1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 nebo V-Strom 650
TDM vyšší těžiště, pokud po něm sedneš na stroma, budeš mít silný pocit jízdy na kole. Výkonostně téměř na stejno, sobjektivně bych řekl že TDM je o něco ostřejší, každopádně mnohem víc brzdí motorem. Díky těžišti se TDM do terénu opravdu moc nehodí, ale lehčí terén s trochou cviku pokoříš, nebudem si nic nalhávat V-Strom už taky není moc endurem, ale je lehčí na manipulaci a má větší přední kolo a účinější kapotu - takže když budeš brodit se Stromem, nebudeš totálně zlitej jako já na TDM. TDM 900 vs 850 je dost zásadně jiné, jiný rám, jiný motor (stříkačka) samozřejmě i jiný výkon. Ted budu od TDMa přecházet, protože chci silnější stroj a popravdě kdyby dělali TDM 1000 nebo 1100, tak neváhám. Na pohodlí, spotřebu budeš TDM900 a strom nastejno (mrkni se do diskuzi např na klubovem tdm-foru, vyší spotřeba je u 850tky - ale i tam, ja jezdim za 7.3l, ale v alpach se synem na pohodu jsem jezdil za 5.3l. Výkon má TDM 900 jednoznačně větší, stejně jako krouťák. - - - mít tvé dilema, šel bych do TDM, kdybych byl klidnejsi sel bych do Stroma (ne že by se s tim nedalo upalovat, ono je to mnohdy spíš než o motce o tom kdo drží opratě, jak se říká "rychle po rovině umí jet každý") . každá volba bude dobrá, snad jen že V-Strom je teď uplně všude, TDM i když ne uplně, přeci jen je raritkou a i to se počítá... Pro spolujezdce je oboje pohodlné.
PS: v naší bandičce máme 3x VStrom a 2x TDM 850...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 nebo V-Strom 650
FishX3>Jezdim TDM 850 a mel jsem možnost srovnat s VStromem 650.
TDM vyšší těžiště, pokud po něm sedneš na stroma, budeš mít silný pocit jízdy na kole. Výkonostně téměř na stejno, sobjektivně bych řekl že TDM je o něco ostřejší, každopádně mnohem víc brzdí motorem. ....
Ja ti tedy nevim. Mam TDM 900 a klucina chce 900 a ne 850. Tedy 900 ma oproti V-Strom 650 o 22 kilo nizsi hmotnost a o 20 koni navic. To se vubec neda srovnavat, jestli jede lepe nebo ne. Samozrejme ze jede a vyrazne.
Nemuzes srovnavat 850 a 900. Je to obrovskej posun. Jezdil jsem na obou a 850 bych tedy uz pod prdeli nechtel.
TDM 900 jezdi kolem 5-ti litru. Dalky po okreskach i za 4,5. Jediny minus u TMD vidim u pneumatik. Na presni 18" palcove kolo je dost omezeny vyber enduro gum. Samozejme, silnichnich je dost a dost
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 7 | 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas |
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 | Valpen | 9 | 30.1.2024 v 18:44 rtin |
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 | Valpen | 7 | 29.12.2023 v 20:06 StB |
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 | Sidonius78 | 22 | 15.9.2023 v 10:36 jameseric |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |