1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 nebo V-Strom 650
1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 nebo V-Strom 650
TDM vyšší těžiště, pokud po něm sedneš na stroma, budeš mít silný pocit jízdy na kole. Výkonostně téměř na stejno, sobjektivně bych řekl že TDM je o něco ostřejší, každopádně mnohem víc brzdí motorem. Díky těžišti se TDM do terénu opravdu moc nehodí, ale lehčí terén s trochou cviku pokoříš, nebudem si nic nalhávat V-Strom už taky není moc endurem, ale je lehčí na manipulaci a má větší přední kolo a účinější kapotu - takže když budeš brodit se Stromem, nebudeš totálně zlitej jako já na TDM. TDM 900 vs 850 je dost zásadně jiné, jiný rám, jiný motor (stříkačka) samozřejmě i jiný výkon. Ted budu od TDMa přecházet, protože chci silnější stroj a popravdě kdyby dělali TDM 1000 nebo 1100, tak neváhám. Na pohodlí, spotřebu budeš TDM900 a strom nastejno (mrkni se do diskuzi např na klubovem tdm-foru, vyší spotřeba je u 850tky - ale i tam, ja jezdim za 7.3l, ale v alpach se synem na pohodu jsem jezdil za 5.3l. Výkon má TDM 900 jednoznačně větší, stejně jako krouťák. - - - mít tvé dilema, šel bych do TDM, kdybych byl klidnejsi sel bych do Stroma (ne že by se s tim nedalo upalovat, ono je to mnohdy spíš než o motce o tom kdo drží opratě, jak se říká "rychle po rovině umí jet každý") . každá volba bude dobrá, snad jen že V-Strom je teď uplně všude, TDM i když ne uplně, přeci jen je raritkou a i to se počítá... Pro spolujezdce je oboje pohodlné.
PS: v naší bandičce máme 3x VStrom a 2x TDM 850...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 nebo V-Strom 650
FishX3>Jezdim TDM 850 a mel jsem možnost srovnat s VStromem 650.
TDM vyšší těžiště, pokud po něm sedneš na stroma, budeš mít silný pocit jízdy na kole. Výkonostně téměř na stejno, sobjektivně bych řekl že TDM je o něco ostřejší, každopádně mnohem víc brzdí motorem. ....
Ja ti tedy nevim. Mam TDM 900 a klucina chce 900 a ne 850. Tedy 900 ma oproti V-Strom 650 o 22 kilo nizsi hmotnost a o 20 koni navic. To se vubec neda srovnavat, jestli jede lepe nebo ne. Samozrejme ze jede a vyrazne.
Nemuzes srovnavat 850 a 900. Je to obrovskej posun. Jezdil jsem na obou a 850 bych tedy uz pod prdeli nechtel.
TDM 900 jezdi kolem 5-ti litru. Dalky po okreskach i za 4,5. Jediny minus u TMD vidim u pneumatik. Na presni 18" palcove kolo je dost omezeny vyber enduro gum. Samozejme, silnichnich je dost a dost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 nebo V-Strom 650
Seikos>Ja ti tedy nevim. Mam TDM 900 a klucina chce 900 a ne 850. Tedy 900 ma oproti V-Strom 650 o 22 kilo nizsi hmotnost a o 20 koni navic. To se vubec neda srovnavat, jestli jede lepe nebo ne. Samozrejme ze jede a vyrazne.
Nemuzes srovnavat 850 a 900. Je to obrovskej posun. Jezdil jsem na obou a 850 bych tedy uz pod prdeli nechtel.
TDM 900 jezdi kolem 5-ti litru. Dalky po okreskach i za 4,5. Jediny minus u TMD vidim u pneumatik. Na presni 18" palcove kolo je dost omezeny vyber enduro gum . Samozejme, silnichnich je dost a dost
a na zadek ve 160/60-17 jsou nějaký enduro gumy?
tobig>a na zadek ve 160/60-17 jsou nějaký enduro gumy?
Pokud chces obcas vyjet do terenu, tak dopredu Pirelli Scorpion MT90 100/90/18. Dozadu pak Metzeler Tourance 150/70/17. Ty se davaji i na velky Varadero, nebo 1200GS. Dopredu se davaji i Michelin Sirac 10/90/18. Muzu rict ze jak tam jsou tyhle o 10mm vyssi gumy, motorka je mnohem pohodlnejsi - neni tolik tvrda na rozbitych silnicich
a jaká zábava je na TDM , ale toto bych s touto motorkou nedělal
Naposledy editováno 02.01.2010 19:07:54
1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 nebo V-Strom 650
www.motorkari.cz/cestovani/akce-reportaze/enduroskola-s-vstrom.cz-14203.html
Sám mám DL650 a zastávám názor, že na pohodlné cestování ve dvou stačí. Pravda je že ten výkon při plně naložené motorce trochu pokulhává za výkonem DL1000, ale kdo z vás "závodí" ve dvou a v "plné polní"??????!!!!!
Naposledy editováno 05.01.2010 18:23:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 nebo V-Strom 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 nebo V-Strom 650
1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 nebo V-Strom 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 nebo V-Strom 650
Survivor>To by byla! A jak by frčela!
No jasný, cenduro se čtyřválcem to je sen...
Zatím jen bohužel prototyp:
ZÁKLADNÍ PARAMETRY:
Weight: 190 kg ready to drive incl. cases.
Power: ~180 Pk on driveshaft.
Top speed: 260 km/hour.
Rolling chassis: ChroomMolybdeen frame with single sided rear fork.
Engine: Suzuki GSX-R 1000.
Exhaust system: Akrapovic, modified.
Suspension: Front: modified Marzocchi 50mm cross vork. Rear: HK suspension with adjustable pre-tension.
[img]
1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 nebo V-Strom 650
Byl jsem ze všema spokojenej. Popíšu to ,co na nich bylo fakt dobrý : TDM 900 - nejlepší brzdy, Strom - poprvé jsem viděl dobře i v noci, na Stromu sedíš i při 200km/h na TDM musíš zalehnout, TDM drží lépe stopu při vyšších rychlostech, na Stromu s tebou lomcuje turbulence, ale sedíš při tom, spotřeba u všech víceméně stejná, max rychlost u Stroma vyšší, posez u Stroma vyšší, zátah od spoda u TDM lepší a asi to nejhlavnější : Stroma lépe prodáš až Tě omrzí. TDM ku si koupí jen kterej jí zná a těch je málo a když tak už ji mají.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 7 | 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas |
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 | Valpen | 9 | 30.1.2024 v 18:44 rtin |
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 | Valpen | 7 | 29.12.2023 v 20:06 StB |
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 | Sidonius78 | 22 | 15.9.2023 v 10:36 jameseric |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |