cz/html/vybirame_gps.html
Napište, co vám tam přijde málo rozvinuté nebo moc složité nebo co vás zajímá..
T.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motocyklové GPS - tak trošku jinak
Pro oba tábory si dovolím konstatovat, že Garmin i TomTom nabízejí velmi dobré navigace. Pokud bych vybíral "silničního specialistu", tak koupím TomToma. Do polí luk a hájů je jednoznačně Garmin. Garmin má univerzální řady GPS a tím asi boduje. TT se specializuje na silnice. Vzhledem k tomu, co sedlám, tak jsem spokojeným uživatelem TomTomu.
TomášiTT nešetří Garmin na reklamě? Kolik vás na tom internetu je? Musím ale uznat, že ta kampaň je dobře připravená
... včíl "babo raď"
... OM
OldMan>Mám TT Rider a jsem s ním velmi spokojený. Jak už tady někdo psal, preferuji navigaci a až tak mě nezajímají různé doplňující funkce. Po 3-letých zkušenostech s TomTomem bych mu mohl něco vyčíst, ale oceňuji jeho spolehlivost a kupodivu i výdrž baterie, po třech letech pořád více jak 5 hodin. Měl jsem možnost porovnat 550-ku od Garminu a myslím si, že má lepší čitelnost (rozuměj svítivost) na slunci. Ale nevím, jak je to s tou výdrží baterie.
Pro oba tábory si dovolím konstatovat, že Garmin i TomTom nabízejí velmi dobré navigace. Pokud bych vybíral "silničního specialistu", tak koupím TomToma. Do polí luk a hájů je jednoznačně Garmin. Garmin má univerzální řady GPS a tím asi boduje. TT se specializuje na silnice. Vzhledem k tomu, co sedlám, tak jsem spokojeným uživatelem TomTomu.
TomášiTT nešetří Garmin na reklamě? Kolik vás na tom internetu je? Musím ale uznat, že ta kampaň je dobře připravená
... včíl "babo raď"
... OM
No právě že já bch byl taky spíše pro Tom Tom, používám ho v PDA a je super.
Nechystá se nějaký nový model Rider?
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motocyklové GPS - tak trošku jinak
Nicméně, znám docela dobře oba typy a nesouhlasím s tím, že je to ideální ani na silnici. Je to věc názoru ale jediné, co se mi na tom líbí, je grafika a ovládání. Ale mapově ani funkčně to porovávat s novými Garminy fakt nejde. Proti Zumo 660 už vůbec ne, to je o kategorii jinde. Je fakt potřeba to vidět. Absolutně plynulé pohyby, velmi dobrá grafika displeje a spousty drobných vychytávek, které prostě TTR chybí. Nemluvím vůbec o offroadu. Fakt věc názoru..
Jinak na propagaci Garminu nemáme ani korunu, je to čistě naše věc, co budeme prodávat a propagovat a na rozdíl od mnoha jiných, píšu i negativa. Co se nám na té které navigaci nelíbí. Snažím se tam psát co nejvíc objektivní informace. Pokud má nějaká navigace nějakou slabinu, tak to napíšu. Že na Zumu 550 nejde změnit údaje v informačních boxech během navigace, že Zumo 660 pomalu překresluje nevypínatelné stínování elevačních dat, že obě dvě (stejně jako Nuvi 550) vymývají zobrazení detailů na displeji (třeba popisky měst) a nebo že Oregon má málo kontrastní displej. Není důvod, proč to nenapsat. Že 278C má málo citlivý příjmač a drahé karty a šílené vkládání adres apod. Prostě nejen klady. Ale co mám psát kladného o TTR, když prakticky jak hardware, tak software, tak data, má opravdu neporovnatelná. Cena, snad. To tam tuším taky píšu, že cena je výborná. Ale z našeho pohledu, pokud má třeba navigace nevýměnnou baterku a nová stojí 200EUR a povinná výměna v servisu a doba opravy odhad 3-4 měsíce, sorry.. Nebo naše zkušenosti s výměnami prasklých zádíček u TTR první verze. Peklo. Prostě až budou mít něco, co se nám bude líbit... tak proč ne. Ale kupujeme každou chvíli něco na vyzkoušení (a někdy i dostáváme) a nějak to těm firmám moc nejde..
Druhou otázku nerozumím - kolik nás na jakém internetu je? Nechápu dotaz.
Jinak kampaň to není, je to iniciativa z naší strany. Důvody jsem psal - neustále ty samé dotazy a odpovědi. A hlavně - i z pohledu výrobce a dovozce, jsou motorky jen jakoby součást automobilové sekce. A já to považuju za chybu, motorky jsou tak specifické, že si zaslouží podrobnější informace a když je nemá dovozce, tak jsme to udělali sami. Tečka.
Jen mimochodem, dnes jsme dostali finální hardware Zumo 660, je to v té podobě, v jaké se to bude prodávat. Jak jsem psal v blogu - bohužel ze 43 připomínek uznali a předělali jen pár, naštěstí pár dobrých, takže tam bude alespň něco z toho, co bysme chtěli. Budou tam profily, víc tras, uživatelské vymezení oblasti, kde se nemá navigovat (sektor kam nechci jezdit), volitelné dva údaje v informačních boxech během navigace a pár dalších skrytých věcí, které nejsou tak důležité. Z ostatních věcí část bude chodit postupně během aktualizací a část prostě nebude nikdy, protože se to neslučuje s marketingovými plány.. Ale budiž, je to navigace prostě pro určitou cílovou skupinu a té vyhovovat bude. Dokud bude 550, preferuji 550.
Nějaké grafické vychytávky mám v tomto případě na háku.
A to byl na Rideru použit oficiální firmware, který nepodporuje IQ Route. Neoficiálně ovšem v TT Rider IQ Route spolehlivě funguje. I když dle mého skromného názoru to IQ Route trochu přehání, v zasekaném městě se může zatraceně hodit.
Přiznávám že pro terén není a asi nikdy nebude. Prostě není, no a co? Je pro cílovou skupinu jezdící po silnici. Dále nechápu, které krajiny pro Rider chybí. Nyní je už i Řecko, to mě chybělo. Já třeba na Rumunsko a podobné tatarstány nejsem zvědavý. Alespoň zatím . Mě nechybí nic.
Možná jsem ale exot, když mi připadá to nejdůležitější kvalita navigace na silnici .
Ale abych jenom nechválil. Držák stál opravdu za *. Používám MvG z Touratechu, známka - 1*.
Naposledy editováno 16.04.2009 07:46:59