Téma: Letmák vs. oboustraná kyvka.
 
3.2.2009 v 09:47
Kdo čemu dáváte přednost, výhody/nevýhody....
Mam Hondu VFR 400 R. Ta má letmo uložené kolo, stačí povolit centrální matici a kolo sundat . Vůbec nemusim řešit vyndávání osy nebo povolování řetězu a jeho následné dopínání . Prostě práce na 2 minuty .
Naproti tomu u Hayabusy (oboustraná kyvka) to dá pěkně zabrat hlavně při nasazováni kola, pak ještě s dopínáním řetězu....

Z dizajnového hlediska u mě vede letmák . Ale nehodí se to ke každému stroji. Viděl jsem to třeba u Hayabusy, ale neskutečně odfláknutý . Kyvka+kolo z Triumphu Daytona.
Ale u takový Ducati 916/1098 , BMW HP2 Sport .....

Oboustraný kyvky jsou taky krásný . Třeba leštěná z RSV, nebo R1, CBR RR....
Anketa: Letmák nebo oboustranou kyvku ?
Letmák
62%
42
Oboustraná kyvka
38%
26

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letmák vs. oboustraná kyvka.

3.2.2009 v 16:07 | Nahoru | #1

Dawe02>han>...
a místo hmotnostních poměrů jsi to měl vztáhnout spíš na stejné mechanické a dynamické vlastnoti materiálů. No jistě jsi odborník na slovo vzatý a máš patřičné VŠ vzdělání v tomto oboru, takže to nechám být

To co jsi citoval sis mel vylozit jako "pouziti letmo ulozene kyvky neni motivovano vylepsenim technickych parametru ale ma jine duvody".
Myslim ze to je naprosto zrejme a netreba to dal rozpitvavat.

A na tve rypnuti ti tedy odpovim.
Termin hmotnost je tu pouzit naprosto spravne, jelikoz je srozumitelne vsem a do dynamiky prenositelny ve forme "zobecnene hmotnosti" do kmitani a jako "hmotnostni parametr" bez problemu dosaditelny do rovnic klasicke dynamiky jako je Newton, Lagrange ci metod odvozenych (redukce apod.)
Pokud jde o "mechanicke parametry materialu" (tebou pouzity termin) pak jsem od prvopocatku psal o tuhosti, ktera je pro dynamiku samozrejme nejvyznacnejsim parametrem spolecne s tlumenim a hmotnosti.

Samozrejme mam potrebne VS vzdelani a navic je to primo soucast meho oboru, ktery mimojine vyucuji na VS, kdyz uz jsi to nakousl. (ostatni prominou zbytecne chvastani)



lol cvicis u nas na FSI pruzinu a uz si odbornik na kyvky? hh

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letmák vs. oboustraná kyvka.

3.2.2009 v 16:08 | Nahoru | #2

Valmont>Dawe02>han>...
a místo hmotnostních poměrů jsi to měl vztáhnout spíš na stejné mechanické a dynamické vlastnoti materiálů. No jistě jsi odborník na slovo vzatý a máš patřičné VŠ vzdělání v tomto oboru, takže to nechám být

To co jsi citoval sis mel vylozit jako "pouziti letmo ulozene kyvky neni motivovano vylepsenim technickych parametru ale ma jine duvody".
Myslim ze to je naprosto zrejme a netreba to dal rozpitvavat.

A na tve rypnuti ti tedy odpovim.
Termin hmotnost je tu pouzit naprosto spravne, jelikoz je srozumitelne vsem a do dynamiky prenositelny ve forme "zobecnene hmotnosti" do kmitani a jako "hmotnostni parametr" bez problemu dosaditelny do rovnic klasicke dynamiky jako je Newton, Lagrange ci metod odvozenych (redukce apod.)
Pokud jde o "mechanicke parametry materialu" (tebou pouzity termin) pak jsem od prvopocatku psal o tuhosti, ktera je pro dynamiku samozrejme nejvyznacnejsim parametrem spolecne s tlumenim a hmotnosti.

Samozrejme mam potrebne VS vzdelani a navic je to primo soucast meho oboru, ktery mimojine vyucuji na VS, kdyz uz jsi to nakousl. (ostatni prominou zbytecne chvastani)

lol cvicis u nas na FSI pruzinu a uz si odbornik na kyvky? hh



pokud jsi kolega, směješ se právem, pokud jsi výše postavený tak taky, pokud jsi ale student tak sis právě posral život

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Letmák vs. oboustraná kyvka.

3.2.2009 v 16:17 | Nahoru | #3

Valmont>lol cvicis u nas na FSI pruzinu a uz si odbornik na kyvky? hh



Necvicim pruzinu, zato validuji automobilove soucasti pro testy dle ISO 16750, tak se uklidni ty LOLe
Ale muzes nam povedet cim se zabyvas ty

(reakce na) Letmák vs. oboustraná kyvka.

3.2.2009 v 18:18 | Nahoru | #4

Valmont>Dawe02>han>...
a místo hmotnostních poměrů jsi to měl vztáhnout spíš na stejné mechanické a dynamické vlastnoti materiálů. No jistě jsi odborník na slovo vzatý a máš patřičné VŠ vzdělání v tomto oboru, takže to nechám být

To co jsi citoval sis mel vylozit jako "pouziti letmo ulozene kyvky neni motivovano vylepsenim technickych parametru ale ma jine duvody".
Myslim ze to je naprosto zrejme a netreba to dal rozpitvavat.

A na tve rypnuti ti tedy odpovim.
Termin hmotnost je tu pouzit naprosto spravne, jelikoz je srozumitelne vsem a do dynamiky prenositelny ve forme "zobecnene hmotnosti" do kmitani a jako "hmotnostni parametr" bez problemu dosaditelny do rovnic klasicke dynamiky jako je Newton, Lagrange ci metod odvozenych (redukce apod.)
Pokud jde o "mechanicke parametry materialu" (tebou pouzity termin) pak jsem od prvopocatku psal o tuhosti, ktera je pro dynamiku samozrejme nejvyznacnejsim parametrem spolecne s tlumenim a hmotnosti.

Samozrejme mam potrebne VS vzdelani a navic je to primo soucast meho oboru, ktery mimojine vyucuji na VS, kdyz uz jsi to nakousl. (ostatni prominou zbytecne chvastani)

lol cvicis u nas na FSI pruzinu a uz si odbornik na kyvky? hh



obavam se ze si se netrefil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist