globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řetěz vs. rozeta
14.2.2009 v 15:11
Zdravím všechny bikery!
Budu si měnit celou řetězovku a už jsem se rozhodl si přidat na rozetě 2 zuby. Rád bych věděl, jestli budu muset přidat na řetězu o članek vic, nebo jestli to vyjde??
Nemáte s tím někdo zkušenosti??
Díky!
Předchozí
1 2
Následující

Řetěz vs. rozeta

14.2.2009 v 15:12 | Nahoru | #1
to budeš vědět, až to nasadíš... Jinej způsob neznám...

Řetěz vs. rozeta

14.2.2009 v 15:16 | Nahoru | #2
jj nasad řetaz jen tak a odměř si kolik budeš muset ubrat článku...

Řetěz vs. rozeta

14.2.2009 v 15:37 | Nahoru | #3
propočer převodů

koukni tady zadej moto, typ a rok vyr. a ono ti to vygeneruje potřebné


Naposledy editováno 14.02.2009 15:37:42

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz vs. rozeta

14.2.2009 v 15:47 | Nahoru | #4
Když přidáš o 2 zuby víc tak pochopiltelně budeš potřebovat přesně 1 člávek navíc ne?
nejlepší je koupit o 3 víc a naměřit si to na moto.

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz vs. rozeta

14.2.2009 v 15:48 | Nahoru | #5
radši uber na kolečku o jeden zub míň a nemusíš s délkou řetězu nic dělat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz vs. rozeta

14.2.2009 v 15:51 | Nahoru | #6

urbii>radši uber na kolečku o jeden zub míň a nemusíš s délkou řetězu nic dělat.



Lol ale on chce motorku přiostřit !!!
když ubere na rozetě tak porychlí!!!!
ale zlenivíííí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz vs. rozeta

14.2.2009 v 15:53 | Nahoru | #7

gorkin>urbii>radši uber na kolečku o jeden zub míň a nemusíš s délkou řetězu nic dělat.

Lol ale on chce motorku přiostřit !!!
když ubere na rozetě tak porychlí!!!!
ale zlenivíííí



má tam napsané na kolečku míň, na předním kolečku tzn ten samý efekt, akorát že 1 zub ve předu je +- 3 zuby v zadu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz vs. rozeta

14.2.2009 v 15:56 | Nahoru | #8

Dolík....>gorkin>urbii>radši uber na kolečku o jeden zub míň a nemusíš s délkou řetězu nic dělat.

Lol ale on chce motorku přiostřit !!!
když ubere na rozetě tak porychlí!!!!
ale zlenivíííí

má tam napsané na kolečku míň, na předním kolečku tzn ten samý efekt, akorát že 1 zub ve předu je +- 3 zuby v zadu..


Kolečko= pastorek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz vs. rozeta

14.2.2009 v 16:02 | Nahoru | #9

gorkin>Dolík....>gorkin>urbii>radši uber na kolečku o jeden zub míň a nemusíš s délkou řetězu nic dělat.

Lol ale on chce motorku přiostřit !!!
když ubere na rozetě tak porychlí!!!!
ale zlenivíííí

má tam napsané na kolečku míň, na předním kolečku tzn ten samý efekt, akorát že 1 zub ve předu je +- 3 zuby v zadu..
Kolečko= pastorek



kolečko=kolečko, rozeta=rozeta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz vs. rozeta

14.2.2009 v 16:07 | Nahoru | #10

Dolík....>gorkin>Dolík....>gorkin>urbii>radši uber na kolečku o jeden zub míň a nemusíš s délkou řetězu nic dělat.

Lol ale on chce motorku přiostřit !!!
když ubere na rozetě tak porychlí!!!!
ale zlenivíííí

má tam napsané na kolečku míň, na předním kolečku tzn ten samý efekt, akorát že 1 zub ve předu je +- 3 zuby v zadu..
Kolečko= pastorek

kolečko=kolečko, rozeta=rozeta



Když se podívám z hora na PAŠTIKU !!! Taky je to KOLEČKO

Naposledy editováno 14.02.2009 16:07:43

(reakce na) Řetěz vs. rozeta

14.2.2009 v 16:17 | Nahoru | #11

gorkin>urbii>radši uber na kolečku o jeden zub míň a nemusíš s délkou řetězu nic dělat.

Lol ale on chce motorku přiostřit !!!
když ubere na rozetě tak porychlí!!!!
ale zlenivíííí



přesně jak píše Dolík... kolečko = kolečko ve předu
rozeta = rozeta vzadu

(reakce na) Řetěz vs. rozeta

14.2.2009 v 16:20 | Nahoru | #12
gorkin> no vidíš a máš to

Řetěz vs. rozeta

14.2.2009 v 16:21 | Nahoru | #13

Řetěz vs. rozeta

14.2.2009 v 17:25 | Nahoru | #14
záleží kolik zubů má originál kolečko,méně jak 15 bych na supersporta nedával,hrozí lámání řetězu.

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz vs. rozeta

14.2.2009 v 17:26 | Nahoru | #15
.....No bavím se teda náramně,aspoň že všichni víme jak vypadá paštika . Jinak v diskuzi klidně pokračijte,pže bych fakt rád věděl jestli s tím má někdo zkušenosti...třeba zrovna na fárošovi. No nakonec kdyby už to jinak nešlo tak koupím o článek navíc a buď ho tam dám nebo ne,to je docela dobrej nápad. Sice bych měl nerad po prvním měsíci ježdění šponováky uprostřed,přece jen se ten nový řetěz ze startu trochu vytahne...a pak to zase roznytovavat a zkracovat,to se mi moc nechce...

Řetěz vs. rozeta

14.2.2009 v 19:23 | Nahoru | #16
já dával o 3 zuby větší rozetu a vešlo se to...

Na kolečko o zub míň se vyprdni, je to na úkor životnosti řetězu...

(reakce na) Řetěz vs. rozeta

19.2.2009 v 17:15 | Nahoru | #17

Kovi>Když přidáš o 2 zuby víc tak pochopiltelně budeš potřebovat přesně 1 člávek navíc ne?
nejlepší je koupit o 3 víc a naměřit si to na moto.



pochopitelne kdyz zmenis obvod kola o X tak se obvod soukoli nezmeni o tu samou hodnotu. Ale pocitat se mi to nechce

Řetěz vs. rozeta

1.3.2009 v 10:43 | Nahoru | #18
přidal jsem jeden zub na kolečku, řetěz bez problému sednul. Teď se sice tolik nezvedá na zadní , ale upaluje

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz vs. rozeta

27.12.2009 v 20:19 | Nahoru | #19
Hoja,mám erero 99 a chcu se zeptat jestli nemáte někdo zkušenost s tím,kolik a kde ubrat nebo přidat zubů aby šel faroš na zadní i na dvojku?Popřípadě o kolik klesne maximálka?Já sem totiž šulin a nikdy se nenaučím ředit s předním kolem v luftě,to si dřív dojebu bajk.A nepište sem,že nemám jezdit po zadním,to už mi říkala mamka.Dík

(reakce na) Řetěz vs. rozeta

28.12.2009 v 11:31 | Nahoru | #20
Hereon> Taky to budu časem řešit na R1. Psal jsem do DKracing v Praze a doporučili mě spíš ubrat jeden zub na předním kolečku než přidávat na rozetě 2 zuby. Že bude mašina živější. O lámavosti řetězu když uberem jednen zub na předku nevím nevím. Akorát se trošičku víc namáha ložisko na motoru ale zanedbatelně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz vs. rozeta

28.12.2009 v 11:32 | Nahoru | #21
reventon> Che budu řešit ten samej problém. Mám R1 99 a na dvojku taky nejde plynem. Teda Jde ale musím to vypláchnout jak prase a škubnout plynem. A to zase neprospívá motoru. Prostě při obyčejným prudkým přidání chci aby šla na dvojku na zadek. A kámoš mě říkal že když dám místo převodu 16:43 nasadím 15:43 popřípadě 15:44 tak by to mělo jít pěkně. Co tam máš ty za převod? A jde ti na jedničku plynem krásně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz vs. rozeta

28.12.2009 v 13:37 | Nahoru | #22
adamosr1> no,krásně,to se říct nedá ale jde to.Převod tam je bez úprav,zatím.Taky sem dostal pár rad,od borca co má erer ale 954.Vpředu ubrat jeden a vzadu přidat dva.Ale zase nevím co to udělá s maximálkou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz vs. rozeta

28.12.2009 v 14:17 | Nahoru | #23

reventon>adamosr1> no,krásně,to se říct nedá ale jde to.Převod tam je bez úprav,zatím.Taky sem dostal pár rad,od borca co má erer ale 954.Vpředu ubrat jeden a vzadu přidat dva.Ale zase nevím co to udělá s maximálkou



na maximalku ser... popremyslej kolikrat rozjizdis motorku odspoda, a kolikrat prekracujes rychlost 250 a vic... myslim ze spis vic to prvni... a je uz fuk esli jedes 290 a nebo treba "jen" 250, ne???

(reakce na) Řetěz vs. rozeta

28.12.2009 v 17:57 | Nahoru | #24
Přesně ták. Já jel tak maximálně 10 krát 283 km/h a moje mašina víc nedá. A to mě zbývá ještě 1000 otáček do omezovače. Po skrácení převodu bych dal 6 kvalt do omezovaře v poho. A právě prostě sílu na první 3-4 kvalty potřebuješ furt. No ten jeden zub na předním kolečku ti ubere zhruba 15 km/h. A vzadu 1-2 zuby nahoru taky něco. Takže lehce přes 250 na tacho by ti cbr 900 měla pořád jet. Ale říkam to orientačně. To by chtělo někoho kdo skracoval převod na stejným Fárošovy. Ale musíš počítat i s tím že když jedeš třeba na 6 kvalt 160km/h motor si točí třeba 6500 otáček tak s jíným převodem bude točit např 7200 otáček při stejné rychlosti.

(reakce na) Řetěz vs. rozeta

28.12.2009 v 21:43 | Nahoru | #25
Cosmogagy> jasné,já jenom jestli s tím nemá někdo zkušenost.Jak píšeš,na chuja mi je jezdit 260 ale když to zpřevoduju ať to nejede třeba jenom dvě kila to by mě sralo.Tohle sem myslel,bo bracha má taky erer tak ať nejsem pak za chuja

2 reakcí na tento příspěvek Řetěz vs. rozeta

11.4.2010 v 14:00 | Nahoru | #26
Cau Borci, koukam po delsi dobe na moje stare tema a rikam si ze bych mohl aspon napsat jak jsem dopadl. Kupoval jsem sadu od Motoretezy.cz, na rozete o 2 zuby vic, vse pekne sedlo, ani jsem nemusel nic upravovat a retez byl taky akorat(asi by snesl jeste o zub vic na rozete). A co se zmenilo? Mno, po tech dvou zubech neni zadna zmena nijak rapidni ale tak jsem to i chtel a jsem fakt spokojeny. Rychlost je na 200km/h o 10km/h nizsi, kroutak po prepoctu o 4Nm vyzsi(coz taky neni nic extra,ale poznat to je, hlavne teda za 1 a za 2). Za 2 jde na zadek jen pri nejakych nerovnostech nebo poradnem vyplachu, ale za 1 pri zatahani skace jak naduta koza (takze taky sranda). No co jsem se docetl, na okruzich se casto dava na kolecku o jeden zub min, ja jsem kolecko nepreferoval skrz lamavost a zkracenou zivotnost retezu(coz je logicke). Prevodovat to ale jeste vic do pomala podle me nema moc smysl(pokud clovek nejezdi vylozene stunt) protoze je jednicka protivne kratka, je potreba litra tocit jako sestku a smirit se tak s vyzsi spotrebou.

(reakce na) Řetěz vs. rozeta

11.4.2010 v 17:48 | Nahoru | #27
Hereon> Hmm dobrá zkušenost. Ted mám taky v plánu koupit řetězovku a kratší převod. Jen jsem chtěl dopředu na kolečko o 1 zub mín. Ta lámavost řetězu by mě zajímala jakej to má vliv na životnost řetězu. Jako o kolik mín ten řetěz vydrží. To mě ale asi nikdo neřekne. Mě R1 skáče na zadní na jedničku od 4000 otáček a dost rychle. Na dvojku jde plynem ale musím udělat brutální výplach. Právě chci jen lehce přidat na dvojku plyn a být na zádech. Takže by mě mělo stačit přidat 2 zuby na rozetě. Teda podle tvé zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz vs. rozeta

12.4.2010 v 14:32 | Nahoru | #28
Hereon> No já sem slyšel,že když ubereš jeden zub vpředu tak s tou lámavostí to není až tak divoké.Já budu kupovat řetězovku asi příští týden právě o jeden zub na předním kolečku míň tak hned jak to namontuju dám vědět co to udělalo a jak se stroj chová

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz vs. rozeta

12.4.2010 v 17:44 | Nahoru | #29
bajkeRR> sefe a jakou retezovku das teeda? Afam ne?

(reakce na) Řetěz vs. rozeta

12.4.2010 v 21:38 | Nahoru | #30
z-x-r> na 90% D.I.D.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist